+3quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:23 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +3
Vorm: +9 / -8
TSI: +4000 / -710
Hmm, spelers die ik opgesteld had zijn niet gestegen.. 3 anderen gestegen naar uitstekend positiespel (ook goed) .. verder Riis in redelijk vorm en in m'n A-team verder vooral stijging van vorm .. Dus moet wel kunnen winnen zondag
Madkow! Feli met Filip!
Whoei .. Hivesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
+3
-------------------
Positiespel +5
moet je nu ook een nieuwe trainee JJHelder...?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
Edze van der Werff (58267101)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
nu op de lijst voor 250k wingertrainers bied er op los, hij heeft gespeeld woensdag haalde 2,5* en scoorde.
ik heb nog een oude MF te koop staan en ook nog wel wat verdedigersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:16 schreef JJHelder het volgende:
TSI: 1720 (+1820/-100)
Vorm: 3 (+5/-2)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
18 jaar van goed naar uitstekend, met goed passen als bijstat, verder allemaal gunstige vormstijgingen in A team. en me eerste speler boven de 6000 TSI, die stijgt nu rond de 600 TSI per week, errug prettig, gister wingertje verkocht voor 750 k(formidabel wing, goed passen) kijken of ik een leuke middenvelder of verdediger kan halen!!
wat is het ook een held hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:32 schreef Uddel het volgende:
Oja.. Hives.. Ber Konings is gestegen!Van matig naar redelijk conditie en z'n TSI van 490 naar 540
hmm,. kben tog op zoek naar formidabel def of formidabel PM, dus helaasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:19 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb nog een oude MF te koop staan en ook nog wel wat verdedigers
team: vintage fc
als jij geld hebt heb ik wel een mooie formi def voor je hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:00 schreef JJHelder het volgende:
[..]
hmm,. kben tog op zoek naar formidabel def of formidabel PM, dus helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |