abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:35:45 #101
16874 creno
born this way
pi_25221270
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:17 schreef AnGabhar het volgende:
[afbeelding]
is dit ding wel anatomisch correct ?

oja het gaat om het innerlijk
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25221339
Haai!

Oh ja, gelijk maar een t vp
pi_25221364
Nah, iedereen op dat ding gericht!

Wat vind jij Weemz, is dat ding wel anatomisch correct?

  woensdag 23 februari 2005 @ 21:49:25 #104
16874 creno
born this way
pi_25221549
o ik had het over dat ding/persoon/mannetje uit startrek/starwars/o.i.d.

ach over een paar jaar zal dat wel net zo gewoon zijn als schoudervulling, en push-up-bh's
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25221591
ow
pi_25221598
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:35 schreef creno het volgende:

[..]

is dit ding wel anatomisch correct?
Ik geloof dat hij uitsluitend met neuzen nog wat moeite had, de rest is perfect.
quote:
oja het gaat om het innerlijk
'Gij hebt de mooiste eierstokjes van het land!'
'Want,' zo zei hij buiten zinnen,
'echte schoonheid zit van binnen.'
pi_25221652
Uhm anatomisch correcht? Neen.
pi_25221694
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:49 schreef creno het volgende:
ach over een paar jaar zal dat wel net zo gewoon zijn als schoudervulling, en push-up-bh's
Ik gebruik nooit schoudervulling of push-up-bh's.
O ja, er zit wat in dat pak dat ik in de kast heb hangen. Maar dat probeer ik zo min mogelijk te dragen...
pi_25221773
*Luister naar Juno Reactor - Teahouse*
Nothing is what it seems
pi_25221806
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:57 schreef AnGabhar het volgende:

[..]

Ik gebruik nooit schoudervulling of push-up-bh's.
O ja, er zit wat in dat pak dat ik in de kast heb hangen. Maar dat probeer ik zo min mogelijk te dragen...
b-b-ben jij iemand zeg maar die hier eerder was met een andere naam of heb ik iets anders niet gev-v-volgd....?
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:03:51 #111
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25221831
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiënischer te zijn ofzo
Dat is toch 'in principe': iedereen, tenzij bezwaard... Dat hoeft geen religieus bezwaar te zijn. Mijn broer is ook niet besneden toen we daar woonden en hij nog baby was. Het is dus wel een vrije keuze, maar Amerikanen kiezen er in principe voor.
pi_25221990
Ik heb al meer dan genoeg gezegd over dat zwembroekopvulding, geloof ik. . Dus ik hou er verder m'n mond maar over. .
pi_25222083
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb al meer dan genoeg gezegd over dat zwembroekopvulding, geloof ik. . Dus ik hou er verder m'n mond maar over. .
Er gaat toch niets boven The Real Thing he
Nothing is what it seems
pi_25222158
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb al meer dan genoeg gezegd over dat zwembroekopvulding, geloof ik. . Dus ik hou er verder m'n mond maar over. .
Heb je in ieder geval weer eens duidelijk kunnen maken dat je groot geschapen | size queen doorhalen wat niet van toepassing is bent, voor degenen die het de afgelopen twaalf keer hebben gemist .
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:21:45 #115
16874 creno
born this way
pi_25222192
degene die het postte was die ook daadwerkelijk op zoek naar dat ding ?

of gewoon "per ongeluk" gevonden
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25222197
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:

[..]

b-b-ben jij iemand zeg maar die hier eerder was met een andere naam
Nee hoor, ik ben echt, niet gekloond of zo.
quote:
of heb ik iets anders niet gev-v-volgd....?
Dat zou ik je niet kunnen zeggen.
Maar ik ben geen erg actieve poster, nee. Meestal barst het geweld hier los na mijn bedtijd, en/of ligt FOK plat in dat deel van de avond dat ik wel wakker ben...
pi_25222215
't heeft wel iets dat ding. Die zwembroek is alleen wat apart. Volgens mij zoekt GE gewoon naar plaatjes van jongens in speedo's
pi_25222233
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:20 schreef AnGabhar het volgende:

[..]

Heb je in ieder geval weer eens duidelijk kunnen maken dat je groot geschapen | size queen doorhalen wat niet van toepassing is bent, voor degenen die het de afgelopen twaalf keer hebben gemist .
Jaja, ga maar klagen in KLB ofzo. .
pi_25222342
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Jaja, ga maar klagen in KLB ofzo. .
En groetjes aan dirkh. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25222376
Nou, waar kun je z'n ding bestellen
Nothing is what it seems
pi_25222430
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:30 schreef Ryan_R het volgende:
Nou, waar kun je z'n ding bestellen
Ik wou net zeggen, komende zaterdag loopt de hele gay-scene met zo'n ding in de broek, al is het maar om een excuus te hebben om bij anderen te moeten voelen of het wel echt is wat er zit. .
pi_25222501
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Jij swayt met iedereen, jij Paris Hilton jij! .
I've been.....cry-y-ying ooooover you...cry-y-ying oooover you

ooover youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu over youuuuuuu

cry-y-y-ying ovvveereerr youuuuuuuuu
pi_25222667
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:36 schreef ajuu het volgende:

[..]

I've been.....cry-y-ying ooooover you...cry-y-ying oooover you

ooover youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu over youuuuuuu

cry-y-y-ying ovvveereerr youuuuuuuuu
Why don't you do what you do when you did what you did to me? .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25223012
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, komende zaterdag loopt de hele gay-scene met zo'n ding in de broek, al is het maar om een excuus te hebben om bij anderen te moeten voelen of het wel echt is wat er zit. .
Das een idee!
Nothing is what it seems
pi_25223022
Speciaal voor Vlarp: Producten die niet voorradig zijn

.
pi_25223067
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Speciaal voor Vlarp: Producten die niet voorradig zijn

.
Huh!?
pi_25223095
Nog een maand en we zitten in het nieuwe pand, met een groot magazijn waardoor we meer op voorraad kunnen hebben
Huh!?
pi_25223122
Hee Hallo
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25223171
Mark!

Alles goed?
Huh!?
pi_25223246
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
Mark!

Alles goed?
Jah ondanks dat ik een enorme kutdag heb gehad (archiefonderzoek zuigt) is alles wel oke hoor! Ik ben alleen enorm moe
En hoe is t met jou Vlarp??

ps, ik ben trouwens niet op de meet aanwezig ik moet werken
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25223270
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Jah ondanks dat ik een enorme kutdag heb gehad (archiefonderzoek zuigt) is alles wel oke hoor! Ik ben alleen enorm moe
En hoe is t met jou Vlarp??

ps, ik ben trouwens niet op de meet aanwezig ik moet werken
Archiefonderzoek klinkt erg saai...

Mja, gaat lekker hoor . Ben weer lekker bijgekomen enzo..
Niet op de miet?
Huh!?
pi_25223387
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Archiefonderzoek klinkt erg saai...

Mja, gaat lekker hoor . Ben weer lekker bijgekomen enzo..
Niet op de miet?
Gelukkig maar, ik ben blij voor je dat alles toch nog goed is afgelopen En idd jammer dat ik er niet bij ben maar ik kan echt geen vrij krijgen ivm persooneelstekort
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25223410
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Gelukkig maar, ik ben blij voor je dat alles toch nog goed is afgelopen En idd jammer dat ik er niet bij ben maar ik kan echt geen vrij krijgen ivm persooneelstekort
Ohw.. daar hebben wij dus niet alleen last van?
Huh!?
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:29:05 #134
16874 creno
born this way
pi_25223500
das volgens mij overal ! dat personeelstekort

bij ons werden er drie ontslagen, een paar weken later hadden ze een nieuwe aangenomen...maar die was na 3 dagen ook niet meer welkom
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25223555
Yep, bij mij op het werk zijn we ook voortdurend opzoek naar verse stropdasmeneren en mantelpakmevrouwen. .

Maar ja, vind ze maar eens. .
pi_25223559
Inderdaad.. zo gaat dat bij ons ook

Ik ga slapen
Huh!?
pi_25223563
*glaasje wijn inschenk*
pi_25223602
Vorige week is mijn baas weggestuurd en vandaag zijn er weer 4 collega's weg. Zo blijft er niks over van de oude garde, waar ik dus ook bij hoor
Nothing is what it seems
pi_25223608
En oja, wij zoeken geen nieuwe mensen voorlopig. .
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:36:41 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25223643
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiënischer te zijn ofzo
Ik vind het maar mateloos irritant in bed
Zo.

Ben weer thuis
Ik was ff Machiavelliën in de stad
(en berííííícht waar niemand op zit te wachten)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25223672
oeh!

Leuk jongetje bij Pa Paul
Huh!?
pi_25223684
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind het maar mateloos irritant in bed
Zo.
Vertel. .
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:41:38 #143
16874 creno
born this way
pi_25223758
besneden:
hmm ik heb er geen problemen mee hoor. ik kan gewoon slapen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25223809
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Yep, bij mij op het werk zijn we ook voortdurend opzoek naar verse stropdasmeneren en mantelpakmevrouwen. .

Maar ja, vind ze maar eens. .
M . werkt er toch wel nog steeds he?! .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25223814
Besneden vraagt om spuug.
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:47:15 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25223870
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Besneden vraagt om spuug.

exactly
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25223948
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]


exactly
Vertel mij wat, mijn ex was besneden
Nothing is what it seems
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:55:53 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25224008
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:51 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Vertel mij wat, mijn ex was besneden
En dat beviel, meneer de Ventrue?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25224013
toevallig. Ik heb mijn ex besneden
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:57:01 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25224024
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:56 schreef Cazman het volgende:
toevallig. Ik heb mijn ex besneden
En wederom een extreme makeover
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')