is dit ding wel anatomisch correct ?quote:
Ik geloof dat hij uitsluitend met neuzen nog wat moeite had, de rest is perfect.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
is dit ding wel anatomisch correct?
'Gij hebt de mooiste eierstokjes van het land!'quote:oja het gaat om het innerlijk
Ik gebruik nooit schoudervulling of push-up-bh's.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:49 schreef creno het volgende:
ach over een paar jaar zal dat wel net zo gewoon zijn als schoudervulling, en push-up-bh's
b-b-ben jij iemand zeg maar die hier eerder was met een andere naam of heb ik iets anders niet gev-v-volgd....?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:57 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit schoudervulling of push-up-bh's.
O ja, er zit wat in dat pak dat ik in de kast heb hangen. Maar dat probeer ik zo min mogelijk te dragen...
Dat is toch 'in principe': iedereen, tenzij bezwaard... Dat hoeft geen religieus bezwaar te zijn. Mijn broer is ook niet besneden toen we daar woonden en hij nog baby was. Het is dus wel een vrije keuze, maar Amerikanen kiezen er in principe voor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiėnischer te zijn ofzo![]()
Er gaat toch niets boven The Real Thing hequote:Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb al meer dan genoeg gezegd over dat zwembroekopvulding, geloof ik.. Dus ik hou er verder m'n mond maar over.
.
Heb je in ieder geval weer eens duidelijk kunnen maken dat je groot geschapen | size queen doorhalen wat niet van toepassing is bent, voor degenen die het de afgelopen twaalf keer hebben gemistquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb al meer dan genoeg gezegd over dat zwembroekopvulding, geloof ik.. Dus ik hou er verder m'n mond maar over.
.
Nee hoor, ik ben echt, niet gekloond of zo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
b-b-ben jij iemand zeg maar die hier eerder was met een andere naam
Dat zou ik je niet kunnen zeggen.quote:of heb ik iets anders niet gev-v-volgd....?
Jaja, ga maar klagen in KLB ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer eens duidelijk kunnen maken dat je groot geschapen | size queen doorhalen wat niet van toepassing is bent, voor degenen die het de afgelopen twaalf keer hebben gemist.
En groetjes aan dirkh.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, ga maar klagen in KLB ofzo..
Ik wou net zeggen, komende zaterdag loopt de hele gay-scene met zo'n ding in de broek, al is het maar om een excuus te hebben om bij anderen te moeten voelen of het wel echt is wat er zit.quote:
I've been.....cry-y-ying ooooover you...cry-y-ying oooover youquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij swayt met iedereen, jij Paris Hilton jij!.
Why don't you do what you do when you did what you did to me?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
I've been.....cry-y-ying ooooover you...cry-y-ying oooover you
ooover youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu over youuuuuuu
cry-y-y-ying ovvveereerr youuuuuuuuu![]()
![]()
Das een idee!quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, komende zaterdag loopt de hele gay-scene met zo'n ding in de broek, al is het maar om een excuus te hebben om bij anderen te moeten voelen of het wel echt is wat er zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |