Dank je!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:14 schreef inkie1010 het volgende:
Als lurker hier wil ik toch even heeel erg duimen voor ingrid19 en djeez!!
En natuurlijk alle anderen ook heel veel sterkte en succes wensen!
Ik ben nu net een week tante dus ben ook helemaal in de baby-sferen!
Pietepeuterig?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:19 schreef Djeez het volgende:
Il denk dat het wel goed komt. Er is echt maar een heel klein pietepeuterig beetje bloed uit Ingrid gekomen. En aangezien ze zich nog steeds zwanger voelt en geen krampen heeft, denk ik dat het wel goed komt.
Ja, nu wel....quote:
Dat stelt me wel gerust. Ik heb ook wel vaker gehoord dat in de 1e 3 maanden bloedingen vaker voorkomen en dat het niks hoeft te zijn. Maar toch, als je dan ineens begint te bloeden schrik je je dood.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:42 schreef lady-wrb het volgende:
ingrid, ik heb toen ik zwanger was met een week of 10 ook een flinke bloeding gehad. midden in de nacht naar het ziekenhuis gescheurd, waar de dienstdoende gynaecoloog het ook niet nodig vond om ook maar iets te doen: "als het fout is, gaat het fout en als het goed is, blijft het heus wel zitten". (om hem letterlijk te citeren). luca is er nog steeds, dus het was goed. ik werd trouwens gedurende de hele zwangerschap gewoon ongesteld (al was het wel minder dan normaal).
Nou, de ha zei dat als er verder niks gebeurd, dus geen krampen en verder geen bloedverlies, dat ik dan een echo krijg. Anders sta ik erop. Djeez gaat dan ook mee naar de ha.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:16 schreef Leah het volgende:
Weet je al wel zeker dat je dinsdag een echo krijgt?
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:59 schreef renzell het volgende:
Nou, hier voorlopig nog geen paaskuiken hoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |