Hele goeie vraag...quote:
aahh! die Boris!quote:Op woensdag 6 april 2005 00:35 schreef Anitra het volgende:
Sinds Boris idols gewonnen heeft is Django een naam geworden die ineens veel voorkomt.
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:00 schreef Luckepuk het volgende:
Om er nog even op door te borduren, de bewuste Britjeth heet trouwens voluit Jacoba Huberdina Hendrica
quote:
Zet je dan maar schrap want hier kom je echt niet meer vanaf hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:14 schreef Anitra het volgende:
Ik snap wel dat Djulian de enige is met een Dj naam hier en dus daarom aan gehaald word. Maar na een maand of 8 word ik het wel zat.
Ja, dat vind ik ook altijd briljant...quote:Op woensdag 6 april 2005 01:00 schreef Luckepuk het volgende:
Om er nog even op door te borduren, de bewuste Britjeth heet trouwens voluit Jacoba Huberdina Hendrica
Dat denk ik ook niet, nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zet je dan maar schrap want hier kom je echt niet meer vanaf hoor.
Je went eraan, net als die kut opmerkingen van jou. Het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:58 schreef Spindizzy het volgende:
Was het feit dat je zelf je leven lang lollige bedoelde op en aanmerkingen over je eigen naam kreeg niet waarschuwing genoeg dat het met de namen van je kinderen ook zou gebeuren? Dat kun je toch zien aankomen?
En terechtquote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben Muis ook overwogen, maar we vonden het tóch te gek en te zielig.![]()
![]()
![]()
Ja, hehequote:Op woensdag 6 april 2005 09:15 schreef moussy het volgende:
Niks mis met muis ja, zo noemen ze mij al jaaaaaaaaaaaren![]()
ja juist!! En daar kom ik geen Djulian en Djen tegenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef Anitra het volgende:
Ik ben het zat dat julie het steeds weer aanhalen. 1x bespreken is toch voldoende of kunnen jullie allemaal niet verder kijken dan Fok! ?
Ik dus ook niet. En ik ken behoorlijk wat mensenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja juist!! En daar kom ik geen Djulian en Djen tegen![]()
quote:zelfs google denkt dat ik ze zit te neppen
Te ergquote:Op woensdag 6 april 2005 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja juist!! En daar kom ik geen Djulian en Djen tegen
zelfs google denkt dat ik ze zit te neppen
[afbeelding]
Het gaat mij er hier niet om of ik ze wel of niet ken. Ik vind het ook geen gezicht, maar dat hoeft hier toch niet uit en ten treure herhaald te worden. En nee, niet iedereen doet dat op een rot manier, maar soms wordt er nog net niet aan Anitra gevraagd of ze wel aan haar voorhoofd heeft gevoeld toen ze die naam koos. Ik vind dat te ver gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:47 schreef jessie het volgende:
BE Anitra geeft zelf aan dat ze het toch steeds weer knap vind dat er wel over Djulian gevallen word, maar niet over Djoelle, Django, Djen, Djem enz.... En daarna word er dan ook gesproken dat die namen toch niet echt voorkomen. Ken jij er toevallig 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |