quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
ik heb met 6-1 gewonnen en sta ook eerstequote:Op maandag 14 maart 2005 01:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb met 3-1 gewonnen
En sta nu dus eerste
hehe gaan we showen met ons doelsaldo? dan doe ik ff meequote:Op maandag 14 maart 2005 09:30 schreef truSteh het volgende:
4-0 gewonnen, sta nog steeds eerste met 18 punten nu en een 27-1 doelsaldoGaat wel lekker, promoveren zit er wel in
tis maar wat je voor je plezier doetquote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef sir_dalord het volgende:
gewonnen met 5-0.. 11 punten voor op de nr 7, dus de kans dat ik degradeer is niet heel erg groot meer..
Kan dus wat gaan fiereljebben
... firljeppen...
.....fierlejebben...
Ik kan dus met een stok over het water gaan springen
Weet iemand wat die stat Rating op de fedstat site inhoud? Het is nogal een variabel cijfer telkens en ik zie ook iemand met een rating 9 staan?? Ben gewoon benieuwd waar die precies op gebaseerd is?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:23 schreef Lortnoc het volgende:
De Fed stats zijn weer geupdate, helaas weer verloren dit weekend. Mis net dat beetje extra mf power in deze league, en omdat ik nauwelijks kan piccen helpt de TS ook niet echt mee.
Whahaha.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:45 schreef The_Hives het volgende:
kut spel
kut mots
kut 1-7
kut spel, of had ik dat al gezegd
uh tvpquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef One_conundrum het volgende:
boe!
hmmz dat heb ik nog nooit gehad. De laatste paar weken alleen maar steeds 11 supporters erbij nooit eens meer dan 11quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:26 schreef The_Hives het volgende:
zondag trouwens voor het eerst geen melding gehad van vertrekkende of nieuwe supporters.
mijn fanclub bedraagt nu 650 ledenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Fanclub: 1181 leden
BIjna boven de 1200 leden... Nog 2 of 3 keer
volgens mij kan dat niet, maar als je je spitsen wilt trainen raad ik je 4-3-3 aan en anders gewoon 5-3-2quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:42 schreef MasterMido het volgende:
5-2-3 kan die opstelling? ik zie die niet bij trainen staan
oeh das best wel behoorlijk kut.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:41 schreef Robar het volgende:
En mijn trainee die op de TL staat en die toch zeker 700K moet opleveren raakt gewoon focking 4 weken gebleseerd gisteren tegen een of andere "Singaporese" derdeklasser!dag investering!
Overigens wel met 3-0 gewonnen!
speler gekochtquote:Lars Lynge Heiberg Schmidt (57692105) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 770 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
valt mee....... maar het vergt nog wel een paar weken training voordat hij naar Uitstekend gaat...quote:
ja..... hij heeft ook nog scoren matig en daardoor is zijn TSI wat hoger...... Ik denk dat het wat langer duurt dan 2 weken.... maar kan er naast zitten natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:53 schreef The_Hives het volgende:
ik dacht (hoopte) aan een week of 2. Dat is meer volgens jou?
quote:16-03-2005 Bulls steunen Dapp're strijders
Het moet een raar gezicht zijn zondag: 3 bussen vol Lycky Bullballs supporters die aankomen in het Rikus Bervoets Arena . De harde kern van de Bulls, de Stierenballen, heeft besloten om zondag niet af te reizen naar amsterdam waar hun eigen club tegen Fc laffie in holland speelt, maar naar Leiden Waar de Dapp're strijders van Manager Hives spelen voor behoud in VI. Manager sirdalord, goed bevriend met manager hives vind het een fantastisch initiatief:'De strijders kunnen alle steun gebruiken."
tja ik twijfelde meer over het zwakke verdedigen. Ik heb een vergelijkbare speler in mn excel-sheet (met ook een stat matig) die had iets minder tsi maar ipv zwak waardeloos. Die duurde nog 1 week. Vandaar dat ik 2 weken hooptequote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ja..... hij heeft ook nog scoren matig en daardoor is zijn TSI wat hoger...... Ik denk dat het wat langer duurt dan 2 weken.... maar kan er naast zitten natuurlijk!
quote:Het moet een raar gezicht zijn zondag: 3 bussen vol Lycky Bullballs supporters die aankomen in het Rikus Bervoets Arena . De harde kern van de Bulls, de Stierenballen, heeft besloten om zondag niet af te reizen naar amsterdam waar hun eigen club tegen Fc laffie in holland speelt ........
zie mailquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:56 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond met 4-4 gelijkgespeeld tegen een of ander Braziliaans clubje
Krijg ik dan ook wel training?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:52 schreef avw1982 het volgende:
5-2-3- kan gewoon hoor. Zolang je maar niet 3 spelers op 1 positie heb staan.
Iemand zei tegen mij dat ik geen training kreegquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:48 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Jep, anders zou ik wel zeggen dat het niet kon.![]()
rustig maarquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:53 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Iemand zei tegen mij dat ik geen training kreeghuilie
Dat zei hij omdat die opstelling niet bij trainingen staatquote:
Je kunt geen ervaring opdoen in die opstelling vandaar dat bijna alleen nationale teams zulke opstellingen gebruiken (de ervaring van de spelers compenseert hier dus). Nat. teams gebruiken ook wel eens opstellingen waarbij je geen training krijgt trouwens (maar dat krijgen spelers sowieso niet van interlands).quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:02 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Dat zei hij omdat die opstelling niet bij trainingen staatmaar ben weer gelukkig
heb dus wel training gehad.
Beter gezegd: Je mag max. 1 man extra in een linie erbij zetten t.o.v. 4-4-2. Dus 4 aanvallers is al te veel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:14 schreef MasterMido het volgende:
oke maar 6 op een linie mocht niet toch?
He beetje jammer, 3-3-4 is net zo een mooie opstellingquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:19 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Beter gezegd: Je mag max. 1 man extra in een linie erbij zetten t.o.v. 4-4-2. Dus 4 aanvallers is al te veel.
Nou dat heb ik in mijn laatste vlaag van verstandsverbijstering toch gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:56 schreef avw1982 het volgende:
Je team kan alleen ervaring opdoen bij opstelling welk je kan halen door slechts 1 speler te herpositioneren.
Zet er dan ook even bij dat je verloor van de uiteindelijk winnaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:55 schreef pekel het volgende:
FOK!Hattrick Interview.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Ik denk toch wel de 3de plaats in de Fok!Cup vorig seizoen, hoe gek dat ook klinkt. De kampioenschappen die ik heb behaald waren beiden vrij simpel. De Fok!Cup is een leuke uitdaging. Ik won vorig seizoen in de Fok!Cup van Johan-Derksen, en won na verlenging van Goten.
quote:9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Johan-Derksen krijgt wel het meeste respect van mij. Met mijn plezier doet hij Fok!Hattrick-radio, en is hij vaak aanwezig op IRC, of op het forum. Daarnaast krijgen natuurlijk ook Qyn, SD, Hives, Grumpey, Engessa, Timmy, Goten, Matthijs, Sjarkie, Robar en diegenen die ik vergeten ben mijn respect, omdat ze altijd voor je klaar staan op IRC.
Waarom snapt niemand nou dat ik hier een muzieknummer mee bedoeldequote:11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Wie heeft deze vraag verzonnen?. Pfff...nou ja, ik denk toch wel 1. Omdat ik met vv Emmen altijd stiekem voor de 1ste plek ga. In de Fok!Cup wil ik 1ste worden, ik wil WIetse weer terug op plek nr. 1 van Nederland, en ook is 1 doelpunt meer dan de tegenstander winstgevend.
loopt morgenvanavond af. Vraagprijs: 2kquote:Ber Konings (57700534)
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:56 schreef sir_dalord het volgende:
Waarom snapt niemand nou dat ik hier een muzieknummer mee bedoelde
quote:9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Johan-Derksen krijgt wel het meeste respect van mij. Met mijn plezier doet hij Fok!Hattrick-radio, en is hij vaak aanwezig op IRC, of op het forum. Daarnaast krijgen natuurlijk ook Qyn, SD, Hives, Grumpey, Engessa, Timmy, Goten, Matthijs, Sjarkie, Robar en diegenen die ik vergeten ben mijn respect, omdat ze altijd voor je klaar staan op IRC.
Waailapquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef The_Hives het volgende:
ASSpirine, JJHelder en E.r.w.i.n, ik heb een leuke trainee voor 1 van jullie van 17 jaar
[..]
loopt vanavond af: 2k
Hmm sta niet in lijstjequote:9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
zie mijn bericht eerder aan jou gericht in dit topicquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef ASSpirine het volgende:
tvp
Ben al een tijd niet meer actief op fok geweest, hoe zou dat toch komen...
Morgen TU
met mijn nieuwe trainer, dus dat wordt hopelijk wel leuk
Heb nu ongeveer 4 17-jarigen, dus hopen op wat stijgers
haha, ach er is al 5k op gebodenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:56 schreef ASSpirine het volgende:
Niet zo'n interesse
kheb namelijk al 12 trainees voor 8 plaatsen...
Het is dat er 1 geblesseerd is, anders had ik nog een grotere dilemma om te kiezen wie mag spelen
Als je er nog eens één hebt met redelijk vleugel zal ik nog eens kijken
ik heb het eerder toen je het vroeg ook al gezegd:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Ik heb het al vaker gevraagd hoe jullie precies aan dat overzichtje komen van vorm etc. Ik heb HAM en als ik die opstart krijg ik te zien hoeveel de spelers zijn gestegen etc,,, maar allemaal per speler, dus niet sown overzichtje als jullie hier altijd plaatsen...wie helpt mij...??
Ja vaak jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:21 schreef maniack28 het volgende:
Gebruik dan Htratings... daar kan je bij download compare aanvinkenKrijg je precies het lijstje te zien wat ik net postte.
Staat inmiddels op 5k.. Hoogste bod momenteel door FC Uddel. Wat ik ermee moet? Don't know.. Ontslaan? Doorverkopen voor 1k ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef The_Hives het volgende:
ASSpirine, JJHelder en E.r.w.i.n, ik heb een leuke trainee voor 1 van jullie van 17 jaar
[..]
loopt morgenvanavond af. Vraagprijs: 2k
Idd, met HAM kan het ook gewoon, mijn TU:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb het eerder toen je het vroeg ook al gezegd:
-eerst klik je op: ONLINE
-in menu dat je dan krijgt: 'get team data'
-pasword ed invullen
-okay (ofzo) klikken
-ff wachten totdat hij data heeft
-vervolgens op: TOOLS
-dan in het menu op 'list of changes'
-hij staat dan op players, dan kies je dus voor tabblad: team
-en bovenin kan je dan aanvinken welke veranderinge je kan zien.
TSI +40quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:34 schreef The_Hives het volgende:
PM +2
Vorm -1 (mn reservekeeper naar matig vorm, terwijl mn eerste keeper 3 weken geblesseerd is. Geen geld voor nieuwe).
TSI +40
quote:
quote:* Joralf has enter the #fokhattrick
<sirdalord>ah, daar is onze fokhattrickgrafzeiker
<joralf>grakzeiker? Ik?
quote:<Joralf> Wat is het nut van assistent-trainers ?
<Joralf> De vorm van je spelers verbeteren en de trainingen gaan sneller.
<Joralf> hmmm
<Joralf> zal ik een assistent huren?
<Uddel> heb je geen assistenten??? :S
<Uddel> JD en qyn hebben 9 assistenten volgens mij
<Uddel> en ik ook trouwens
<Joralf> nee
<Joralf> ik heb geen assistenten
<Uddel> bijna iedereen hier heeft 9 assistenten
<Uddel>
<Joralf> hahahahaa
<Joralf> vandaar
<Uddel> en 1 keeperstrainer
<Joralf> Keeperstrainers: 0
<Joralf> Assistent-trainers: 0
<Joralf> Sportpsychologen: 0
<Joralf> Woordvoerders: 3
<Joralf> Economen: 0
<Joralf> Fysiotherapeuten: 2
<Joralf> Dokters: 1
<Uddel> voor de vorm van de keepers...
<Uddel> omg jij hebt echt geen personeel
<Joralf> nee duh
<Joralf> daarom hou ik altijd geld over
<Uddel> met dat personeel van jou had ik elke week winst
<Joralf> ik heb ook elke week winst
Anders paste je dat in IRC ipv hier..quote:
quote:(14:52:12) (Joralf) heb het nu zo:
(14:52:12) (Joralf) <Joralf> Wat is het nut van assistent-trainers ?
(14:52:12) (Joralf) <Joralf> De vorm van je spelers verbeteren en de trainingen gaan sneller.
(14:52:12) (Joralf) <Joralf> hmmm
(14:52:12) (Joralf) <Joralf> zal ik een assistent huren?
(14:52:12) (Joralf) <Uddel> heb je geen assistenten??? :S
(14:52:16) (Joralf) <Uddel> JD en qyn hebben 9 assistenten volgens mij
(14:52:19) (Joralf) <Uddel> en ik ook trouwens
(14:52:19) (Joralf) <Joralf> nee
(14:52:23) (Joralf) <Joralf> ik heb geen assistenten
(14:52:23) (Joralf) <Uddel> bijna iedereen hier heeft 9 assistenten
(14:52:29) (Joralf) <Uddel>
(14:52:29) (Joralf) <Joralf> hahahahaa
(14:52:29) (Joralf) <Joralf> vandaar
(14:52:36) (@Uddel) Joralf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(14:52:38) (Joralf) <Uddel> en 1 keeperstrainer
(14:52:38) (Joralf) <Joralf> Keeperstrainers: 0
(14:52:38) (Joralf) <Joralf> Assistent-trainers: 0
(14:52:38) (Joralf) <Joralf> Sportpsychologen: 0
(14:52:42) (Joralf) <Joralf> Woordvoerders: 3
(14:52:42) (Joralf) <Joralf> Economen: 0
(14:52:42) —› quit: (Joralf) (Gideon@kf-gd-tg01-0521.dial.kabelfoon.nl) (Client closed connection)
(14:52:45) (@Uddel) lol
(14:52:46) (@Chen) Whahaha
(14:52:52) —› join: (Joralf) (Gideon@kf-gd-tg01-0521.dial.kabelfoon.nl)
(14:52:56) (@Uddel) lol
(14:52:57) (Joralf) lol
AHUMquote:
nee +1740 ofzo en dan -1700 door 3 weken blessurequote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Uddel het volgende:
[..]
TSI +40![]()
Maar wie zijn er gestegen met PM? B'tje fijne stijgers?
Tssss... ik ben meer van Groen Links hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:02 schreef sir_dalord het volgende:een grafzeiker en dom..
nu nog naief en irritant en de SP heeft zijn opvolger in huis
Keeper trainers heb je niet per sé nodig idd!!quote:
hij wilde niet dat zijn naam overal op internet bekend wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
edit: btw, joralf, wrom heet je geen joralf meer op fok??
In Irak konden ze m'n IP niet tracen dus vandaar dat ik een 2e team kon oprichtenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wow, om het hier maar ff ontopic te houden: Wil je ff posten in het topic over Hattrick om dat wat uit te leggen.. Ben benieuwd hoe dat kan... cheaten...
Hoe kom je aan het 2e team?
Waar is JD's post die je hebt gequotequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
In Irak konden ze m'n IP niet tracen dus vandaar dat ik een 2e team kon oprichtenNooit doen trouwens, ze komen er toch achter
ander topicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Waar is JD's post die je hebt gequote
Gedelete door een mod
en je wilt niet opnieuw beginnen? (behalve het team waar je geen band mee hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
In Irak konden ze m'n IP niet tracen dus vandaar dat ik een 2e team kon oprichtenNooit doen trouwens, ze komen er toch achter
jawel, ben ik ook van plan...maar volgens mij sta ik op een soort van black-list ze houden me extra goed in de gaten. Het al een aantal keren een nieuw team aangevraagd maar ben er nooit doorheen gekomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en je wilt niet opnieuw beginnen? (behalve het team waar je geen band mee hebt)
eindelijk eens een fatsoenlijke ypquote:Abraham Senders (58186464)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 580
Loon: 685 ¤/week
Eigenaar: lycky bullballs
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Renout Heus (58253898) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 240
Loon: 517 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Zondequote:Masum Seğmen (58261221)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 566 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
is idd een leuke speler...quote:Op zondag 20 maart 2005 10:59 schreef One_conundrum het volgende:
hmm denk dat ik em maar ga verkopen, Zou me wel meer dan 3ton op kunnen leveren. De transfervergelijking vind geen enkele speler met zo'n hoge tsi.
Is asspirini al gesignaleerd vandaag?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
is idd een leuke speler...
Ik geloof dat asspirini vleugels traint.... Die weet het misschien
jij met je redelijk/rdelijk zal dus moeilijk een zelfde bedrag halen.quote:Juan Madinabeytía (55500927)
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 749 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
met matig positiespel en goed spelhervatting...?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:08 schreef ASSpirine het volgende:
3 ton is me toch teveel hoor
ik had een goedewing/redelijk passen
17 jaar, in het begn van het seizoen kunnen verkopen voor 250k
Wil em wel kopen, maar vrees dat je startprijs te hoog zal zijn
sommigen zetten zo'n speler voor zo'n 20 k op de TL
more than 10 doctors : supporters mood dropquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Jonks het volgende:
Heb ik er dus ook weer 20 mogen ontslaan ---> helaas was het (al) op zaterdag wat betekend dat ze op de een of andere manier ook deze week nog vol salaris vragen (voor alle 20 ;s) hopelijk gaat het niet ten koste van de training door verwarring ofzo.. báh echt een stomme fout :/
Meisjes die over je schouder meekijken en je afleiden
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:11 schreef One_conundrum het volgende:
1. Fc Ted 6 24 - 11 13
2. Stakker United A2 6 23 - 11 13
3. K.F.C. Minnertsga 6 25 - 16 12
Komende zondagen de dubbele confrontatie met Stakker united. Ik moet eerst uit en dan thuis. Ik denk dat ik beide wel kan winnen.
Ted moet tegen de nr 7 die nog maar 4 punten heeft vergaard...
quote:21-03-2005 Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
ik heb nog precies hetzelfde joh.. sta eerste maar ga het niet worden en wil het niet zijn ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:35 schreef Robar het volgende:
En weer eerste
[afbeelding]
Maar wil helemaal geen eerste worden (niet dat dat gaat lukken, maar toch!!!)
Die is interessant!! Kunnen we geen ruil opzetten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef FortunaHome het volgende:
Wie wil er op mijn YP bieden? ;-)
ierre Esch (58308032)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 777 ¤/week
Eigenaar: FC Breudje
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Ruilen is tegenwoordig verboden, pas dus ff opquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Die is interessant!! Kunnen we geen ruil opzetten?Ik heb wel een leuke middenvelder voor je!!
Hmmmmz, goed leiderschap, das al een voordeel t.o.v. mijn matig leiderquote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb nog precies hetzelfde joh.. sta eerste maar ga het niet worden en wil het niet zijn ook.
Heb wel een spelertje van me gepromoveerd tot coach. Redelijk coach met goed leiderschap.
Eindelijk mijn manschappen kneden tot een dodelijke massa!
Oh enneh.. succes woensdag Robar.. Ik zal het nodig hebben
Ok bedankt. Leiderschap van m'n coach is kut, dus met 3x PICcen schiet ik weinig op en ik moet voor promotie echt winnen zondag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:42 schreef komrad het volgende:
Baboon, dat kan je op zich best doen. Met 2xPIC kom je wel weer op een normale TS uit. Je kan ook 3x PIC'cen om een hele goede TS te krijgen, maar dat is afhankelijk van het leiderschap van je coach.
dan is motsen en daarna 2x PIC een goede optiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ok bedankt. Leiderschap van m'n coach is kut, dus met 3x PICcen schiet ik weinig op en ik moet voor promotie echt winnen zondag.
/ban Robarquote:
He relax de sjon schijnt!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
/ban Robar
/kick Robar (reden:opbokken met je spam)
ik merk hiero erg weinig van de sjonquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef Robar het volgende:
[..]
He relax de sjon schijnt!![]()
Dat nou juist jij dat weer moet zeggen
Nog een beetje gewonnen met pokeren?
Klootzak, en ik moet weer werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hier is genoeg sjon
ik ga zometeen met wat sjonnies in een sjonnige sjon op terras zitten
* sir_dalord SD is gevleid en zal een koud pilsje drinken op de gezondheid van SWquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Klootzak, en ik moet weer werken
Owja... Ik wil SD nog even de groeten doen...
Ik sjit in mijn kantoor met sjicht op Sjchihol, Olympisjch sjtadion en Haarlem, vanuit Amsterdam WTC!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding] Oeeeeeeeeeh wat een leuke smiley [afbeelding]
Hebben eindelijk de 1900 supporters gepasseerd! Op naar de 2000!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
De teller staat nu op 590 supporters (dacht ik).
Sommige mensen hebben 't maar zwaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:01 schreef Grumpey het volgende:
Ik zit met ander probleem komrad. Ik heb veel te veel geld en ik zou het graag investeren maar ik zie nooit rendabele spelers waar ik in kan investeren![]()
Mijn geld raakt maar niet op daardoor
download dan mIRCquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:53 schreef maniack28 het volgende:
Bah ze hebben webbased IRC hier geblocked
Als het webbased niet kan, dan kun je er donder op zeggen dat IRC normaal ook wel geblocked wordt!.quote:
Het is nu 2 uur!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:15 schreef maniack28 het volgende:
Ghehehee.... nee ik ga weer verder leren
Om 14.00 uur toets mechanica... bidden jullie allemaal even voor me?
lief dat je er aan denktquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is nu 2 uur!
* Robar] vouwt handen in elkaar en bidt voor maniack28[/me]
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:32 schreef -Raffie- het volgende:
weer gelijk gespeeldtevens weer 2 blessures er bij
Dave Lones +3
Jafeth Jongma +1
Steyn van Mierlo +4
Jozua Borgharts +3
en dat in een week
Heldquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hebben eindelijk de 1900 supporters gepasseerd! Op naar de 2000!!!
en dan moet raffie nog tegen mij spelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat zie ik nu pas
JD heeft het stokje doorgegeven
Hehe, geintje geslaagdquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Enne JD, wie is de administrator? Zoals je ziet ben ik nog in leven
dit heb ik nu ook al heel de dag.. ben blij dat ik niet de enige ben..quote:[b]Op woensdag 23 maart 2005 14:44
Wil ik inloggen op Hattrick, zie ik dit:
Provider error '80004005'
Unspecified error
D:\HATTRICK\WEBB\COMMON\../common/includes/Database2.asp, line 190
Heeft iemand dit ook gehad?
Enne JD, wie is de administrator? Zoals je ziet ben ik nog in leven
Moet je je opstelling nog aanpassenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
dit heb ik nu ook al heel de dag.. ben blij dat ik niet de enige ben..
Hebben hier niet meer mensen last van?![]()
Dank voor het bidden.... het hangt erom... maar ik hoop dat het wel goed isquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is nu 2 uur!
* Robar vouwt handen in elkaar en bidt voor maniack28
Voor zover ik weet wordt de winterpeen (door normale mensen zonder zieke geest) als neus gebruikt! Dan zou het toch niet oraal, maar nasaal zijn????quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:34 schreef Jonks het volgende:
[21:24] <Jonks> uh.. winterpeen is oraal...
je moet werkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:59 schreef Robar het volgende:
Ik gaat maar weer van de sjon in mn kantoor genieten!
ik ben altijd luiquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik kan toch ook tegelijkertijd van de sjon genieten?
Of wordt jij lui zodra de sjon schijnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |