Stoer? Iets extra's?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja je hoord ze vaak, maar dan zijn het idd gewoon "Julian" of "Jamie" vind ik de "dj" versies toch leuker. Die "rare" spelling vind ik juist wel stoer, geeft het iets extra's ofzo
iets "aparts" bedoel je zekerquote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die "rare" spelling vind ik juist wel stoer, geeft het iets extra's ofzo
*Mooi*quote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zit je denken over FreauxDeaux voor een zoon
dát is pas zielig !quote:Op woensdag 6 april 2005 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je em iets extra's wil geven noem em dan Julian-Jan of zo
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:33 schreef Nonneke het volgende:
raar iets is dat hier trouwens, je zegt iets positiefs en wordt gelijk door de halve moeder-clan uitgekotst.
groetjes van Angie btwquote:Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geloof dat ik even moet teruglezen....
dat heet hier kliekjequote:Op woensdag 6 april 2005 14:33 schreef Nonneke het volgende:
raar iets is dat hier trouwens, je zegt iets positiefs en wordt gelijk door de halve moeder-clan uitgekotst.
ik persoonlijk vind het zeer marginale namen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat is er mis met die namen ?? Jordy heten zoveel jongetjes (no offence naar de ouders die hun kindje zo genoemt hebben hoor, blijft een mooie naam !) en Djullian, Djen en Jolie (spreek je dat uit als djooliej of gewoon joolie ?) is gewoon net wat aparter![]()
Een oud collegatje van me had een dochtertje die heette Djemie, ipv Jamie/Jaimy, ik vind zulke namen gewoon zwaar cratief, je geeft je kind iets aparts/speciaals mee voor de rest van zijn/haar leven, wat kan nou een mooier eerste kado zijn als een aparte naam die je niet vaak hoort![]()
Ik zat me al af te vragen of dit de nonneke was!!!!!!! Angie heeft mail op haar startpaginadinges!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
groetjes van Angie btwohw en een dikke soennnnnnnnnnn
heb het doorgegevenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen of dit de nonneke was!!!!!!! Angie heeft mail op haar startpaginadinges!![]()
Zjooliequote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jolie (spreek je dat uit als djooliej of gewoon joolie ?)
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:12 schreef Karin het volgende:
En hoe heet jij dan mallemeid? En je moeder?
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef petitlapin het volgende:
Ik vind dat moeders en vaders dus best wat harder zouden mogen nadenken als ze hun kinderen een naam geven. Je weet nooit waar je kind terechtkomt.
quote:
bij mij vallen ze allemaal in de categorie 'zo lelijk dat het me stoort', daarom vermeldde ik ze samen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind Jolie nu niet echt in de categorie Djullian, Djemie, Djembé,... passen.
Ik ken alleen Django Reinhardt, een gitarist die bijna een eeuw geleden geboren is. Niet echt nieuwerwets dus...quote:Op woensdag 6 april 2005 09:47 schreef jessie het volgende:
BE Anitra geeft zelf aan dat ze het toch steeds weer knap vind dat er wel over Djulian gevallen word, maar niet over Djoelle, Django, Djen, Djem enz.... En daarna word er dan ook gesproken dat die namen toch niet echt voorkomen. Ken jij er toevallig 1?
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef Igraine het volgende:
Ik ken verder Boris niet, maar grote kans dat hij zijn zoontje naar deze Django heeft genoemd.
Denk dat je tegenwoordig eerder gepest wordt met een in jouw ogen "gewone" naam. De "gewone" namen zijn bij Connor in de klas denk ik op 1 hand te tellen. Trouwens kinderen vinden altijd wel iets om je mee te zieken hoor. Dat zit gewoon in de mens, weet niet wat dat is, altijd maar iemand zoeken om af te zeiken. Misschien kun jij dat beter aan ons uitleggen ?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Een naam waarmee je niet gepest wordt?![]()
Schop maar Spin, nog een keer nog een keer, lllllekkerquote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef Spindizzy het volgende:
Is goed... Ik zal even mijn man vragen of hij straks tijd heeft een stukje te tikken want zelf durf ik dat niet
Oef, over steken onder water gesprokenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef Spindizzy het volgende:
Is goed... Ik zal even mijn man vragen of hij straks tijd heeft een stukje te tikken want zelf durf ik dat niet
Bij zo'n tiepje denk ik toch echt aan andere benamingen...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat de meeste Bianca's van die geblondeerde Anita's zijnEen Bianca hoort net als ik te zijn. Een spijkerbroek en Rammstein t-shirt, anderhalve arm, neusringetje, nerdig brilletje en kistentiepje zeg maar
Ik vind Django en Djem echt verschrikkelijke namenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:49 schreef Anitra het volgende:
vind het toch steeds weer knap dat er wel over Djulian gevallen word, maar niet over Djoelle, Django, Djen, Djem enz....
Ik voelde mijn oortjes kriebelenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef Spindizzy het volgende:
Er was dan ook afgesproken te zeggen wat er op je hart lag....quote:Op woensdag 6 april 2005 20:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oef, over steken onder water gesproken![]()
De dochter van Anniko van Santen heet Katquote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Vindt de naam Cat (op zijn amerikaans) ook erg mooi maar niet voor in NL zie me al bij de burgelijke stand ik kom mijn dochter kat aangeven
Een kennis van mij ook, nou ja, die schrijft Aimee. Kwam ik haar broertje tegen, zusje heeft een dochter, blablabla, ik: hoe heet ze? Hij: Em Ee. Ik:quote:Mijn vriendin heeft haar dochtertje Aymee genoemd maar daar moet ik ook erg aan wennen
ajjjjjmee
En ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was op Fok! dat wel fatsoenlijk met elkaar om gingen.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Er was dan ook afgesproken te zeggen wat er op je hart lag....
![]()
Wie kaatst.....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was op Fok! dat wel fatsoenlijk met elkaar om gingen.
En dat geldt voor alle partijen!
Dat heb je al eerder gezegd en dat haal je ook niet wegquote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was op Fok! dat wel fatsoenlijk met elkaar om gingen.
En dat geldt voor alle partijen!
Dit was wel zo'n ongelooflijke godvergeten hufterige opmerking. Dat was wel wat anders dan kindernamen. Dat is goddomme iemand op de ziel trappen, vuile hufter dat je d'r bent.quote:
Heb je gezien wat ik weggehaald heb?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder gezegd en dat haal je ook niet weg
Dus wat ik vanmiddag in de mail schreef klopt wel!!!!
Spin is zielig, spin daar gaan we niet tegen in, maar spin mag wel alles, want spin is zielig.
En dat is psies wat spin al maanden bij mij doetquote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dit was wel zo'n ongelooflijke godvergeten hufterige opmerking. Dat was wel wat anders dan kindernamen. Dat is goddomme iemand op de ziel trappen, vuile hufter dat je d'r bent.
Je hebt het zeker niet gelezen? En als je het wel hebt gelezen, hoe durf je je dan in je hoofd te halen dat het ook maar 1 sikkepitje hetzelfde is?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat is psies wat spin al maanden bij mij doet
Inderdaad, Spin patst al maanden met het feit dat zij lekker wel drie kinderen kan krijgen en jij niet, nanananana...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat is psies wat spin al maanden bij mij doet
ik dus ook, zat hier echt te huilen achter de pc. Wilde er verder geen woorden aan vuil maken en heb een topic report geplaatst, maar om te merken dat er mensen zijn die dit normaal vinden en er nog ff lekker op door peuren, maakt me nog heel veel verdrietigerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef Luckepuk het volgende:
Nu dat het is verwijderd begrijp ik eerlijk gezegd pas wat er eigenlijk gezegd werd tegen Spin... het kwartje valt nu pas hiero... en ik wordt eerlijk gezegd erg verdrietig van zo´n uitspraak.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |