quote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
En ja hoor, zojuist een geboortekaartje in de bus....
Komt ie aan: Shaquille![]()
![]()
![]()
![]()
Eventjes dan.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:54 schreef Luckepuk het volgende:
Ik weet volgens mij geen eens hoe jij irl heet BE?Ben er nu wel niewusgierig naar eigenlijk?
Wat is er mis met die namen ?? Jordy heten zoveel jongetjes (no offence naar de ouders die hun kindje zo genoemt hebben hoor, blijft een mooie naam !) en Djullian, Djen en Jolie (spreek je dat uit als djooliej of gewoon joolie ?) is gewoon net wat aparterquote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Djulian, Djen, Jordy, Jolie ... en nog andere namen die ik uit respect nog niet aan mijn hamster zou willen geven. Als je ze thuis zo wil noemen, ok, maar met zo'n naam trek je toch niet naar de burgerlijke stand.
Een naam waarmee je niet gepest wordt?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
wat kan nou een mooier eerste kado zijn als een aparte naam die je niet vaak hoort![]()
Kinderen/mensen verzinnen toch wel altijd iets om mee te pesten, dus daarvoor hoef je je kind geen "standaard" (no offence) naam mee te geven.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Een naam waarmee je niet gepest wordt?![]()
Lieverd, Julian en Jamie zijn juist namen die je wél vaak hoort. En dan ben jij de enige met die rare spellingquote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
wat kan nou een mooier eerste kado zijn als een aparte naam die je niet vaak hoort![]()
Ja je hoord ze vaak, maar dan zijn het idd gewoon "Julian" of "Jamie" vind ik de "dj" versies toch leuker. Die "rare" spelling vind ik juist wel stoer, geeft het iets extra's ofzoquote:Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieverd, Julian en Jamie zijn juist namen die je wél vaak hoort. En dan ben jij de enige met die rare spelling![]()
De taalcursus van Muzzi!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |