Nou, nee, niet helemaal. Die heeft zich geregistreerd toen Anitra in het ziekenhuis lag en hij dat even kwam melden, als ik het me goed herinner. Hij is dus het vriendje van Anitraquote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Ladybos die Buddyjoe was een rel kloon, jaar geleden geregged of zo en maar 4 of 5 posts, preventief bannetje dus.
Gehuild van vreugde heb ik http://images.fok.nl/s/emo.gifquote:
OK, bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Ladybos die Buddyjoe was een rel kloon, jaar geleden geregged of zo en maar 4 of 5 posts, preventief bannetje dus.
het is niet BE die de ban heeft gegeven !quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Ladybos het volgende:
BE je zegt iedere keer dat je niet alles kunt zien (en dat geloof ik best) maar ik vind het wel opvallend dat je van bepaalde personen alles wel ziet en van bepaalde personen alles niet ziet. Voelt voor mij toch ook zo langzamerhand wel alsof er met twee maten gemeten wordt. (Krijg ik nu ook een ban ?)
En daarna nooit meer, dus een kloon. Dus alleen maar weer actief om te rellen, dus preventief bannetjequote:Op woensdag 6 april 2005 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nee, niet helemaal. Die heeft zich geregistreerd toen Anitra in het ziekenhuis lag en hij dat even kwam melden, als ik het me goed herinner. Hij is dus het vriendje van Anitra
Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Aha, oké, noemen jullie dat zo. Ik dacht dat een kloon een extra account van een actieve user was, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
En daarna nooit meer, dus een kloon. Dus alleen maar weer actief om te rellen, dus preventief bannetje.
Heel simpel antwoord, ik, admin, zit in dit topic, ik zie gezeik, gezeik moet afgelopen zijn en ik ban, meteen, klaar, opgelost.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:34 schreef Ladybos het volgende:
Vraag van mij waarom BuddyJoe een ban heeft gekregen, antwoord van Miss_D omdat hij zegt dat BE met twee maten meet en geen goede MOD is..
niemand verplicht anitra hier te posten. Als ze zo hevig gekwetst was/is, zou ze hier niet meer posten. Andere fora genoeg om over babies te leuteren.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.
Ik was er toch vanmiddag? Ik heb er toch iets van gezegd?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Ladybos het volgende:
BE je zegt iedere keer dat je niet alles kunt zien (en dat geloof ik best) maar ik vind het wel opvallend dat je van bepaalde personen alles wel ziet en van bepaalde personen alles niet ziet. Voelt voor mij toch ook zo langzamerhand wel alsof er met twee maten gemeten wordt. (Krijg ik nu ook een ban ?)
Nee, want het is ook de manier waarop je die opmerking maakt. Als je hem alleen als uitlokken/ kwetsen gebruikt, dan is het iets heel anders dan hoe jij het doetquote:Op woensdag 6 april 2005 23:40 schreef Ladybos het volgende:
Petitlapin, zeg ik dan dat BE die ban heeft gegeven ? Blijkbaar krijgt iemand een ban omdat hij commentaar heeft op BE's kwaliteiten als mod, dat heb ik ook, dus dan zou ik toch ook een ban kunnen krijgen ? (Van dezelfde persoon die Buddyjoe gebanned heeft - whoever that may be![]()
Hee joh! Dit is internet! Als de reacties je hevig kwetsen zegt dat alles over je internetgebruik, denk ik, en dan heb je een groter probleem als de voornaam van je kind lijkt me...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter ff je research kunnen doen, Buddyjoe is geen relkloon, maar de vriend van Anitra en de papa van Djulian, die hier voornamelijk meeleest. En degene die thuis dus met de problemen zit als Anitra weer eens hevig gekwetst word hier.
Mwah, als er geen koekjes meer bijmogen dan is de lol eraf hoor, ik ga naar bed ! Truste !quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
En kunnen de opmerkingen over koekjes mss achterwege blijven?
Ik zie er de humor iig niet van in.
Jep, en dan ter informatie, ik heb de afgelopen maanden al 3 keer aangegeven te gaan stoppen hier, maar iedere keer werd ik door zowel Karin als Lois als het FA team toch dringend gevraagd te blijven want 'je doet het zo goed daar, je zit echt op je plek'.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef daniman het volgende:
oh en BE, die vraag waarom steeds jij: Heel eenvoudig: op het moment dat er zo'n rel uitbreekt ben jij het net steeds die er bij bent terwijl de andere twee er niet zijn. Fustraties naar de actieve moderator (jij) gaan dus automatisch naar jou!
Ach, welnee, dat wordt in andere fora ook niet gedaan. Het is juist hier dat alles zo kus-knuffel-kroel moet, BE gaat daar een klein beetje tegenin, zij krijgt alle shit. Klaar. Dat modereren hier niet leuk is, kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:58 schreef Luckepuk het volgende:
Misschien een [nieuw]-account aanmaken genaamd [oud-mod] en daarmee modereren? Dan wordt er iig niet persoonlijk naar een bepaalde mod uitgehaald?
misschien te kort door de bocht hoor, maar misschien willen Lois en Karin zelf niet modden bij zulke rellen en laten ze het maar aan jou over?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, en dan ter informatie, ik heb de afgelopen maanden al 3 keer aangegeven te gaan stoppen hier, maar iedere keer werd ik door zowel Karin als Lois als het FA team toch dringend gevraagd te blijven want 'je doet het zo goed daar, je zit echt op je plek'.
Vertel mij dan maar eens waar het fout zit...
Dit is niet bedoeld om medelijden of wat dan ook op te wekken, puur the facts. Ik mod zoals ik mod, en blijkbaar zijn mijn mede-modjes het daar prima mee eens en ook de FA's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |