Keeper trainers heb je niet per sé nodig idd!!quote:
hij wilde niet dat zijn naam overal op internet bekend wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
edit: btw, joralf, wrom heet je geen joralf meer op fok??
In Irak konden ze m'n IP niet tracen dus vandaar dat ik een 2e team kon oprichtenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wow, om het hier maar ff ontopic te houden: Wil je ff posten in het topic over Hattrick om dat wat uit te leggen.. Ben benieuwd hoe dat kan... cheaten...
Hoe kom je aan het 2e team?
Waar is JD's post die je hebt gequotequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
In Irak konden ze m'n IP niet tracen dus vandaar dat ik een 2e team kon oprichtenNooit doen trouwens, ze komen er toch achter
ander topicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Waar is JD's post die je hebt gequote
Gedelete door een mod
en je wilt niet opnieuw beginnen? (behalve het team waar je geen band mee hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
In Irak konden ze m'n IP niet tracen dus vandaar dat ik een 2e team kon oprichtenNooit doen trouwens, ze komen er toch achter
jawel, ben ik ook van plan...maar volgens mij sta ik op een soort van black-list ze houden me extra goed in de gaten. Het al een aantal keren een nieuw team aangevraagd maar ben er nooit doorheen gekomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en je wilt niet opnieuw beginnen? (behalve het team waar je geen band mee hebt)
eindelijk eens een fatsoenlijke ypquote:Abraham Senders (58186464)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 580
Loon: 685 ¤/week
Eigenaar: lycky bullballs
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|