quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee het leven is KUT
Blub , Jerruh, Ajuu, Creno, Wizquote:
Eacht woal! Das standaard bij dit merk sedan haha. En anders zoek je eht maar op bij googlequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:16 schreef Jerruh het volgende:
jullie hebben heumaol ginne foorwieldraif!
nou, niks van gemerktquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eacht woal! Das standaard bij dit merk sedan haha. En anders zoek je eht maar op bij google![]()
Beter dan jij kan rijdenquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, niks van gemerkt.
of jij kon nie rijden.
zeg eikeltje, ik rij supergoed...!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Beter dan jij kan rijdenEn ik rij niet, ik scheur
![]()
Dromen, met je ogen open!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg eikeltje, ik rij supergoed...!.
beter dan jou ja!
"goeiemorgen met ajuu....wat zegtU?....een wegpiraat?...nee, dan moet U de politie bellen, dan kan ik U verder niet helpen...heel vriendelijk...nee, bea-ver-hau-sen ligt niet in duitsland...."quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Beter dan jij kan rijdenEn ik rij niet, ik scheur
![]()
Dat je dat maar even weet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:33 schreef ajuu het volgende:
nee, bea-ver-hau-sen ligt niet in duitsland...."
Dankzij jou heb ik nu een nr in me kopquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef ajuu het volgende:
"nee het topic ligt even stil....iedereen is even nueken, eh...eten....lunchen bedoel ik...ja U wordt zo teruggebeld...een gillende scooter? ja, dat is die brabo....belt U de politie maar....haallllo?"![]()
![]()
Brasiiiiiiil Nanananananaaaaaaaaaaaa Brasiiiiiiiil Brasilquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nu een nr in me kop
Brasiiiiiiiiiiiil, na na na nana na na naaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaaaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaa nanaaaaaa!
Nou, ik had een artikel geschreven, dat met een vraag begon en waarvan de uitkomst tegen alles in wat eerder in de media stond. Gaat over wel of geen nieuwe gemeentenaam. En emotioneel reagerende mensen lezen niet goed en/of ze maken er een heel drama van. Maarja, ik ben tegenwoordig wel wat gewend.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:00 schreef Jerruh het volgende:
hey waxxer!
waarover gingen die brieven dan?
when you sway I go weakquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nu een nr in me kop
Brasiiiiiiiiiiiil, na na na nana na na naaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaaaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaa nanaaaaaa!
laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik je op die meet heb ontmoetquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik had een artikel geschreven, dat met een vraag begon en waarvan de uitkomst tegen alles in wat eerder in de media stond. Gaat over wel of geen nieuwe gemeentenaam. En emotioneel reagerende mensen lezen niet goed en/of ze maken er een heel drama van. Maarja, ik ben tegenwoordig wel wat gewend.. Hoewel je dat afgaande op mijn Fok-gedrag niet zal zeggen denk ik....
Hahahaquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik je op die meet heb ontmoet!
besides, krantenberichtjes ontlokken zo vaak reacties, datje er wel gewend aan moet raken.
hehe och laat ze zeiken!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahadat dacht ik al
Nou, dan moeten we snel weer een meeting organiseren waar iedereen wél aartoe kan komenaangezien ik een knoop in mijn maag krijg als ik mezelf op de foto's terugzie met dat haar en dat gewicht..... En dat ik altijd maar weer zo verstrooid ben
![]()
was, pardon
Maar iig, normaal reageren mensen altijd op de inhoud in de zin van, "oh jee dat dat gebeurt", snap je wat ik bedoel? Deze keer wordt gezegd dat ik stennis loop te schoppen en een hetze wil voeren. Of niet ik, maar de krant dus, in één brief wordt zelfs mijn naam genoemd.
Mja ik kan ook niet....quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe och laat ze zeiken!
ik kan er trouwens nie zijn zaterdag... zondag werken!.
Ja en ik vind dat je moet komen!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe och laat ze zeiken!
ik kan er trouwens nie zijn zaterdag... zondag werken!.
Lekker laten zeiken zou ik zo zeggen, zoiets zal toch wel neit al te lang blijven hangen, tenminste tot aan de volgende rel/gebeurtenisquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik kan ook niet....Naja, er volgen wel meer dagen in het leven neem ik aan
En ik laat ze idd zeiken, denk alleen dat mijn imago wat gaat veranderen in het dorpen ben benieuwd of de gemeenteraad het nog gaat gebruiken (vast). Dan is er iig één partij die nieuw voer heeft om mij mee aan te vallen... Ach, whatever
haha een beetje imagoverandering int dorp moet kunnen toch? tis d_inx_perlo en niet grijsoordquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik kan ook niet....Naja, er volgen wel meer dagen in het leven neem ik aan
En ik laat ze idd zeiken, denk alleen dat mijn imago wat gaat veranderen in het dorpen ben benieuwd of de gemeenteraad het nog gaat gebruiken (vast). Dan is er iig één partij die nieuw voer heeft om mij mee aan te vallen... Ach, whatever
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:06 schreef ajuu het volgende:
" GOEIEMIDDAG....met ajuu spreekt u...een HOMOmeeting?...nee, daar weet ik niks van!...denkt U soms dat IK?...ja, ik ken wel een paar homo' s...eentje is heel verstrooid en die andere rijdt bejaarden omver...U wilt ook komen naar die meeting?...tis ergens in een parkje...bij de derde rozenstruik links aanhouden....dank U...ja, heel vriendelijk..."![]()
![]()
![]()
maar.....daar kan ik toch niks aan doen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben alles BEU en ik wil naar HUIS.. lekker in bad ofzo
![]()
ja, FOK doet het zelfs goed op mijn werk (heel oude computer!) ...quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:25 schreef Ryan_R het volgende:
Doet het Fok het een keer wel goed, valt mijn internetverbinding weg, maar goed we zijn er weer![]()
"Wat? Op je werk?... FOK op je werk?... Zit je gewoon in de baas z'n tijd te FOKen?"quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, FOK doet het zelfs goed op mijn werk (heel oude computer!) ...
" wat? op je werk?...FOK op je werk?...hebbie niks te doenof zo? "
NEE![]()
![]()
zo! wweet je wel HOE zwaar dat is? trelkens weer het topic boven water houden...aardig zijn tegen homo's...leuke plaatjes zoeken....dansen met ang3l...waxxer aan horen...alles bijelkaar...en dan moet ik daarnaast ook nog werken...IK WORDT ONDERBETAALD!quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
"Wat? Op je werk?... FOK op je werk?... Zit je gewoon in de baas z'n tijd te FOKen?"
Beter, betaald FOKken!![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:03 schreef Cazman het volgende:
Ik wil collega's mollen. Dat was toegestaan dacht ik?
er staat geen seks opquote:
Caz's Extreme MakeOverquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat hebben ze je geflikt?
en krijgen we wel de voor en na foto's?
Een collega praat voordurend. over dezelfde dingen. Op dezelfde toon qua stem enz. Thundernerd. zoiets is gemaakt ergens maar heeft nooit mogen levenquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat hebben ze je geflikt?
en krijgen we wel de voor en na foto's?
alleen meisjes? homepage is idd te erg voor woordenquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
er staat geen seks opHet is een holebicoc-site voor jongeren
*proest*
leuk en goed dat je het doet hoor, maar maak er wel íets van!
Stel je voor, je rent in al je enthousiasme achter een bal aan en dan stort je whooooeeeiiii! 211 meter naar benee.quote:Op het 211 meter hoge helikopterplatform van het luxueuze Burj Al Arab Hotel in Dubai speelden Andre Agassi en Roger Federer gisteren een vriendschappelijk partijtje tennis.
"goeienavond met ajuu...u hoort een zachte gggg in uw rozenstruik?...ik denk dat het beaverhausen is...bea-ver-hau-sen...dat is een homo...nee, het kan geen kwaad voor de rozen...hij laat het meestal schoon achter...misscien moet U alleen even de gordijnen sluiten....nee, hij blijft nooit lang... ja heel vriendelijk...dank u"quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ajuu! Fokken op je werk?! Ben je nou helemaal fhgjfjdjsjsdr?!.
volgens mij is er een safety-net langsgespannen, kan het niet zo heel goed zien, maar die is meer bedoelt om de bal op te vangen denk iik...veel ballen de zee inslaan lijkt mequote:Op woensdag 23 februari 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stel je voor, je rent in al je enthousiasme achter een bal aan en dan stort je whooooeeeiiii! 211 meter naar benee..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:24 schreef schatje het volgende:
Hoe gaat de moderne man om met de krimpfactor waarmee hij te maken krijgt als hij in koud water zwemt? 'Maatje pink' kan na een frisse duik niet altijd worden uitgelegd. Ook de verdediging 'kleine hanger grote stijger' wordt vaak weggehoond. Gelukkig is er nu een oplossing in de vorm van The Bulge. Een 'soft plastic package' dat de Speedo zembroek of jeans flink vult. De fabrikant durft dan ook rustig de stelling aan: 'When You Look Like a Stud You Feel Like a Stud.'
I can hear the sound of viiiiolins (violence??)quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
Men is er stil van..
Brasiiiiiiiil nanananananananaaaaaaaaaa Brasiiiiiiil.
Jij swayt met iedereen, jij Paris Hilton jij!quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
I can hear the sound of viiiiolins (violence??)
just before it begins
make me thrill as only YOU know how...
lalalalalaalngkjnvkdnrngonrohre
SWAY ME NOW
quote:
Nou weet ik dat er tokken bestaan en soms zie ik daar wel het nut van in om die te dragen, maar dit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Gelukkig heb ik daar nooit last van..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Bring it back.... to basics
You and I will make it right
Take it back, erase it
Bring it back.... to basics
Let's get back to basics
Bring it back, back to basics![]()
Shapeshifters zijn goedquote:
Hij is Amerikaans anatomisch correct... Amerika is het land met de meeste non-religieuze besnijdenissen ter wereld. Ze besnijden daar in principe iedereen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:06 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Is dat ding anatomisch correctIk vind hem een wat raar randje hebben...
*ril*quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:29 schreef tech het volgende:
[..]
Hij is Amerikaans anatomisch correct... Amerika is het land met de meeste non-religieuze besnijdenissen ter wereld. Ze besnijden daar in principe iedereen.
Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiënischer te zijn ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:29 schreef tech het volgende:
[..]
Hij is Amerikaans anatomisch correct... Amerika is het land met de meeste non-religieuze besnijdenissen ter wereld. Ze besnijden daar in principe iedereen.
is dit ding wel anatomisch correct ?quote:
Ik geloof dat hij uitsluitend met neuzen nog wat moeite had, de rest is perfect.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
is dit ding wel anatomisch correct?
'Gij hebt de mooiste eierstokjes van het land!'quote:oja het gaat om het innerlijk
Ik gebruik nooit schoudervulling of push-up-bh's.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:49 schreef creno het volgende:
ach over een paar jaar zal dat wel net zo gewoon zijn als schoudervulling, en push-up-bh's
b-b-ben jij iemand zeg maar die hier eerder was met een andere naam of heb ik iets anders niet gev-v-volgd....?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:57 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit schoudervulling of push-up-bh's.
O ja, er zit wat in dat pak dat ik in de kast heb hangen. Maar dat probeer ik zo min mogelijk te dragen...
Dat is toch 'in principe': iedereen, tenzij bezwaard... Dat hoeft geen religieus bezwaar te zijn. Mijn broer is ook niet besneden toen we daar woonden en hij nog baby was. Het is dus wel een vrije keuze, maar Amerikanen kiezen er in principe voor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiënischer te zijn ofzo![]()
Er gaat toch niets boven The Real Thing hequote:Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb al meer dan genoeg gezegd over dat zwembroekopvulding, geloof ik.. Dus ik hou er verder m'n mond maar over.
.
Heb je in ieder geval weer eens duidelijk kunnen maken dat je groot geschapen | size queen doorhalen wat niet van toepassing is bent, voor degenen die het de afgelopen twaalf keer hebben gemistquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb al meer dan genoeg gezegd over dat zwembroekopvulding, geloof ik.. Dus ik hou er verder m'n mond maar over.
.
Nee hoor, ik ben echt, niet gekloond of zo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
b-b-ben jij iemand zeg maar die hier eerder was met een andere naam
Dat zou ik je niet kunnen zeggen.quote:of heb ik iets anders niet gev-v-volgd....?
Jaja, ga maar klagen in KLB ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer eens duidelijk kunnen maken dat je groot geschapen | size queen doorhalen wat niet van toepassing is bent, voor degenen die het de afgelopen twaalf keer hebben gemist.
En groetjes aan dirkh.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, ga maar klagen in KLB ofzo..
Ik wou net zeggen, komende zaterdag loopt de hele gay-scene met zo'n ding in de broek, al is het maar om een excuus te hebben om bij anderen te moeten voelen of het wel echt is wat er zit.quote:
I've been.....cry-y-ying ooooover you...cry-y-ying oooover youquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij swayt met iedereen, jij Paris Hilton jij!.
Why don't you do what you do when you did what you did to me?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
I've been.....cry-y-ying ooooover you...cry-y-ying oooover you
ooover youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu over youuuuuuu
cry-y-y-ying ovvveereerr youuuuuuuuu![]()
![]()
Das een idee!quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, komende zaterdag loopt de hele gay-scene met zo'n ding in de broek, al is het maar om een excuus te hebben om bij anderen te moeten voelen of het wel echt is wat er zit..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Speciaal voor Vlarp: Producten die niet voorradig zijn.
Jah ondanks dat ik een enorme kutdag heb gehad (archiefonderzoek zuigt) is alles wel oke hoor! Ik ben alleen enorm moequote:
Archiefonderzoekquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah ondanks dat ik een enorme kutdag heb gehad (archiefonderzoek zuigt) is alles wel oke hoor! Ik ben alleen enorm moe
En hoe is t met jou Vlarp??
ps, ik ben trouwens niet op de meet aanwezig ik moet werken
Gelukkig maar, ik ben blij voor je dat alles toch nog goed is afgelopenquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Archiefonderzoekklinkt erg saai...
Mja, gaat lekker hoor. Ben weer lekker bijgekomen enzo..
Niet op de miet?![]()
Ohw.. daar hebben wij dus niet alleen last van?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ben blij voor je dat alles toch nog goed is afgelopenEn idd jammer dat ik er niet bij ben maar ik kan echt geen vrij krijgen ivm persooneelstekort
Ik vind het maar mateloos irritant in bedquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiënischer te zijn ofzo![]()
Vertel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het maar mateloos irritant in bed
Zo.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Yep, bij mij op het werk zijn we ook voortdurend opzoek naar verse stropdasmeneren en mantelpakmevrouwen..
Maar ja, vind ze maar eens..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Besneden vraagt om spuug.
En dat beviel, meneer de Ventrue?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:51 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Vertel mij wat, mijn ex was besneden![]()
En wederom een extreme makeoverquote:
Ja hoor, hij kon alleen niet zonder zijn flesje middel anders werd ie droogquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:01 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja hoor, hij kon alleen niet zonder zijn flesje middel anders werd ie droog![]()
Ach ja, dan ben je wel meteen weer blij met wat je wel hebt zeg maarquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo'n handig zakflesje, altijd bij de hand..
quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
Lorena Bobbitt was haar tijd ver vooruit.
quote:Bobbitt has gone to court to and reclaim from police storage the knife his ex-wife used to make him famous. "He's going to sell it on eBay and start taking bids at $3million," says his spokesman. But talk to Bobbitt about the venture and he gets sentimental. "I just want to bury the hatchet, so to speak," he says of his plan to split the proceeds from the sale with his ex. Like splitting has gone so well for them in the past.
En, dames en heren, hier wordt dus precies verwoord waarom ik een besneden iemand vervelend vind in bedquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:01 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja hoor, hij kon alleen niet zonder zijn flesje middel anders werd ie droog![]()
Nou!quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach ja, dan ben je wel meteen weer blij met wat je wel hebt zeg maar![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:"I just want to bury the hatchet"
quote:Like splitting has gone so well for them in the past.
Sorry!! En wie is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou!
Maar dat mogen we niet te vaak hardop zeggen van Rababargal..
oeh je quote mequote:Op donderdag 24 februari 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
de village ZUIGT!
Maar dat is mijn bescheiden mening
Zuipschuit!quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:25 schreef Jerruh het volgende:
ik hou wel van die creepy spanning, zoals in the ring en the others, maar ja, ik miste idd beetje dat bovennatuurlijke
ach ja,
bessen.
je kunt het natuurlijk altjid zelf nat sabbelenquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En, dames en heren, hier wordt dus precies verwoord waarom ik een besneden iemand vervelend vind in bedNou ja, waarom ik dus eigenlijk de voorkeur geef aan onbesneden.
Er vanuit gaande dat je lenig genoeg bent.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:48 schreef creno het volgende:
[..]
je kunt het natuurlijk altjid zelf nat sabbelen![]()
Dat werkt niet in een bioscoopquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:48 schreef creno het volgende:
[..]
je kunt het natuurlijk altjid zelf nat sabbelen![]()
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
So what else is newquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb ontzettend zin in een mc kroket
[afbeelding]
kan best, mag nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan je eigenlijk met de fiets door de McDrive? nooit geprobeerd eigenlijk
Bartje!quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan best, mag niet
op de veluwe blijkt wel een HorseMcDrive te zijn, voor als je op je paard een hamburger wil eten
Hey hoo!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:17 schreef Jerruh het volgende:
oeh! goeiemorgen!
en vrijdag idd misschien constatine.
ik moet alleen nog es kijken hoe laat in anvers de film begint!.
Hiquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bartje!![]()
Lijkt me wel grappig om te zien, knollen in de McDrive of wordt het dan de McHorse![]()
Een echte scout is voorbereid! Of zoietsquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahaha je hebt het al gechecked!
the moviescout hehequote:Op donderdag 24 februari 2005 11:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Een echte scout is voorbereid! Of zoiets![]()
Daarom is het mooi dat ik niet zo vroeg op hoefquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
ah hier draait ie al om half 10 gelukkig.. tis altijd zo vervelend als ie zo laat draait en ik verschrik-ke-lijk vroeg op moet![]()
tis hier wel dood btw
Gewoon vaak genoeg cut roepen en je wordt gerespecteerd!quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daarom is het mooi dat ik niet zo vroeg op hoef![]()
En ik wordt scriptschrijver en regisseur van ons filmpje op school, als dat maar goed gaat![]()
Bedankt voor de tip, die zal ik onthoudenquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gewoon vaak genoeg cut roepen en je wordt gerespecteerd!
Nope ik werk altijd zaterdags dus ik ben niet op de meet. Verder gaat 't welquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:45 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, die zal ik onthouden![]()
En hoe gaat het met Cazman, kwam je ook naar de meet?
Kheb 'm nog niet binnenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef LuQas het volgende:
* LuQas heeft The Beekeeper van Tori Amos gekocht en is er erg blij mee
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb 'm nog niet binnen
Had hem beter in de winkel kunnen halen....
Mij niet, of de auto moet terug zijn en ik heb zin om naar Amsterdam te rijden....quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke mensen loop ik de kans zaterdag tegen het lijf te lopen tijdens het uitgaan?
aha, j'ai schnapquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, 't is een 'ouwe' bekende..
Ligt eraan of je of je graag naar disco's gaat vol met "mannen".quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:20 schreef creno het volgende:
bölke, nog nooit geweest ! is dat wat ?
zuidlarenquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik had het over de meet, en met de meet gaan we naar ...?![]()
Oh jee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
Hey goeieavond.
En je kan mij tegen het lijf lopen, als je het over A. hebt dan![]()
Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komenquote:
Er is toch geen hond die me herkend.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komen![]()
Honden niet, homo's welquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch geen hond die me herkend.
is de meet in het asiel ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat hoop jequote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Getest en kut. 'T wordt ZWAAR eentonigquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:17 schreef Cazman het volgende:
tori amos. Nooit van gehoord. Ik zal em testen
Nee hoor lieverd, ik zal met een grote boog om je heen lopen, goed?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke mensen loop ik de kans zaterdag tegen het lijf te lopen tijdens het uitgaan?
Zelfs het verhaal?quote:
niet iedereen hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje nacht is nog jong en iedereen gaat maffen? Waar gaat het toch heen? Zaterdag krijgt iedereen een herkansing
'tis ook de eerste keer dat we het "vierenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
owja.. tis jubileum van homo vandaag.. beetje sober is het allemaal nu...
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdagquote:
Ga jij aan mij denken?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdag
Nee feesten!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
Jajaja FEEST FEEST.. zow dat was het... iedereen naar bed nu
![]()
Truste
Tja verschil moet er zijn.quote:
Alsof ik ook niet werk, maargoed..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja verschil moet er zijn.
Je hebt luxepaard dat zijn studenten zoals jij![]()
En je hebt werkpaard zoals....uhm tja ik!![]()
Zelfs het verhaal was ok.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs het verhaal?
Of is het voor de liefhebbers en de special effects en moet je de nonsens maar voor lief nemen?
Ik wil ook gaan
Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:quote:Tijdens een emotionele bijeenkomst in Genève heeft Ruud Lubbers donderdag afscheid genomen als Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties. Zijn toespraak voor enkele honderden stafleden van de UNHCR in het atrium van het hoofdkwartier leverde hem een minuten durende staande ovatie op.
Zie ze ook niet echt applaudiseren ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Tekst uit NRC Handelsblad:
[..]
Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:
[afbeelding]
Zo zie je hoe je belazerd wordt met suggestieve berichtgeving!Staande ovatie?! Die mensen kunnen niet eens zitten in die hal!
Neej, ze staan allemaal met een grote boog om hem heen, zo ver mogelijk bij hem vandaag. Sommigen schermen hun geslachtsdelen af, alsof hij ze elk moment kan gaan bespringen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zie ze ook niet echt applaudiseren ofzo![]()
,,Piepel... Ai lief.... Biekos of de njoes det demmetst mai kerrier. Bai bai, teek ker biekos joe ol ken sie wat an artikkel ken doe wis jor imatsj ent jor kools joe wa... pardon, laik toe rietsj."quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Tekst uit NRC Handelsblad:
[..]
Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:
[afbeelding]
Zo zie je hoe je belazerd wordt met suggestieve berichtgeving!Staande ovatie?! Die mensen kunnen niet eens zitten in die hal!
Neehee, ze nemen allemaal cadeautjes voor JOU mee en beschermen jou omdat jij thuis zo gepest wordt en dan vragen ze hoe het gaat en dan denken ze, poeh poeh poeh, die Blubberzwijn die eeehhh die komt er wel hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik zit de hele avond met stomme familie die nog stommere vragen stellen
"Wat doe je op je stage?, hoe gaat het op school? Al een relatie?"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik zit de hele avond met stomme familie die nog stommere vragen stellen
Kom je de dag erna toch lekker foeteren... en nare ziektes invullen en zoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
kadootjesvind et altijd zo (vulnareziektein)vermoeiend om te vertellen wat je allemaal doet enzo
Wat denk je hoe zij zelf denken? Ze zitten namelijk met jou opgescheept.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
mn vader is ziek gewordenze gingen net een weekend naar gent maar nu zit ik weer met ze opgescheept
wist dat je dat zou zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat denk je hoe zij zelf denken? Ze zitten namelijk met jou opgescheept.
En weer terug van de lunch. Hoezo knokken? Maak ik er wel foto's vanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh, dat wordt van het weekend een knokpartijmet Ang3l.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh, dat wordt van het weekend een knokpartijmet Ang3l.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |