Even een vraagje: is dit aan mij gericht of spreek je in het algemeen? Beide opties mogen van mij hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 11:12 schreef Githa het volgende:
Staat iets je niet aan lees erover heen, als je zo tegen bent op al deze 'rellen', hou de discussie dan ook niet in stand en lees erover heen.
Heel erg algemeen Loena, juist omdat iedereen dan hopelijk te raden gaat of het op hem/haar betrekking heeft en blijkbaar werkt ditquote:Op donderdag 7 april 2005 11:29 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Even een vraagje: is dit aan mij gericht of spreek je in het algemeen? Beide opties mogen van mij hoor![]()
Het is maar internetquote:Op donderdag 7 april 2005 11:31 schreef dutchie het volgende:
O o o, wat een hoop gezeur weer om niets.![]()
Ik ga even open kaart spelen. Jammer als je het niet prettig vindt en ik zal wel een hele lading shit over me heen krijgen, so what.
Als ik zie hoe hier soms gezeurd wordt ben ik ó zó blij dat dit niet mijn forum is. Voor wie zich aangesproken voelt: Leer toch eens relativeren! Het is maar internet!
En 'rekening houden met rondvliegende hormonen', ik vind dat sommigen het hier wel heeeel erg snel op gooien. Ik kan zo vreselijk moe worden van dit geneuzel.
Ik heb gewoon medelijden met BE, Lois en Karin.
Ik ben botter ja, maar dat neemt niet weg dat ik enorm veel waardering voor die dames heb. Want er zitten hier toch een stel betweters tussen! Sjongejonge.
Ik ben hier echt chagerijnig van geworden.
Dat was het punt.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:37 schreef Sugar het volgende:
Daar heb je wel een punt, Tinkerbell.
Nou, er gaan nu 2 rellen door elkaar heen. de moderatie rel en de kutopmerking rel.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, nu gaat iedereen nog even stoer doen. Zeggen dat men hier zo kinderachtig is.
Welkom in de afrondende fase van de rel, waarin je kunt pogen je imago als harde user-zonder-vrouwelijke-hormomen op te veizelen.
Dat bedoelde ik: met deze opmerking heb je een punt. Grrr.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat er dan en passant van alles bijgesleept wordt vind ik ronduit kinderachtig en belachelijk.
Daar zijn we vrouwen voor, zijn we juist heel goed in.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:15 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat was het punt.
Dat er dan en passant van alles bijgesleept wordt vind ik ronduit kinderachtig en belachelijk.
Altijd lekker iemand doorzagen terwijl hij niet meer kan reageren. En nee ik ga hem niet verdedigenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:36 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat een gezeik. Five-Horizons maakte een gigantische grove opmerking. Fout, onfatsoenlijk, gemeen tot op het bot. Daar ging het over en de meeste van de mensen die hier lopen te posten hebben dat niet eens gelezen of kunnen niet eens navoelen hoe gemeen het was.
Ik ben er vaker als je denkt inderdaad alleen reageer ik niet altijd (en dan heb ik het niet over modden maar meer over gezien worden). Toevallig is deze "rel" ook weer net op een moment dat ik niet aanwezig ben, was een avondje vroeg naar bed. En zo gebeurd dat elke keer. Ben heus niet bang om me ergens in te mengen, jullie kiezen steeds het verkeerde tijdstip uitquote:Op donderdag 7 april 2005 10:24 schreef jessie het volgende:
Ik heb die rel gemist geloof ik? Daar had easy going toch een tijd terug een opmerking over of is dat later nog eens herhaald?
Lois dat je het druk heb weet ik toch. Dat stel ik echt niet ter discussie hoor. Maar dat je er weinig bent is nou eenmaal een feit. Karin t zelfde. En wie weet zijn jullie er wel vaker maar ik zie jullie niet. Als er een discussie aan de gang is zie ik jullie wel eens posten, maar BE die t aangaat. BE vroeg zich af waarom zij meer kritiek over zich heen kreeg. Nou omdat zij dus meer aanwezig is en ook mod. En t gevoel dat je er geen hol meer aan het modden vind is overgens gewoon mijn gevoel hoor. Fijn om te horen dat dat niet zo is! Lois en Karin bij jullie heb ik vaak het idee dat jullie het achterste van je tong niet laten zien. Hoeft ook niet, maar dat is zeg maar wat ik van BE zo leuk vind. Ook al ben ik het er soms helemaal niet mee eens. Ik persoonlijk heb liever dat iemand iets eruit gooit dan altijd maar doordacht reageert, of niks zegt. Ik heb het gevoel dat jullie je een beetje inhouden ofzo.
Maar die is toch ook snel ge-edit? Binnen een half uur na het topicreport vind ik heel netjes hoor. Denk helemaal niet dat daarbij een fout is gemaakt of te traag is gereageerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:45 schreef Karin het volgende:
(die opmerking van Five had wel snel ge-edit moeten worden hoor, dat bedoel ik niet)
Ja die is inderdaad gelukkig snel ge-edit, dat zag ik ook. Ik formuleer het weer eens verkeerdquote:Op donderdag 7 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die is toch ook snel ge-edit? Binnen een half uur na het topicreport vind ik heel netjes hoor. Denk helemaal niet dat daarbij een fout is gemaakt of te traag is gereageerd.
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:57 schreef Karin het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad gelukkig snel ge-edit, dat zag ik ook. Ik formuleer het weer eens verkeerd![]()
Bedoel je wat mij dwars zit? Niks. BE vroegt zich af waardoor er meer kritiek kwam op haar dan op Lois en jou. Daar heb ik op gereageert.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:45 schreef Karin het volgende:
[..]
Maargoed na alles nagelezen te hebben. Wat zit er nu nog dwars dan? Die opmerking van Five is weg maar waar gaat dit nog over? Of wil iedereen nog even zijn zegje kwijt?
Nee ik bedoel het meer tegen degenen die nu nog doorgaan over die opmerking.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef jessie het volgende:
[..]
Bedoel je wat mij dwars zit? Niks. BE vroegt zich af waardoor er meer kritiek kwam op haar dan op Lois en jou. Daar heb ik op gereageert.
Zal het werk zijn van een (forum)admin, denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
He ik wil net mijn profiel veranderen en nu zie ik dat dat al gedaan is.
Hoe kan dat nou?
Die laatste zin zeker?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:56 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt Loena
Even serieus, dit is niet lullig bedoeld of wat dan ook!!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:03 schreef Spindizzy het volgende:
Je vergeet: Spin wordt een hand boven het hoofd gehouden want die is zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |