quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee het leven is KUT
Blub , Jerruh, Ajuu, Creno, Wizquote:
Eacht woal! Das standaard bij dit merk sedan haha. En anders zoek je eht maar op bij googlequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:16 schreef Jerruh het volgende:
jullie hebben heumaol ginne foorwieldraif!
nou, niks van gemerktquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eacht woal! Das standaard bij dit merk sedan haha. En anders zoek je eht maar op bij google![]()
Beter dan jij kan rijdenquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, niks van gemerkt.
of jij kon nie rijden.
zeg eikeltje, ik rij supergoed...!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Beter dan jij kan rijdenEn ik rij niet, ik scheur
![]()
Dromen, met je ogen open!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg eikeltje, ik rij supergoed...!.
beter dan jou ja!
"goeiemorgen met ajuu....wat zegtU?....een wegpiraat?...nee, dan moet U de politie bellen, dan kan ik U verder niet helpen...heel vriendelijk...nee, bea-ver-hau-sen ligt niet in duitsland...."quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Beter dan jij kan rijdenEn ik rij niet, ik scheur
![]()
Dat je dat maar even weet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:33 schreef ajuu het volgende:
nee, bea-ver-hau-sen ligt niet in duitsland...."
Dankzij jou heb ik nu een nr in me kopquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef ajuu het volgende:
"nee het topic ligt even stil....iedereen is even nueken, eh...eten....lunchen bedoel ik...ja U wordt zo teruggebeld...een gillende scooter? ja, dat is die brabo....belt U de politie maar....haallllo?"![]()
![]()
Brasiiiiiiil Nanananananaaaaaaaaaaaa Brasiiiiiiiil Brasilquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nu een nr in me kop
Brasiiiiiiiiiiiil, na na na nana na na naaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaaaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaa nanaaaaaa!
Nou, ik had een artikel geschreven, dat met een vraag begon en waarvan de uitkomst tegen alles in wat eerder in de media stond. Gaat over wel of geen nieuwe gemeentenaam. En emotioneel reagerende mensen lezen niet goed en/of ze maken er een heel drama van. Maarja, ik ben tegenwoordig wel wat gewend.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:00 schreef Jerruh het volgende:
hey waxxer!
waarover gingen die brieven dan?
when you sway I go weakquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nu een nr in me kop
Brasiiiiiiiiiiiil, na na na nana na na naaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaaaaaa, na nana nana na na naaaaaaaaa nanaaaaaa!
laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik je op die meet heb ontmoetquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik had een artikel geschreven, dat met een vraag begon en waarvan de uitkomst tegen alles in wat eerder in de media stond. Gaat over wel of geen nieuwe gemeentenaam. En emotioneel reagerende mensen lezen niet goed en/of ze maken er een heel drama van. Maarja, ik ben tegenwoordig wel wat gewend.. Hoewel je dat afgaande op mijn Fok-gedrag niet zal zeggen denk ik....
Hahahaquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik je op die meet heb ontmoet!
besides, krantenberichtjes ontlokken zo vaak reacties, datje er wel gewend aan moet raken.
hehe och laat ze zeiken!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahadat dacht ik al
Nou, dan moeten we snel weer een meeting organiseren waar iedereen wél aartoe kan komenaangezien ik een knoop in mijn maag krijg als ik mezelf op de foto's terugzie met dat haar en dat gewicht..... En dat ik altijd maar weer zo verstrooid ben
![]()
was, pardon
Maar iig, normaal reageren mensen altijd op de inhoud in de zin van, "oh jee dat dat gebeurt", snap je wat ik bedoel? Deze keer wordt gezegd dat ik stennis loop te schoppen en een hetze wil voeren. Of niet ik, maar de krant dus, in één brief wordt zelfs mijn naam genoemd.
Mja ik kan ook niet....quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe och laat ze zeiken!
ik kan er trouwens nie zijn zaterdag... zondag werken!.
Ja en ik vind dat je moet komen!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe och laat ze zeiken!
ik kan er trouwens nie zijn zaterdag... zondag werken!.
Lekker laten zeiken zou ik zo zeggen, zoiets zal toch wel neit al te lang blijven hangen, tenminste tot aan de volgende rel/gebeurtenisquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik kan ook niet....Naja, er volgen wel meer dagen in het leven neem ik aan
En ik laat ze idd zeiken, denk alleen dat mijn imago wat gaat veranderen in het dorpen ben benieuwd of de gemeenteraad het nog gaat gebruiken (vast). Dan is er iig één partij die nieuw voer heeft om mij mee aan te vallen... Ach, whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |