quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:24 schreef jessie het volgende:Ik heb die rel gemist geloof ik? Daar had easy going toch een tijd terug een opmerking over of is dat later nog eens herhaald?
Lois dat je het druk heb weet ik toch. Dat stel ik echt niet ter discussie hoor. Maar dat je er weinig bent is nou eenmaal een feit. Karin t zelfde. En wie weet zijn jullie er wel vaker maar ik zie jullie niet. Als er een discussie aan de gang is zie ik jullie wel eens posten, maar BE die t aangaat. BE vroeg zich af waarom zij meer kritiek over zich heen kreeg. Nou omdat zij dus meer aanwezig is en ook mod. En t gevoel dat je er geen hol meer aan het modden vind is overgens gewoon mijn gevoel hoor. Fijn om te horen dat dat niet zo is! Lois en Karin bij jullie heb ik vaak het idee dat jullie het achterste van je tong niet laten zien. Hoeft ook niet, maar dat is zeg maar wat ik van BE zo leuk vind. Ook al ben ik het er soms helemaal niet mee eens. Ik persoonlijk heb liever dat iemand iets eruit gooit dan altijd maar doordacht reageert, of niks zegt. Ik heb het gevoel dat jullie je een beetje inhouden ofzo.
Ik ben er vaker als je denkt inderdaad alleen reageer ik niet altijd (en dan heb ik het niet over modden maar meer over gezien worden). Toevallig is deze "rel" ook weer net op een moment dat ik niet aanwezig ben, was een avondje vroeg naar bed. En zo gebeurd dat elke keer. Ben heus niet bang om me ergens in te mengen, jullie kiezen steeds het verkeerde tijdstip uit
![]()
. En het lullige is dat BE er dan vaak alleen is als mod.
Ik werk 3 dagen waar ik geen internet heb. Op de dagen dat ik thuis ben kruip ik achter de computer als Bram slaapt tussen de middag. 's Avonds ben ik vaak later online dan Lois en BE dus die zal je dan eerder op dingen in zien grijpen.
Dat je het gevoel hebt dat wij niet het achterste van onze tong laten zien, ik denk dat je daar wat mij betreft wel gelijk in heb. Ik vind dat ook erg moeilijk. En soms in dit soort gevallen is het ook heel moeilijk hoe je in moet grijpen, dan hoor ik weer dat we te snel editten of dan laten we het langer doorgaan en dan loopt het vreselijk uit de hand (die opmerking van Five had wel snel ge-edit moeten worden hoor, dat bedoel ik niet). Of je reageert ergens inhoudelijk op, zoals in dit geval BE, en dan wordt er weer vriendjespolitiek geroepen. Het is altijd even zoeken naar een juiste weg en dat vind ik nog steeds wel eens moeilijk.
Maargoed na alles nagelezen te hebben. Wat zit er nu nog dwars dan? Die opmerking van Five is weg maar waar gaat dit nog over? Of wil iedereen nog even zijn zegje kwijt?