abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2005 @ 23:36:16 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26036562
En kunnen de opmerkingen over koekjes mss achterwege blijven?
Ik zie er de humor iig niet van in.
pi_26036581
BE je zegt iedere keer dat je niet alles kunt zien (en dat geloof ik best) maar ik vind het wel opvallend dat je van bepaalde personen alles wel ziet en van bepaalde personen alles niet ziet. Voelt voor mij toch ook zo langzamerhand wel alsof er met twee maten gemeten wordt. (Krijg ik nu ook een ban ? )
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:37:20 #153
43556 miss_dynastie
pi_26036593
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Ladybos die Buddyjoe was een rel kloon, jaar geleden geregged of zo en maar 4 of 5 posts, preventief bannetje dus.
Nou, nee, niet helemaal. Die heeft zich geregistreerd toen Anitra in het ziekenhuis lag en hij dat even kwam melden, als ik het me goed herinner. Hij is dus het vriendje van Anitra
  woensdag 6 april 2005 @ 23:37:40 #154
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26036599
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:33 schreef Havoc het volgende:
Heej Leah hebbie me kleurtje gezien .
Gehuild van vreugde heb ik http://images.fok.nl/s/emo.gif
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26036605
quote:
Ladybos die Buddyjoe was een rel kloon, jaar geleden geregged of zo en maar 4 of 5 posts, preventief bannetje dus.
OK, bedankt voor de uitleg.
pi_26036611
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Ladybos het volgende:
BE je zegt iedere keer dat je niet alles kunt zien (en dat geloof ik best) maar ik vind het wel opvallend dat je van bepaalde personen alles wel ziet en van bepaalde personen alles niet ziet. Voelt voor mij toch ook zo langzamerhand wel alsof er met twee maten gemeten wordt. (Krijg ik nu ook een ban ? )
het is niet BE die de ban heeft gegeven !
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26036615
Whahahahahahahahahahahahahahaha
jemig wat kijken jullie goed zeg.
Zoui eerst zijn post geshciedenis maar eens bekijken
Want hij is helemaal geen kloon
  woensdag 6 april 2005 @ 23:38:36 #158
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26036617
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, nee, niet helemaal. Die heeft zich geregistreerd toen Anitra in het ziekenhuis lag en hij dat even kwam melden, als ik het me goed herinner. Hij is dus het vriendje van Anitra
En daarna nooit meer, dus een kloon. Dus alleen maar weer actief om te rellen, dus preventief bannetje .
I'm getting too old for this....
pi_26036626
quote:
Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:39:48 #160
43556 miss_dynastie
pi_26036642
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef Havoc het volgende:

[..]

En daarna nooit meer, dus een kloon. Dus alleen maar weer actief om te rellen, dus preventief bannetje .
Aha, oké, noemen jullie dat zo. Ik dacht dat een kloon een extra account van een actieve user was, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.
pi_26036650
Petitlapin, zeg ik dan dat BE die ban heeft gegeven ? Blijkbaar krijgt iemand een ban omdat hij commentaar heeft op BE's kwaliteiten als mod, dat heb ik ook, dus dan zou ik toch ook een ban kunnen krijgen ? (Van dezelfde persoon die Buddyjoe gebanned heeft - whoever that may be
  Admin woensdag 6 april 2005 @ 23:40:35 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26036654
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:34 schreef Ladybos het volgende:
Vraag van mij waarom BuddyJoe een ban heeft gekregen, antwoord van Miss_D omdat hij zegt dat BE met twee maten meet en geen goede MOD is..
Heel simpel antwoord, ik, admin, zit in dit topic, ik zie gezeik, gezeik moet afgelopen zijn en ik ban, meteen, klaar, opgelost.
BE bant niet, ik.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_26036659
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.
niemand verplicht anitra hier te posten. Als ze zo hevig gekwetst was/is, zou ze hier niet meer posten. Andere fora genoeg om over babies te leuteren.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 6 april 2005 @ 23:41:02 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26036662
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Ladybos het volgende:
Ik was er toch vanmiddag? Ik heb er toch iets van gezegd?
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:41:32 #165
43556 miss_dynastie
pi_26036671
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:40 schreef Ladybos het volgende:
Petitlapin, zeg ik dan dat BE die ban heeft gegeven ? Blijkbaar krijgt iemand een ban omdat hij commentaar heeft op BE's kwaliteiten als mod, dat heb ik ook, dus dan zou ik toch ook een ban kunnen krijgen ? (Van dezelfde persoon die Buddyjoe gebanned heeft - whoever that may be
Nee, want het is ook de manier waarop je die opmerking maakt. Als je hem alleen als uitlokken/ kwetsen gebruikt, dan is het iets heel anders dan hoe jij het doet
  woensdag 6 april 2005 @ 23:42:33 #166
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26036685
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Hee joh! Dit is internet! Als de reacties je hevig kwetsen zegt dat alles over je internetgebruik, denk ik, en dan heb je een groter probleem als de voornaam van je kind lijkt me...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:50:09 #167
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26036819
tis weer eens zover hoor
patat ftw :)
pi_26036828
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
En kunnen de opmerkingen over koekjes mss achterwege blijven?
Ik zie er de humor iig niet van in.
Mwah, als er geen koekjes meer bijmogen dan is de lol eraf hoor, ik ga naar bed ! Truste !
  woensdag 6 april 2005 @ 23:54:32 #169
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26036887
oh en BE, die vraag waarom steeds jij: Heel eenvoudig: op het moment dat er zo'n rel uitbreekt ben jij het net steeds die er bij bent terwijl de andere twee er niet zijn. Fustraties naar de actieve moderator (jij) gaan dus automatisch naar jou!
  woensdag 6 april 2005 @ 23:56:36 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26036933
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef daniman het volgende:
oh en BE, die vraag waarom steeds jij: Heel eenvoudig: op het moment dat er zo'n rel uitbreekt ben jij het net steeds die er bij bent terwijl de andere twee er niet zijn. Fustraties naar de actieve moderator (jij) gaan dus automatisch naar jou!
Jep, en dan ter informatie, ik heb de afgelopen maanden al 3 keer aangegeven te gaan stoppen hier, maar iedere keer werd ik door zowel Karin als Lois als het FA team toch dringend gevraagd te blijven want 'je doet het zo goed daar, je zit echt op je plek'.
Vertel mij dan maar eens waar het fout zit...

Dit is niet bedoeld om medelijden of wat dan ook op te wekken, puur the facts. Ik mod zoals ik mod, en blijkbaar zijn mijn mede-modjes het daar prima mee eens en ook de FA's...
pi_26036958
Misschien een [nieuw]-account aanmaken genaamd [oud-mod] en daarmee modereren? Dan wordt er iig niet persoonlijk naar een bepaalde mod uitgehaald?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  woensdag 6 april 2005 @ 23:58:43 #172
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26036966
Heb ik weer 's een bankhangavondje

Hoor 's even: ik heb een hartstikke leuke dag gehad vandaag en de opmerking van de een of andere gast over of ik wel of niet jaloers ben op zijn drie koters zal me echt aan mijn reet roesten hoor.

Gelukkig laat Anitra weer geen mogelijkheid onbenut om alle aandacht naar zich toe te trekken. Sommige dingen veranderen nooit

[ Bericht 1% gewijzigd door Spindizzy op 07-04-2005 00:12:11 ]
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26036968
Waarom heb je aangegeven weg te willen?
Je moet het alleen doen als je t leuk vind toch?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 00:00:35 #174
43556 miss_dynastie
pi_26037009
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:58 schreef Luckepuk het volgende:
Misschien een [nieuw]-account aanmaken genaamd [oud-mod] en daarmee modereren? Dan wordt er iig niet persoonlijk naar een bepaalde mod uitgehaald?
Ach, welnee, dat wordt in andere fora ook niet gedaan. Het is juist hier dat alles zo kus-knuffel-kroel moet, BE gaat daar een klein beetje tegenin, zij krijgt alle shit. Klaar. Dat modereren hier niet leuk is, kan ik me heel goed voorstellen!
  donderdag 7 april 2005 @ 00:07:53 #175
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26037155
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jep, en dan ter informatie, ik heb de afgelopen maanden al 3 keer aangegeven te gaan stoppen hier, maar iedere keer werd ik door zowel Karin als Lois als het FA team toch dringend gevraagd te blijven want 'je doet het zo goed daar, je zit echt op je plek'.
Vertel mij dan maar eens waar het fout zit...

Dit is niet bedoeld om medelijden of wat dan ook op te wekken, puur the facts. Ik mod zoals ik mod, en blijkbaar zijn mijn mede-modjes het daar prima mee eens en ook de FA's...
misschien te kort door de bocht hoor, maar misschien willen Lois en Karin zelf niet modden bij zulke rellen en laten ze het maar aan jou over? (Ik zie ze namelijk weinig tijdens dit soort discussies/rellen/hoejehetookwilnoemen).

Doe wat je wil... als je het modereren leuk vind, ga je door, zie je het niet meer zitten en wil je liever stoppen, dan moet je stoppen met modereren want je moet het niet tegen je zin in doen. En dan is het een probleem va Fok! om een nieuwe mod te zoeken IMHO!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')