abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:23:37 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25759377
as. ouders:

21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
11 oktober 2005: Vicky
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief & Mike Air
9 november 2005: Suzanna
ong half november 2005: Ingrid19 en Djeez
eind november 2005: Saffier en Lautie

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Vervolg van: Zwangerschap en geboorte #130

[ Bericht 3% gewijzigd door Karin op 03-04-2005 13:53:07 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:25:28 #2
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25759410
jippie, heb het goed gedaan geloof ik

Maar renzell, minder joh die misselijkheid, de laadste loodjes zijn echt zwaar merk ik wel.

Hier gaat het goed, nog geen schoonmaakwoede , kan het wel gebruiken daar niet van.
Wel slaap ik ook slecht maar het is nog te doen gelukkig.

Hoe is het met de LLM ??

En met ingrod en Djeez, hopenlijk geen bloed meer verloren ??
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25759608
Snakelady: ik stuur wel even wat schoonmaakwoede jouw kant op. Tis verschrikkelijk hier, ik lijk m'n moeder wel! Zodra ik een pluisje of ding zie liggen moet het meteen weg

Renzell: hopelijk de laatste paar daagjes voor jullie Is echt rottig als je je zo slecht voelt inderdaad.

Lewis: echt rottig met die arm. Maar je weet nu wel een beetje wat je wel en niet kunt doen en waar je grenzen liggen. Maar toch, af en toe voel je je als zwangere al gehandicapt genoeg, daar heb je dat soort klachten niet bij nodig!

Net even naar de IKEA geweest en in utrecht de stad in. Ging op zich wel weer prima, al had ik het vrij snel warm. Toen ik het zat was dus snel weer naar huis Krijg met warm lenteweer altijd zin om te gaan rolschaatsen, maar dat zit er nog even niet in denk ik
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_25760292
Ik heb nu zeer lichte bruine afscheiding, nog steeds geen krampjes gehad!
Zou het dan toch niks zijn? Ik hoop het maar! Dat we dinsdag een mooi knipperend hartje zien! Positief blijven he!
pi_25760329
Ik hoop het echt voor jullie dat het gewoon goed blijft gaan
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_25760395
Ik duim voor jullie Ingrid19!
Het moet gewoon goed gaan!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_25760409
Als lurker hier wil ik toch even heeel erg duimen voor ingrid19 en djeez!!

En natuurlijk alle anderen ook heel veel sterkte en succes wensen!
Ik ben nu net een week tante dus ben ook helemaal in de baby-sferen!
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 17:24:23 #8
81992 Githa
pi_25760634
gefeliciteerd inkie1010

Ingrid dat is geweldig nieuws toch we blijven jompelen
pi_25760920
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 17:14 schreef inkie1010 het volgende:
Als lurker hier wil ik toch even heeel erg duimen voor ingrid19 en djeez!!

En natuurlijk alle anderen ook heel veel sterkte en succes wensen!
Ik ben nu net een week tante dus ben ook helemaal in de baby-sferen!
Dank je!
Enne, we moeten nog steeds de martinitoren beklimmen!

En gefeliciteerd!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 18:09:27 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25761690
Het regent nog niet echt baby's of wel? Ondanks dat het lente is (nouja was, inmiddels valt de regen....)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Redactie Frontpage zaterdag 26 maart 2005 @ 18:19:11 #11
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25761893
Il denk dat het wel goed komt. Er is echt maar een heel klein pietepeuterig beetje bloed uit Ingrid gekomen. En aangezien ze zich nog steeds zwanger voelt en geen krampen heeft, denk ik dat het wel goed komt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25762078
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:19 schreef Djeez het volgende:
Il denk dat het wel goed komt. Er is echt maar een heel klein pietepeuterig beetje bloed uit Ingrid gekomen. En aangezien ze zich nog steeds zwanger voelt en geen krampen heeft, denk ik dat het wel goed komt.
Pietepeuterig?
  Redactie Frontpage zaterdag 26 maart 2005 @ 18:28:16 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25762090
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:27 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Pietepeuterig?
Ja, nu wel....
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 18:42:20 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25762413
ingrid, ik heb toen ik zwanger was met een week of 10 ook een flinke bloeding gehad. midden in de nacht naar het ziekenhuis gescheurd, waar de dienstdoende gynaecoloog het ook niet nodig vond om ook maar iets te doen: "als het fout is, gaat het fout en als het goed is, blijft het heus wel zitten". (om hem letterlijk te citeren). luca is er nog steeds, dus het was goed. ik werd trouwens gedurende de hele zwangerschap gewoon ongesteld (al was het wel minder dan normaal).
pi_25762420
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:28 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ja, nu wel....
Ja, nu wel. Ben wel wat geruster nu. Aangezien ik geen krampen heb gehad.
pi_25762516
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:42 schreef lady-wrb het volgende:
ingrid, ik heb toen ik zwanger was met een week of 10 ook een flinke bloeding gehad. midden in de nacht naar het ziekenhuis gescheurd, waar de dienstdoende gynaecoloog het ook niet nodig vond om ook maar iets te doen: "als het fout is, gaat het fout en als het goed is, blijft het heus wel zitten". (om hem letterlijk te citeren). luca is er nog steeds, dus het was goed. ik werd trouwens gedurende de hele zwangerschap gewoon ongesteld (al was het wel minder dan normaal).
Dat stelt me wel gerust. Ik heb ook wel vaker gehoord dat in de 1e 3 maanden bloedingen vaker voorkomen en dat het niks hoeft te zijn. Maar toch, als je dan ineens begint te bloeden schrik je je dood.

Lijkt me erg vreemd trouwens om tijdens je zwangerschap nog steeds ongesteld te worden.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:16:56 #17
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25763347
Weet je al wel zeker dat je dinsdag een echo krijgt?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_25763754
Ingid en Djeez, wat een spannende dagen joh, maar als ik jullie zo lees heb ik een goed gevoel, hopelijk jullie ook, hou die dan vast! Sterkte ermee beiden (sorry dat ik eerder meiden schreef, ben er niet helemaal bij )

Lewis, wat rottig van je arm joh, ook zo lastig als je nog zo veel moet tillen en veel wil doen en het gaat allemaal niet zoals jij wil... pfff... schiet dan niet op he?

Tearsong is nog lekker wezen shoppen Die onrust in mijn lijf resulteerde bij mij ook al snel in weeen... Dus hierbij mijn succes voor komende paasdagen!

En hoe is het bij weirdmiss?

Hier gaat alles z'n gangetje wel, zit mezelf af en toe in de weg, nesteldrang, lachbuien om een boer, huilbuien om Remco (want die probeert te stoppen met roken en is af en toe flink vervelend ) Dus hormonen in alle hevigheid aanwezig, dat wordt nog wat de komende weken
Het slapen gaat wel weer beter, ik heb mijn oordoppen weer in, daarmee kan ik me helemaal afsluiten van de wereld om me heen en dat werkt prima met inslapen!

Vrolijk pasen allemaal!

Ik wens een uitgebroed paaseitje bij 1 van de LLM, dus meiden, zet 'm op!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25765284
Mel, we zitten echt met dezelfde irri hormonen. Ik ben al een weekje bezig met grote schoonmaak. Elke week heb ik wel wat wat ik wil doen. Huilbuien om niks. Ben het vaak zat, en husby probeert ook te stoppen met roken. Tja daar worden we ook niet vrolijk van want hij maakt er nogal eens een zooitje van. En ook hier oordoppen om te kunnen slapen.

Tearsong, meid hoe krijg je het voor elkaar om nog even te gaan shoppen in Ikea Zodra ik een paar stappen verzet krijg ik al een harde buik en kan ik geen stap meer zetten.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 20:34:01 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25765559
Melonovy en Lewis, zijn jullie niet bang dat jullie met oordoppen Chiara en Joshua niet meer horen? Ik zou graag oordopjes indoen 's nachts omdat bij ons vrij veel lawaai is, maar ik durf het niet. Of hoor je je kinderen er wel doorheen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25765764
Lewis
Fijn die herkenning We komen er wel door heen he!

Livelink, nee ik hoor Chiara door merg en been heen, das echt een instinkt.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25765785
Nee ik hoor Joshua niet, maar husby wel Die loopt nu ook af en toe te mopperen dat ie eruit moet voor Joshua.

Eigenlijk ook niet helemaal waar. Ik ben wel degelijk een keertje wakker geworden van Joshua. Maar om eerlijk te zijn wordt Joshua tegenwoordig bijna nooit meer wakker s'nachts.
pi_25765827
Ja idd, of ik hoor dr niet en ga er van uit dat ze gewoon stil ligt te slapen...
Chiara slaapt gelukkig heel goed, die wordt niet zo gauw wakker, alleen als er echt iets is, maar daar wordt ook Remco wel wakker van.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 20:54:54 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25766172
Nou, dan ga ik het toch maar eens uitproberen en dan probeer ik erop te vertrouwen.

Renzell, ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt, maar stiekem hoop ik eigenlijk dat die misselijkheid de start van de bevalling was.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25766697
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:16 schreef Leah het volgende:
Weet je al wel zeker dat je dinsdag een echo krijgt?
Nou, de ha zei dat als er verder niks gebeurd, dus geen krampen en verder geen bloedverlies, dat ik dan een echo krijg. Anders sta ik erop. Djeez gaat dan ook mee naar de ha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')