Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Het hoe gaat het met de moeders-topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Zie ook En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders?
ach shit zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
moussy, je vergeet alle studieperikelen
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopicquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
We kunnen weer verder zeuren
[..]
Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?![]()
Het kan ook in het speeltuinbankje toch, ipv melden hoe laat je naar bed gaat.. of er uit komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopic
Ik heb idd die dingen in het moedertopic gezet, wrom geen idee waarschijnlijk omdat ik het daar thuis vond passen in moeder gevoel.... tja het klinkt stom maar zo is.... ik lig er iig niet zo wakker om eigenlijk.
Maar persoonlijk is moederen een vrij uiteenlopend topic denk ik, dus kon dat wel (zo moet ik het gezien hebben) want ik was als moeder enorm blij dat ik naar dat concert kan , want het heeft voor mij als moeder en voor mijn moeder een bijzondere betekenis.
Gaan we nu verder op het nivo van kleuters in de trant van :"Zij begon eerst". Ik zou haast zeggen prima hoor, ik zit toch al helemaal in die sfeer na het feestje van Connor vanmiddagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Je ging zelf verder LoenaIk wilde alleen uitleggen wat je verkeerd uit mijn post begrepen had.
Biertje jeroen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga d'r even voor zitten... het is weer.... *tromgeroffel* .... kutnijd-time!!!!
Het enige dat ik wilde was een antwoord op bovenstaande vraag. Dat heb ik nu. Dankjewel.quote:Poemojn, ik vind het prima om dat soort vragen in een flessentopic te zetten. Maar ik heb alleen maar een verzoek ingediend of discussies over bv naar het bv-topic kunnen. Daar kan ik een ja of een nee op krijgen.
Beginpost van het eerste borstvoedingstopic:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat de borstvoedings en flesverhalen prima in het babietjes topic thuis horen.
Bij mijn weten is het borstvoedingstopic destijds specifiek geopend om vragen te kunnen stellen aan experts, maar het past allemaal net zo goed in het babietjes topic.
Als je een dringende vraag hebt is het mss handiger om dat in het borstvoedingstopic te plaatsen omdat de TT van dat topic sneller de aandacht wekt van experts etc.
Iig hoeven naar mijn mening die posts niet weg uit het babietjes topic.
Ik heb Lois en Karin er niet over gesproken, dus het kan zijn dat zij daar morgen anders over denken.
Niet persé voor experts dus volgens mij.quote:Hier een topic voor alles wat met borstvoeding te maken heeft. Voor vragen, tips, ervaringen enz
Niet per se voor experts, maar JustMe loopt hier onder andere rond, die (en ik weet even niet helemaal meer hoe het heet) voor de BV stichting heeft gewerkt. Die houdt dat topic bijvoorbeeld in de gaten, dus als je een dringende vraag hebt, valt hij daar meer op.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef texelonia het volgende:
Beginpost van het eerste borstvoedingstopic:
Niet persé voor experts dus volgens mij.
Ik vind (en zoals gezegd, anderen kunnen daar anders over denken) dat het wmb best tussen de babietjes past, van mij hoeft niet alles maar per se in cetrale aparte topics.quote:Nu nog verplaatsen hoeft wmb ook niet meer, maar als er een hele discussie over borstvoeding ontstaat, en er toch een speciaal topic voor borstvoeding is, én er wordt gevraagd de discussie daar voort te zetten, is het toch niet zo'n grote moeite om daar gehoor aan te geven..?
in kids fototopic.. moet dat niet verwijderd wordenquote:R0ADKILL R0ADKILL - maandag 21 maart 2005 @ 00:04
toen ik de topic titel las dacht ik zoiets van "geil"
Maar dit is me iets te jong
Jep, is weg...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:57 schreef Neva het volgende:
[..]
in kids fototopic.. moet dat niet verwijderd worden![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu dat die datum helemaal niet blauw is, maar goed, de datum van een post dus.
Op zich is het niet erg hoor verder, maar het is net even sneller.
Oh ja... dat was het! Ik wist dat hij ooit een keer een kleurtje had gekregenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Jonnetje het volgende:
Jawel hoor..
Alleen hééééééééél donker blauw, dus het valt nauwelijks op.
* miss_dynastie was huishoudelijk aan het doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:09 schreef moussy het volgende:
Waar is het filmpjes topic gebleven? Miss D weet dat altijd wel
Ofwel zijn dat die drie meisjes die misschien mishandeld worden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:17 schreef coolbabe het volgende:
Weten de ouders van die kinderen dat je ze op internet hebt gezet?
Sylvana zegt toch dat ze toestemming heeft? Nagaan kun je het denk ik nooit helemaal, dus daar zal je op moeten vertrouwen - of niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef poemojn het volgende:
Ook basisscholen bijv mogen geen foto's van hun leerlingen op hun website zetten zonder toestemming daarvoor van de ouders.
Dat is denk ik sowieso een beetje het probleem. Sylvana, die meisjes zijn zo te achterhalen door de gegevens die jij hier post, of het nu foto's zijn of niet!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik had er niet over nagedacht dat die meisjes zo makkelijk herkend konden worden, ik zal de foto's wel verwijderen
Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hier omschrijft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik persoonlijk vind het sowieso leuker om fok!kindjes en eventueel hun vriendjes/ vriendinnetjes en nichtjes en neefjeste zien dan 'vreemde' kinderen, maar dat is slechts mijn mening
en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
Moge duidelijk zijn dat ik daar na het zien van het topic anders over denk, dus wellicht ten overvloede, maar toch zeg ik het evenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
jouw neefjes en nichtjes zijn toch ook fok!kindjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hiet omschrijft.
net al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Mous, wil jij je post in het fototopic ook even editten? De foto eruit slopen, bedoel ik? Anders is de rest van de foto's ook zo te bekijken
Er staan toch geen namen/foto's bij of heb ik iets gemist? Maar ik vind het wel een beetje raar om zoiets zomaar te gaan posten op een forum, bespreek zulke gevoelige dingen binnen het KDV denk ik dan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Neva het volgende:
ook even hier sylvana jij mag geen info/foto's van clienten binnen je werkveld publiceren op wat voor wijze dan ook alleen met schriftelijke toestemming van de ouders en je opleiding.
Donequote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef Jelief het volgende:
modjes.. zouden een van jullie in Z&G in het lijstje naast mijn naam ook die van Mike Air willen vermelden??? Dus Jelief & Mike Air ipv alleen Jelief?
Voor mijn gevoel is dat ook wel een mooie maatstaaf!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat het zo is, dat van de kinderen die in het foto-topic 'thuishoren' de plaatser trots is op het kind, van het kind houdt, etc..
Sylvana is trots op wat zij met haar stage doet en daar zijn (in dit geval dus) kinderen bij betrokken. Behalve een proffessionele relatie zal zij nooit een liefdesband oid met de kinderen opbouwen.
Hmz.. ik hoop dat een beetje overkomt wat ik wil zeggen..
1 | http://forum.fok.nl/topic/679135/2/50#25817655 |
done. Had jij ook wel mogen doen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D, zou jij de link uit je post kunnen halen ter voorkoming dat mensen er op gaan klikken en mss ook wel 'lollig' willen gaan doen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Boehoehoe
Wilde ik je net gaan vertellen dat de search het inmiddels weer doet.
Maar heej
een discussie is zeuren ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:29 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien een idee om Probleem: 3 meiden van mijn stage om te dopen naar "Blijf hier zeuren over een inschattingsfout van Sylvana" ofzo?
verschillende mensen komen met fieten en meningen aan beargumenteren hun antwoord, oftewel een discussie.quote:
Nee je moet lekker drie pagina's lang een "discussie" gaan houden over een inschattingsfout. Om het nog maar niet te hebben over iemand dom noemen en persoonlijke details gaan plaatsen zonder toestemming. Maar dat zullen de "fieten" wel zijnquote:
de woorden zijn wellicht niet altijd even tactvol gebracht maar om nou zo kinderachtig te gaan doen om op tikfouten te gaan mieren neuken en eenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee je moet lekker drie pagina's lang een "discussie" gaan houden over een inschattingsfout. Om het nog maar niet te hebben over iemand dom noemen en persoonlijke details gaan plaatsen zonder toestemming. Maar dat zullen de "fieten" wel zijn
* Githa checkt datum ookquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:24 schreef Githa het volgende:
Githa stampt er wel weer ff met twee voeten in![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:06 schreef edje34 het volgende:
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
1 | [url=http://forum.fok.nl/topic/681987]het vorige deeltje van zwangerschap en geboorte[/url] |
wow, die laatste zin is er een om een aantal keer door te lezenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:28 schreef jessie het volgende:
Het hoe gaat het met de nieuwe moeders topic. Is dit nou bedoeld om over hoe het met je als persoon gaatte kletsen ? Of met betrekking tot het moederschap? Zelf dacht ik het laatste. De dingen die er de laatste dagen weer erg vaak insluipen en tijdens een vorige discussie hier ook benoemd zijn, sluipen er weer erg in.
Wat is een topic report en hoe doe je zoiets?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ik dus ook, zat hier echt te huilen achter de pc. Wilde er verder geen woorden aan vuil maken en heb een topic report geplaatst, maar om te merken dat er mensen zijn die dit normaal vinden en er nog ff lekker op door peuren, maakt me nog heel veel verdrietiger
Ze zeikt en zuigt tegen jou. Dat gebeurt wel vaker. Niet alleen tegen jou, er zijn ook 'hetze's' tegen andere users geweest.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef Anitra het volgende:
hier even verder:
Waarom mag spin dan door gaan met wat zij doet?
Heeft ze aandelen in fok!
Of is ze een adverteerder?
Nou, nee, niet helemaal. Die heeft zich geregistreerd toen Anitra in het ziekenhuis lag en hij dat even kwam melden, als ik het me goed herinner. Hij is dus het vriendje van Anitraquote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Ladybos die Buddyjoe was een rel kloon, jaar geleden geregged of zo en maar 4 of 5 posts, preventief bannetje dus.
Gehuild van vreugde heb ik http://images.fok.nl/s/emo.gifquote:
OK, bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Ladybos die Buddyjoe was een rel kloon, jaar geleden geregged of zo en maar 4 of 5 posts, preventief bannetje dus.
het is niet BE die de ban heeft gegeven !quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Ladybos het volgende:
BE je zegt iedere keer dat je niet alles kunt zien (en dat geloof ik best) maar ik vind het wel opvallend dat je van bepaalde personen alles wel ziet en van bepaalde personen alles niet ziet. Voelt voor mij toch ook zo langzamerhand wel alsof er met twee maten gemeten wordt. (Krijg ik nu ook een ban ?)
En daarna nooit meer, dus een kloon. Dus alleen maar weer actief om te rellen, dus preventief bannetjequote:Op woensdag 6 april 2005 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nee, niet helemaal. Die heeft zich geregistreerd toen Anitra in het ziekenhuis lag en hij dat even kwam melden, als ik het me goed herinner. Hij is dus het vriendje van Anitra
Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Aha, oké, noemen jullie dat zo. Ik dacht dat een kloon een extra account van een actieve user was, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
En daarna nooit meer, dus een kloon. Dus alleen maar weer actief om te rellen, dus preventief bannetje.
Heel simpel antwoord, ik, admin, zit in dit topic, ik zie gezeik, gezeik moet afgelopen zijn en ik ban, meteen, klaar, opgelost.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:34 schreef Ladybos het volgende:
Vraag van mij waarom BuddyJoe een ban heeft gekregen, antwoord van Miss_D omdat hij zegt dat BE met twee maten meet en geen goede MOD is..
niemand verplicht anitra hier te posten. Als ze zo hevig gekwetst was/is, zou ze hier niet meer posten. Andere fora genoeg om over babies te leuteren.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.
Ik was er toch vanmiddag? Ik heb er toch iets van gezegd?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Ladybos het volgende:
BE je zegt iedere keer dat je niet alles kunt zien (en dat geloof ik best) maar ik vind het wel opvallend dat je van bepaalde personen alles wel ziet en van bepaalde personen alles niet ziet. Voelt voor mij toch ook zo langzamerhand wel alsof er met twee maten gemeten wordt. (Krijg ik nu ook een ban ?)
Nee, want het is ook de manier waarop je die opmerking maakt. Als je hem alleen als uitlokken/ kwetsen gebruikt, dan is het iets heel anders dan hoe jij het doetquote:Op woensdag 6 april 2005 23:40 schreef Ladybos het volgende:
Petitlapin, zeg ik dan dat BE die ban heeft gegeven ? Blijkbaar krijgt iemand een ban omdat hij commentaar heeft op BE's kwaliteiten als mod, dat heb ik ook, dus dan zou ik toch ook een ban kunnen krijgen ? (Van dezelfde persoon die Buddyjoe gebanned heeft - whoever that may be![]()
Hee joh! Dit is internet! Als de reacties je hevig kwetsen zegt dat alles over je internetgebruik, denk ik, en dan heb je een groter probleem als de voornaam van je kind lijkt me...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.
Mwah, als er geen koekjes meer bijmogen dan is de lol eraf hoor, ik ga naar bed ! Truste !quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
En kunnen de opmerkingen over koekjes mss achterwege blijven?
Ik zie er de humor iig niet van in.
Jep, en dan ter informatie, ik heb de afgelopen maanden al 3 keer aangegeven te gaan stoppen hier, maar iedere keer werd ik door zowel Karin als Lois als het FA team toch dringend gevraagd te blijven want 'je doet het zo goed daar, je zit echt op je plek'.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef daniman het volgende:
oh en BE, die vraag waarom steeds jij: Heel eenvoudig: op het moment dat er zo'n rel uitbreekt ben jij het net steeds die er bij bent terwijl de andere twee er niet zijn. Fustraties naar de actieve moderator (jij) gaan dus automatisch naar jou!
Ach, welnee, dat wordt in andere fora ook niet gedaan. Het is juist hier dat alles zo kus-knuffel-kroel moet, BE gaat daar een klein beetje tegenin, zij krijgt alle shit. Klaar. Dat modereren hier niet leuk is, kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:58 schreef Luckepuk het volgende:
Misschien een [nieuw]-account aanmaken genaamd [oud-mod] en daarmee modereren? Dan wordt er iig niet persoonlijk naar een bepaalde mod uitgehaald?
misschien te kort door de bocht hoor, maar misschien willen Lois en Karin zelf niet modden bij zulke rellen en laten ze het maar aan jou over?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, en dan ter informatie, ik heb de afgelopen maanden al 3 keer aangegeven te gaan stoppen hier, maar iedere keer werd ik door zowel Karin als Lois als het FA team toch dringend gevraagd te blijven want 'je doet het zo goed daar, je zit echt op je plek'.
Vertel mij dan maar eens waar het fout zit...
Dit is niet bedoeld om medelijden of wat dan ook op te wekken, puur the facts. Ik mod zoals ik mod, en blijkbaar zijn mijn mede-modjes het daar prima mee eens en ook de FA's...
Ik vind het ook leuk. Tussen de rellen door.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:58 schreef jessie het volgende:
Waarom heb je aangegeven weg te willen?
Je moet het alleen doen als je t leuk vind toch?
Omdat het hier tijdens de rellen soms zo vreselijk aan toe gaat. En ik dat niet los kan laten en dus uren in discussie ga, overal op wil antwoorden etc. en dus ook steeds de wind van voren krijg. Modden moet leuk blijven en dat is het soms absoluut niet. Ik heb best een dikke huid, maar soms is het vechten tegen de bierkaai.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:11 schreef jessie het volgende:
Waarom geef je dan aan weg te willen?
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:17 schreef jessie het volgende:
En jou vind ik juist enthousiast! Of ik het nu met je eens bent of niet.
Ik wil hier even snel op ingaan, vanavond ga ik inhoudelijk verder. Ik ben er weinig de laatste tijd.Dit komt omdat ik of overdag werk (zonder internet) of thuis ben met de kinderen. Eva slaapt niet meer 's middags dus dan zit ik niet achter de pc. Ik ben er vaak pas 's avonds. De laatste weken iets minder want ik zit te blokken voor een belangrijk examen. Ik ben gisteren gezakt, volgende week laatste kans dus ik zet even alles op alles.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:17 schreef jessie het volgende:
Bij Lois en Karin heb ik ook t gevoel of ze er geen hol meer aan vinden, minder betrokken ofzo. En jou vind ik juist enthousiast! Of ik het nu met je eens bent of niet.
dat geilen op eigen mening kan ik me bij de OUD-modjes dus helemaal niet voorstellen! Ik heb er bewondering voor hoe er hier met de users wordt omgegaan!quote:Op donderdag 7 april 2005 08:42 schreef Sugar het volgende:
Een mod moet, vind ik, iets minder geil zijn op de eigen mening.
Dat gebeurde vooral toen ik hier pas postte regelmatig, ja. Een opmerking die wegge-edit werd, topic gesloten, we zijn allemaal vriendjes en hup, een nieuw topic. Toen waren er ook enorme rellen, dus tja, of editten nou de oplossing is, ik weet het niet. Ik kan het in BE wel waarderen dat zij de discussie door laat gaan en vanaf de zijlijn meeleest, in plaats van gelijk editten, zand erover en klaar. BE grijpt heus wel in, dat is al vaker gebeurd, zij het alleen niet door een edit, maar door een waarschuwing in het topic. Dat is gisteravond ook gebeurd, voordat er geband werd is er zeker wel gewaarschuwd, pas toen men door ging, kwam er een ban.quote:Op donderdag 7 april 2005 08:42 schreef Sugar het volgende:
Als iemand kutopmerkingen maakt, edit ze dan, zeg er wat van, geef een ban of wat dan ook.
Ik vond die hele discussie onnodig, omdat ik me er geen seconde aan gestoord heb. Daar ben ik heel eerlijk in, ik vind eigenlijk dat je dat soort dingen gewoon niet moet doen, zeker als je merkt hoe 'onzeker' rijstebuiltje is geworden in haar posts, erg jammer. Maar... ik vind niet dat er ge-edit moest worden omdat een user zich na het plaatsen van een (in mijn ogen dan) niet echt nodige opmerking gekwetst voelt door de reactie van een ander. Had dat dan niet gezegd, denk ik dan. En als er iemand in deze beschermd had moeten worden, dan was het rijstebuiltje geweest, en niet de user die later alsnog om bescherming vroeg ik probeer het een beetje algemeen te houden om de discussie niet te laten afdwalenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:29 schreef renzell het volgende:
Ik snap je volgens mij niet helemaal miss_dynasty; die discussie rondom dat schuinschrift van Rijstebuiltje, vond je nou dat daar juist goed of niet goed mee omgegaan werd?![]()
Even een vraagje: is dit aan mij gericht of spreek je in het algemeen? Beide opties mogen van mij hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 11:12 schreef Githa het volgende:
Staat iets je niet aan lees erover heen, als je zo tegen bent op al deze 'rellen', hou de discussie dan ook niet in stand en lees erover heen.
Heel erg algemeen Loena, juist omdat iedereen dan hopelijk te raden gaat of het op hem/haar betrekking heeft en blijkbaar werkt ditquote:Op donderdag 7 april 2005 11:29 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Even een vraagje: is dit aan mij gericht of spreek je in het algemeen? Beide opties mogen van mij hoor![]()
Het is maar internetquote:Op donderdag 7 april 2005 11:31 schreef dutchie het volgende:
O o o, wat een hoop gezeur weer om niets.![]()
Ik ga even open kaart spelen. Jammer als je het niet prettig vindt en ik zal wel een hele lading shit over me heen krijgen, so what.
Als ik zie hoe hier soms gezeurd wordt ben ik ó zó blij dat dit niet mijn forum is. Voor wie zich aangesproken voelt: Leer toch eens relativeren! Het is maar internet!
En 'rekening houden met rondvliegende hormonen', ik vind dat sommigen het hier wel heeeel erg snel op gooien. Ik kan zo vreselijk moe worden van dit geneuzel.
Ik heb gewoon medelijden met BE, Lois en Karin.
Ik ben botter ja, maar dat neemt niet weg dat ik enorm veel waardering voor die dames heb. Want er zitten hier toch een stel betweters tussen! Sjongejonge.
Ik ben hier echt chagerijnig van geworden.
Dat was het punt.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:37 schreef Sugar het volgende:
Daar heb je wel een punt, Tinkerbell.
Nou, er gaan nu 2 rellen door elkaar heen. de moderatie rel en de kutopmerking rel.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, nu gaat iedereen nog even stoer doen. Zeggen dat men hier zo kinderachtig is.
Welkom in de afrondende fase van de rel, waarin je kunt pogen je imago als harde user-zonder-vrouwelijke-hormomen op te veizelen.
Dat bedoelde ik: met deze opmerking heb je een punt. Grrr.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat er dan en passant van alles bijgesleept wordt vind ik ronduit kinderachtig en belachelijk.
Daar zijn we vrouwen voor, zijn we juist heel goed in.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:15 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat was het punt.
Dat er dan en passant van alles bijgesleept wordt vind ik ronduit kinderachtig en belachelijk.
Altijd lekker iemand doorzagen terwijl hij niet meer kan reageren. En nee ik ga hem niet verdedigenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:36 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat een gezeik. Five-Horizons maakte een gigantische grove opmerking. Fout, onfatsoenlijk, gemeen tot op het bot. Daar ging het over en de meeste van de mensen die hier lopen te posten hebben dat niet eens gelezen of kunnen niet eens navoelen hoe gemeen het was.
Ik ben er vaker als je denkt inderdaad alleen reageer ik niet altijd (en dan heb ik het niet over modden maar meer over gezien worden). Toevallig is deze "rel" ook weer net op een moment dat ik niet aanwezig ben, was een avondje vroeg naar bed. En zo gebeurd dat elke keer. Ben heus niet bang om me ergens in te mengen, jullie kiezen steeds het verkeerde tijdstip uitquote:Op donderdag 7 april 2005 10:24 schreef jessie het volgende:
Ik heb die rel gemist geloof ik? Daar had easy going toch een tijd terug een opmerking over of is dat later nog eens herhaald?
Lois dat je het druk heb weet ik toch. Dat stel ik echt niet ter discussie hoor. Maar dat je er weinig bent is nou eenmaal een feit. Karin t zelfde. En wie weet zijn jullie er wel vaker maar ik zie jullie niet. Als er een discussie aan de gang is zie ik jullie wel eens posten, maar BE die t aangaat. BE vroeg zich af waarom zij meer kritiek over zich heen kreeg. Nou omdat zij dus meer aanwezig is en ook mod. En t gevoel dat je er geen hol meer aan het modden vind is overgens gewoon mijn gevoel hoor. Fijn om te horen dat dat niet zo is! Lois en Karin bij jullie heb ik vaak het idee dat jullie het achterste van je tong niet laten zien. Hoeft ook niet, maar dat is zeg maar wat ik van BE zo leuk vind. Ook al ben ik het er soms helemaal niet mee eens. Ik persoonlijk heb liever dat iemand iets eruit gooit dan altijd maar doordacht reageert, of niks zegt. Ik heb het gevoel dat jullie je een beetje inhouden ofzo.
Maar die is toch ook snel ge-edit? Binnen een half uur na het topicreport vind ik heel netjes hoor. Denk helemaal niet dat daarbij een fout is gemaakt of te traag is gereageerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:45 schreef Karin het volgende:
(die opmerking van Five had wel snel ge-edit moeten worden hoor, dat bedoel ik niet)
Ja die is inderdaad gelukkig snel ge-edit, dat zag ik ook. Ik formuleer het weer eens verkeerdquote:Op donderdag 7 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die is toch ook snel ge-edit? Binnen een half uur na het topicreport vind ik heel netjes hoor. Denk helemaal niet dat daarbij een fout is gemaakt of te traag is gereageerd.
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:57 schreef Karin het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad gelukkig snel ge-edit, dat zag ik ook. Ik formuleer het weer eens verkeerd![]()
Bedoel je wat mij dwars zit? Niks. BE vroegt zich af waardoor er meer kritiek kwam op haar dan op Lois en jou. Daar heb ik op gereageert.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:45 schreef Karin het volgende:
[..]
Maargoed na alles nagelezen te hebben. Wat zit er nu nog dwars dan? Die opmerking van Five is weg maar waar gaat dit nog over? Of wil iedereen nog even zijn zegje kwijt?
Nee ik bedoel het meer tegen degenen die nu nog doorgaan over die opmerking.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef jessie het volgende:
[..]
Bedoel je wat mij dwars zit? Niks. BE vroegt zich af waardoor er meer kritiek kwam op haar dan op Lois en jou. Daar heb ik op gereageert.
Zal het werk zijn van een (forum)admin, denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
He ik wil net mijn profiel veranderen en nu zie ik dat dat al gedaan is.
Hoe kan dat nou?
Die laatste zin zeker?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:56 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt Loena
Even serieus, dit is niet lullig bedoeld of wat dan ook!!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:03 schreef Spindizzy het volgende:
Je vergeet: Spin wordt een hand boven het hoofd gehouden want die is zielig
*denk dat de grenzen wat wel en niet onder de gordel veel verschilt per user/modquote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef Karin het volgende:
Het verschil is dat de opmerking van Five over de rand was en die van (om jouw voorbeelden aan te halen) Spin en Moussy altijd net niet. Als die over de rand zijn wordt daar ook heus op gemodereerd (wat in het verleden ook zeker gedaan is).
Dus als je maar vaak genoeg grof uit de hoek komt, mag je hier een hoop?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:44 schreef Karin het volgende:
Wat niet wilt zeggen dat ik het niet met Loena eens ben, misschien wordt er ook wel eerder iets "gepikt" van Spin omdat dat nou eenmaal haar manier van doen is en we er wat immuun voor geworden zijn. Kan best.
Daar lijkt het wel op he? Dat is dus inderdaad niet goed, dat is inderdaad ook het punt wat Loena al maakte. Daar moeten we even op gaan letten want dit klopt dus inderdaad niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dus als je maar vaak genoeg grof uit de hoek komt, mag je hier een hoop?
denk dt dit tot op heden niet werktomdat mensen voor elkaar op komen en dan de boel verder excaleertquote:Op donderdag 7 april 2005 20:50 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat wij stilzwijgend toch wel hebben afgesproken dat moderator niet betekend "kleuterjuf".
Mijn persoonlijke visie: Stoor je je aan een opmerking? Zeg er dan (netjes) iets over!!!
Ik ben hier toch niet om jullie allemaal aan het handje te nemen omdat je gepest wordt op het schoolplein? Mijn god we zijn toch potverdorie allemaal volwassenen? Jullie hebben stuk voor stuk soms een enorme grote bek, waarom moet dat nou ineens allemaal bij ons op schoot geworden zodat wij het moeten oplossen? Waarom niet ter plekke als je iets ziet wat je stoort?
Dit is wat kort door de bocht, denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dus als je maar vaak genoeg grof uit de hoek komt, mag je hier een hoop?
Als ik op deze ook een antwoord mag geven?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:02 schreef Lois het volgende:
Waarom denk je Joene dat mijn grens hoger ligt als bij BE? *oprecht nieuwsgierig is*
Is het omdat BE die opmerking heeft wegge-edit?
Be komt op mij strenger over (misschien doordat ze actiever aanwezig is) maar persoonlijk heb ik bij Be gauw het idee als die zich in een topic mengt , oh het topic gaat zo op slot of er worden snel reacties ge-edit . en als ik jou of je zus in een topic zie reageren d enk ik dat je van sommige opmerkingen door het sarcasme of de kutopmerking heen leest .quote:Op donderdag 7 april 2005 21:02 schreef Lois het volgende:
Waarom denk je Joene dat mijn grens hoger ligt als bij BE? *oprecht nieuwsgierig is*
Is het omdat BE die opmerking heeft wegge-edit?
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Elkaar op gedrag attenderen ben ik een groot voorstander van, openheid voor allesMeerdere malen getracht zelfs, maar een beetje jammer dat je dan een hele meute grote-bek-aanhangers over je heen krijgt(waarom trouwens lid willen zijn van dit cluppie? veilig voelen bij de grote bek/bang voor de grote bek, ik weet het niet hoor) . De grote bek voelt zich gesterkt door al deze aandacht en hopsa we hebben weer een "rel". Wie wordt er scheef aangekeken, tja de nietsvermoedende aanspreker
![]()
Ik zegquote:Op donderdag 7 april 2005 20:34 schreef Luckepuk het volgende:
Loena heeft wel een punt vind ik (als aspirant lurker die probeert meer mee te doen).
Om maar even een paar voorbeelden te noemen die me nu te binnen schieten (dont shoot me als ik jouw als voorbeeld gebruik!)
Van Spin en Moussy weet ik (en ongetwijfeld heel veel andere fokkers) hoe ze zijn qua reacties. Waar ze druipen van het sarcasme, waar ze (op hun eigen manier) grappig zijn. Ik kan dat tussen de regels door lezen. Maar iemand die dat niet weet of kan, ziet een overduidelijk kattige spin die iedereen loopt af te zeiken. Maar iemand die dat niet weet of kan, ziet een overduidelijk grofgebekte (op zijn tijd) Moussy die iedereen loopt af te zeiken. Bij velen kan hun manier van humor (op hun eigen sarcastische wijze) overkomen als grof onderuit halen van mensen, en als daar niet op gemodereerd wordt (en op (VOORBEELD!!!) zo´n uitspraak van Five wel, dan kan het overkomen bij velen als "modden met 2 maten".
Volgens mij heb ik het zo verwoord zoals ik bedoelde....
Dat kan niet bij vrouwenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:22 schreef Joene het volgende:
Soms denk dat je een rel is even lekker een poosje ze gang moet laten gaan, scheld elkaar een keer de barst vol , en reageer de dag of de dag daarna weer normaal op elkaar, just like het echte leven
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:25 schreef Sylvana het volgende:
mensen met kinderen die meer mogen dan mensen zonder kinderen
Syrena zegt dan ook helemaal niks, dus die trekt het zich vast niet aanquote:Op donderdag 7 april 2005 21:26 schreef Lois het volgende:
sorry Syrena niet persoonlijk bedoeld, ik moest alleen even enorm om het woord lachen.![]()
Mag ik weten waarom je verbaasd bent , dat het met zichtbaarheid te maken heeft ?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:25 schreef Lois het volgende:
Oke, ik snap het. (het volgende is niet sarcastisch of gemeen bedoeld maar mijn oprechte verbazing) Het heeft dus allemaal te maken met zichtbaarheid. BE is wat zichtbaarder aanwezig, zeker de laatste weken en valt dus meer op. Helemaal duidelijk.
Ik grijp misschien niet zo snel in, alleen als het echt over de schreef gaat (zoals bijv. gisteravond het geval was) maar je moet dan wel net online zijn natuurlijk. Ik kijk bij minder erge dingen liever even vanaf de zijkant toe om te kijken of er zelf oplossingen worden aangedragen.
Zoals miss D. terecht al zei: voorheen grepen we sneller in maar dat werd ook niet in dank afgenomen omdat dingen niet uitgepraat werden maar domweg gesloten.
Het is nu een beetje zoeken naar de middenweg dus....
jij misschien niet maar ik echt wel, ouders mogen wel over de problemen op hun werk praten bijvoorbeeld, maar owee als ik een keer iets over school vertelquote:Op donderdag 7 april 2005 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik herken daar helemaal niks in, eerlijk gezegd.
Sorry hoor Sylvana maar is dit onderwerp niet al uit en ten treure uitgekauwd? Ik dacht dat we dit nu wel achter ons gelaten hadden.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:25 schreef Sylvana het volgende:
En ik heb ook het gevoel dat er met 2 maten gemeten wordt, mensen van kliekjes die meer mogen doen dan andere mensen, mensen met kinderen die meer mogen dan mensen zonder kinderen ( ik bijvoorbeeld) enzovoort
*kruipt onder steen van schaamte*quote:Op donderdag 7 april 2005 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syrena zegt dan ook helemaal niks, dus die trekt het zich vast niet aan
daar hebben we ses voor?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij misschien niet maar ik echt wel, ouders mogen wel over de problemen op hun werk praten bijvoorbeeld, maar owee als ik een keer iets over school vertel
punt is dat het nu juist andersom is, degenen die minder zichtbaar aanwezig zijn lijken de meeste blaam te krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom je verbaasd bent , dat het met zichtbaarheid te maken heeft ?
Het is toch logisch dat de mod die het meeste "loopt te zeiken cq editen " ook het meeste blaam krijgt?
ehm.... wel toch? Ik kan ruzie maken, dan is het voor mij klaar en ga ik vrolijk verder waar ik voor de ruzie gebleven was, tot grote ergernis van sommigequote:
Tja, ik wil hier wel heel erg diep op ingaan dat ik best snap van de modjes hoe het zit, maar dan gaan we het in het persoonlijke trekken en daar heb ik eigenlijk geen zin in, daarom maar even kort: een melding over school of werk mag best (doe ik ook regelmatig), maar dillemma's zoals jij die laatst op het bankje neerzette, die horen in SES of R&P. Net als dat een ouder voor een probleem op het werk een topic in WGR moet openen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij misschien niet maar ik echt wel, ouders mogen wel over de problemen op hun werk praten bijvoorbeeld, maar owee als ik een keer iets over school vertel
en over werk kun je in werk en geldzaken pratenquote:
Nou ja, het duurde voor mij ook ff voordat ik door had hoe jij werkte en voordat ik dat ook kon waarderenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:31 schreef moussy het volgende:
[..]
ehm.... wel toch? Ik kan ruzie maken, dan is het voor mij klaar en ga ik vrolijk verder waar ik voor de ruzie gebleven was, tot grote ergernis van sommigewant dan ben ik weer schijnheilig
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:31 schreef Belana het volgende:
[..]
punt is dat het nu juist andersom is, degenen die minder zichtbaar aanwezig zijn lijken de meeste blaam te krijgen.
ik zal in mn sig zetten dat ik kan ruziën zonder haatquote:Op donderdag 7 april 2005 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het duurde voor mij ook ff voordat ik door had hoe jij werkte en voordat ik dat ook kon waarderen![]()
Goed zeg ik het anders, het is logisch dat een mod het gezeik krijgt!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:31 schreef Belana het volgende:
[..]
punt is dat het nu juist andersom is, degenen die minder zichtbaar aanwezig zijn lijken de meeste blaam te krijgen.
Nee , maar je kan toch ook gewoon denken so what, the show must go on , en de andere dag gewoon weer normaal posten?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef Sylvana het volgende:
dan ben ik zeker de uitzondering, want ik merk het toch duidelijk, maar misschien dat het ook door mijn leeftijd komt ofzo
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
ik zal in mn sig zetten dat ik kan ruziën zonder haat
Nee hoor, maar het zou wel te maken kunnen hebben met je manier en onderwerpen van posten.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef Sylvana het volgende:
dan ben ik zeker de uitzondering, want ik merk het toch duidelijk, maar misschien dat het ook door mijn leeftijd komt ofzo
tuurlijk, want dat is de makkelijste weg. Dus het heeft niets met zichtbaarheid of onzichtbaarheid te maken, maar met mod zijn en dat er verwacht wordt dat er als kinderjuf wordt opgetreden en dat is nou net wat Lois niet wil.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed zeg ik het anders, het is logisch dat een mod het gezeik krijgt!
Welnee!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed zeg ik het anders, het is logisch dat een mod het gezeik krijgt!
Nou, bij deze dan, met terugwerkende kracht en de mededeling dat ik mijn kinderen ook zo opvoedquote:Op donderdag 7 april 2005 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe maar, had dat gewoon ff een jaartje eerder gedaan, muts![]()
Lois, ik weet dat je echt een hoop tijd in fok steekt (ook ik heb nog een tijdje achter de schermen mee gedaan en ook daar heb ik veel van je input gezien) en ik waardeer het modwerk want het is KUTWERK om te doen , echter uit jou bovenstaande post van daarstraks komt het op mij over alsof je een beetje klaar bent met het modereren omdat je er soms op wordt aangekeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef Lois het volgende:
Sylvana met alle respect maar moeten we echt deze discussie nog een keer voeren?
Joene mijn oprechte verbazing was echt oprecht, noem het naief maar ik dacht toch dat het wel duidelijk was hoeveel tijd ik hierin steek elke dag weer. Ik heb dan niet de meest roemruchte dingen gedaan de laatste tijd maar ook ik edit, sluit, verwijder en werk die vervloekte lijstjes bij.
Naja, laten we het maar een eyeopener voor mij noemen dan.
Leg jij het is anders uit danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |