quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Speciaal voor Vlarp: Producten die niet voorradig zijn.
Jah ondanks dat ik een enorme kutdag heb gehad (archiefonderzoek zuigt) is alles wel oke hoor! Ik ben alleen enorm moequote:
Archiefonderzoekquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah ondanks dat ik een enorme kutdag heb gehad (archiefonderzoek zuigt) is alles wel oke hoor! Ik ben alleen enorm moe
En hoe is t met jou Vlarp??
ps, ik ben trouwens niet op de meet aanwezig ik moet werken
Gelukkig maar, ik ben blij voor je dat alles toch nog goed is afgelopenquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Archiefonderzoekklinkt erg saai...
Mja, gaat lekker hoor. Ben weer lekker bijgekomen enzo..
Niet op de miet?![]()
Ohw.. daar hebben wij dus niet alleen last van?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ben blij voor je dat alles toch nog goed is afgelopenEn idd jammer dat ik er niet bij ben maar ik kan echt geen vrij krijgen ivm persooneelstekort
Ik vind het maar mateloos irritant in bedquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiënischer te zijn ofzo![]()
Vertel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het maar mateloos irritant in bed
Zo.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Yep, bij mij op het werk zijn we ook voortdurend opzoek naar verse stropdasmeneren en mantelpakmevrouwen..
Maar ja, vind ze maar eens..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Besneden vraagt om spuug.
En dat beviel, meneer de Ventrue?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:51 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Vertel mij wat, mijn ex was besneden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |