verschillende mensen komen met fieten en meningen aan beargumenteren hun antwoord, oftewel een discussie.quote:
Nee je moet lekker drie pagina's lang een "discussie" gaan houden over een inschattingsfout. Om het nog maar niet te hebben over iemand dom noemen en persoonlijke details gaan plaatsen zonder toestemming. Maar dat zullen de "fieten" wel zijnquote:
de woorden zijn wellicht niet altijd even tactvol gebracht maar om nou zo kinderachtig te gaan doen om op tikfouten te gaan mieren neuken en eenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee je moet lekker drie pagina's lang een "discussie" gaan houden over een inschattingsfout. Om het nog maar niet te hebben over iemand dom noemen en persoonlijke details gaan plaatsen zonder toestemming. Maar dat zullen de "fieten" wel zijn
* Githa checkt datum ookquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:24 schreef Githa het volgende:
Githa stampt er wel weer ff met twee voeten in![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:06 schreef edje34 het volgende:
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
1 | [url=http://forum.fok.nl/topic/681987]het vorige deeltje van zwangerschap en geboorte[/url] |
wow, die laatste zin is er een om een aantal keer door te lezenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:28 schreef jessie het volgende:
Het hoe gaat het met de nieuwe moeders topic. Is dit nou bedoeld om over hoe het met je als persoon gaatte kletsen ? Of met betrekking tot het moederschap? Zelf dacht ik het laatste. De dingen die er de laatste dagen weer erg vaak insluipen en tijdens een vorige discussie hier ook benoemd zijn, sluipen er weer erg in.
Wat is een topic report en hoe doe je zoiets?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ik dus ook, zat hier echt te huilen achter de pc. Wilde er verder geen woorden aan vuil maken en heb een topic report geplaatst, maar om te merken dat er mensen zijn die dit normaal vinden en er nog ff lekker op door peuren, maakt me nog heel veel verdrietiger
Ze zeikt en zuigt tegen jou. Dat gebeurt wel vaker. Niet alleen tegen jou, er zijn ook 'hetze's' tegen andere users geweest.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef Anitra het volgende:
hier even verder:
Waarom mag spin dan door gaan met wat zij doet?
Heeft ze aandelen in fok!
Of is ze een adverteerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |