abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25213016
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:16 schreef Jerruh het volgende:
jullie hebben heumaol ginne foorwieldraif!
Eacht woal! Das standaard bij dit merk sedan haha. En anders zoek je eht maar op bij google
Nothing is what it seems
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:21:15 #27
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25213042
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:19 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Eacht woal! Das standaard bij dit merk sedan haha. En anders zoek je eht maar op bij google
nou, niks van gemerkt .
of jij kon nie rijden .
put
your
clothes
on!
pi_25213106
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:21 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nou, niks van gemerkt .
of jij kon nie rijden .
Beter dan jij kan rijden En ik rij niet, ik scheur
Nothing is what it seems
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:29:53 #29
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25213172
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Beter dan jij kan rijden En ik rij niet, ik scheur
zeg eikeltje, ik rij supergoed...!
.
beter dan jou ja!
put
your
clothes
on!
pi_25213211
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:29 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zeg eikeltje, ik rij supergoed...!
.
beter dan jou ja!
Dromen, met je ogen open!!
Bitch fight, bitch fight!
Nothing is what it seems
pi_25213221
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Beter dan jij kan rijden En ik rij niet, ik scheur
"goeiemorgen met ajuu....wat zegtU?....een wegpiraat?...nee, dan moet U de politie bellen, dan kan ik U verder niet helpen...heel vriendelijk...nee, bea-ver-hau-sen ligt niet in duitsland...."

  woensdag 23 februari 2005 @ 12:34:02 #32
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25213228
ik durf niet meer hard te rijden sinds ik een opa heb aangereden
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:44:48 #33
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25213349
< Hey robske, hoe ist?
> ja goed man, ik rij nu naar utrecht
< ow cool!
> ja he, alleen ik heb nog nooit zoveel spookrijders gezien als vandaag!
< .
put
your
clothes
on!
pi_25213481
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:33 schreef ajuu het volgende:

nee, bea-ver-hau-sen ligt niet in duitsland...."
Dat je dat maar even weet. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25213949
"nee het topic ligt even stil....iedereen is even nueken, eh...eten....lunchen bedoel ik...ja U wordt zo teruggebeld...een gillende scooter? ja, dat is die brabo....belt U de politie maar....haallllo?"
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:40:19 #36
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25214062
!!!

ajuu toch !
put
your
clothes
on!
pi_25214286
Nou...... er zijn drie brieven naar de krant gestuurd n.a.v. een artikel van mij....

Heuj!
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:00:29 #38
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25214342
hey waxxer !

waarover gingen die brieven dan?
put
your
clothes
on!
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:05:05 #39
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25214403
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef ajuu het volgende:
"nee het topic ligt even stil....iedereen is even nueken, eh...eten....lunchen bedoel ik...ja U wordt zo teruggebeld...een gillende scooter? ja, dat is die brabo....belt U de politie maar....haallllo?"
Dankzij jou heb ik nu een nr in me kop
Brasiiiiiiiiiiiil, na na na nana na na naaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaaaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaa nanaaaaaa!



L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:06:42 #40
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25214427
ik moet nog heel veel doen maar ik heb nergens zin in het enige wat ik doe is een beetje zinloos blaadjes aan elkaar nieten

ang3l hoe krijg je dat lied in je hoofd? (nu heb ik em ook in mn hoofd ) en is world of warcraft leuk?
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_25214517
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dankzij jou heb ik nu een nr in me kop
Brasiiiiiiiiiiiil, na na na nana na na naaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaaaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaa nanaaaaaa!



Brasiiiiiiil Nanananananaaaaaaaaaaaa Brasiiiiiiiil Brasil .

.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25214603
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:00 schreef Jerruh het volgende:
hey waxxer !

waarover gingen die brieven dan?
Nou, ik had een artikel geschreven, dat met een vraag begon en waarvan de uitkomst tegen alles in wat eerder in de media stond. Gaat over wel of geen nieuwe gemeentenaam. En emotioneel reagerende mensen lezen niet goed en/of ze maken er een heel drama van. Maarja, ik ben tegenwoordig wel wat gewend. . Hoewel je dat afgaande op mijn Fok-gedrag niet zal zeggen denk ik....
pi_25214730
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dankzij jou heb ik nu een nr in me kop
Brasiiiiiiiiiiiil, na na na nana na na naaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaaaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaa nanaaaaaa!



when you sway I go weak

ik ken het liedje niet trowuens
dat kan natuurlijk, ik luister alleen maar naar jkdhiwhei en jdndfnvwusd muziek
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:33:40 #44
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25214826
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou, ik had een artikel geschreven, dat met een vraag begon en waarvan de uitkomst tegen alles in wat eerder in de media stond. Gaat over wel of geen nieuwe gemeentenaam. En emotioneel reagerende mensen lezen niet goed en/of ze maken er een heel drama van. Maarja, ik ben tegenwoordig wel wat gewend. . Hoewel je dat afgaande op mijn Fok-gedrag niet zal zeggen denk ik....
laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik je op die meet heb ontmoet !
besides, krantenberichtjes ontlokken zo vaak reacties, datje er wel gewend aan moet raken .
put
your
clothes
on!
pi_25214843
En daar is tie weer. En nee, ik heb niemand omver gereden, ben ook niet uit de bocht gevlogen, ben niet wezen spookrijden.
En een scooter was is da?
Nothing is what it seems
pi_25215014
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik je op die meet heb ontmoet !
besides, krantenberichtjes ontlokken zo vaak reacties, datje er wel gewend aan moet raken .
Hahaha dat dacht ik al

Nou, dan moeten we snel weer een meeting organiseren waar iedereen wél aartoe kan komen aangezien ik een knoop in mijn maag krijg als ik mezelf op de foto's terugzie met dat haar en dat gewicht..... En dat ik altijd maar weer zo verstrooid ben was, pardon

Maar iig, normaal reageren mensen altijd op de inhoud in de zin van, "oh jee dat dat gebeurt", snap je wat ik bedoel? Deze keer wordt gezegd dat ik stennis loop te schoppen en een hetze wil voeren. Of niet ik, maar de krant dus, in één brief wordt zelfs mijn naam genoemd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:48:38 #47
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25215055
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hahaha dat dacht ik al

Nou, dan moeten we snel weer een meeting organiseren waar iedereen wél aartoe kan komen aangezien ik een knoop in mijn maag krijg als ik mezelf op de foto's terugzie met dat haar en dat gewicht..... En dat ik altijd maar weer zo verstrooid ben was, pardon

Maar iig, normaal reageren mensen altijd op de inhoud in de zin van, "oh jee dat dat gebeurt", snap je wat ik bedoel? Deze keer wordt gezegd dat ik stennis loop te schoppen en een hetze wil voeren. Of niet ik, maar de krant dus, in één brief wordt zelfs mijn naam genoemd.
hehe och laat ze zeiken!
ik kan er trouwens nie zijn zaterdag... zondag werken! .
put
your
clothes
on!
pi_25215209
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hehe och laat ze zeiken!
ik kan er trouwens nie zijn zaterdag... zondag werken! .
Mja ik kan ook niet.... Naja, er volgen wel meer dagen in het leven neem ik aan

En ik laat ze idd zeiken, denk alleen dat mijn imago wat gaat veranderen in het dorp en ben benieuwd of de gemeenteraad het nog gaat gebruiken (vast). Dan is er iig één partij die nieuw voer heeft om mij mee aan te vallen... Ach, whatever
pi_25215215
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hehe och laat ze zeiken!
ik kan er trouwens nie zijn zaterdag... zondag werken! .
Ja en ik vind dat je moet komen!!
Ik ga lekker wel, want ik hoef niet te werken
Nothing is what it seems
pi_25215242
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Mja ik kan ook niet.... Naja, er volgen wel meer dagen in het leven neem ik aan

En ik laat ze idd zeiken, denk alleen dat mijn imago wat gaat veranderen in het dorp en ben benieuwd of de gemeenteraad het nog gaat gebruiken (vast). Dan is er iig één partij die nieuw voer heeft om mij mee aan te vallen... Ach, whatever
Lekker laten zeiken zou ik zo zeggen, zoiets zal toch wel neit al te lang blijven hangen, tenminste tot aan de volgende rel/gebeurtenis

Ga ik naar die meet toe, komt er bijan niemand
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')