more than 10 doctors : supporters mood dropquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Jonks het volgende:
Heb ik er dus ook weer 20 mogen ontslaan ---> helaas was het (al) op zaterdag wat betekend dat ze op de een of andere manier ook deze week nog vol salaris vragen (voor alle 20 ;s) hopelijk gaat het niet ten koste van de training door verwarring ofzo.. báh echt een stomme fout :/
Meisjes die over je schouder meekijken en je afleiden
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:11 schreef One_conundrum het volgende:
1. Fc Ted 6 24 - 11 13
2. Stakker United A2 6 23 - 11 13
3. K.F.C. Minnertsga 6 25 - 16 12
Komende zondagen de dubbele confrontatie met Stakker united. Ik moet eerst uit en dan thuis. Ik denk dat ik beide wel kan winnen.
Ted moet tegen de nr 7 die nog maar 4 punten heeft vergaard...
quote:21-03-2005 Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
ik heb nog precies hetzelfde joh.. sta eerste maar ga het niet worden en wil het niet zijn ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:35 schreef Robar het volgende:
En weer eerste
[afbeelding]
Maar wil helemaal geen eerste worden (niet dat dat gaat lukken, maar toch!!!)
Die is interessant!! Kunnen we geen ruil opzetten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef FortunaHome het volgende:
Wie wil er op mijn YP bieden? ;-)
ierre Esch (58308032)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 777 ¤/week
Eigenaar: FC Breudje
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ruilen is tegenwoordig verboden, pas dus ff opquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Die is interessant!! Kunnen we geen ruil opzetten?Ik heb wel een leuke middenvelder voor je!!
Hmmmmz, goed leiderschap, das al een voordeel t.o.v. mijn matig leiderquote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb nog precies hetzelfde joh.. sta eerste maar ga het niet worden en wil het niet zijn ook.
Heb wel een spelertje van me gepromoveerd tot coach. Redelijk coach met goed leiderschap.
Eindelijk mijn manschappen kneden tot een dodelijke massa!
Oh enneh.. succes woensdag Robar.. Ik zal het nodig hebben
Ok bedankt. Leiderschap van m'n coach is kut, dus met 3x PICcen schiet ik weinig op en ik moet voor promotie echt winnen zondag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:42 schreef komrad het volgende:
Baboon, dat kan je op zich best doen. Met 2xPIC kom je wel weer op een normale TS uit. Je kan ook 3x PIC'cen om een hele goede TS te krijgen, maar dat is afhankelijk van het leiderschap van je coach.
dan is motsen en daarna 2x PIC een goede optiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ok bedankt. Leiderschap van m'n coach is kut, dus met 3x PICcen schiet ik weinig op en ik moet voor promotie echt winnen zondag.
/ban Robarquote:
He relax de sjon schijnt!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
/ban Robar
/kick Robar (reden:opbokken met je spam)
ik merk hiero erg weinig van de sjonquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef Robar het volgende:
[..]
He relax de sjon schijnt!![]()
Dat nou juist jij dat weer moet zeggen
Nog een beetje gewonnen met pokeren?
Klootzak, en ik moet weer werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hier is genoeg sjon
ik ga zometeen met wat sjonnies in een sjonnige sjon op terras zitten
* sir_dalord SD is gevleid en zal een koud pilsje drinken op de gezondheid van SWquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Klootzak, en ik moet weer werken
Owja... Ik wil SD nog even de groeten doen...
Ik sjit in mijn kantoor met sjicht op Sjchihol, Olympisjch sjtadion en Haarlem, vanuit Amsterdam WTC!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |