Getest en kut. 'T wordt ZWAAR eentonigquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:17 schreef Cazman het volgende:
tori amos. Nooit van gehoord. Ik zal em testen
Nee hoor lieverd, ik zal met een grote boog om je heen lopen, goed?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke mensen loop ik de kans zaterdag tegen het lijf te lopen tijdens het uitgaan?
Zelfs het verhaal?quote:
niet iedereen hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje nacht is nog jong en iedereen gaat maffen? Waar gaat het toch heen? Zaterdag krijgt iedereen een herkansing
'tis ook de eerste keer dat we het "vierenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
owja.. tis jubileum van homo vandaag.. beetje sober is het allemaal nu...
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdagquote:
Ga jij aan mij denken?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdag
Nee feesten!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
Jajaja FEEST FEEST.. zow dat was het... iedereen naar bed nu
![]()
Truste
Tja verschil moet er zijn.quote:
Alsof ik ook niet werk, maargoed..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja verschil moet er zijn.
Je hebt luxepaard dat zijn studenten zoals jij![]()
En je hebt werkpaard zoals....uhm tja ik!![]()
Zelfs het verhaal was ok.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs het verhaal?
Of is het voor de liefhebbers en de special effects en moet je de nonsens maar voor lief nemen?
Ik wil ook gaan
Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:quote:Tijdens een emotionele bijeenkomst in Genève heeft Ruud Lubbers donderdag afscheid genomen als Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties. Zijn toespraak voor enkele honderden stafleden van de UNHCR in het atrium van het hoofdkwartier leverde hem een minuten durende staande ovatie op.
Zie ze ook niet echt applaudiseren ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Tekst uit NRC Handelsblad:
[..]
Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:
[afbeelding]
Zo zie je hoe je belazerd wordt met suggestieve berichtgeving!Staande ovatie?! Die mensen kunnen niet eens zitten in die hal!
Neej, ze staan allemaal met een grote boog om hem heen, zo ver mogelijk bij hem vandaag. Sommigen schermen hun geslachtsdelen af, alsof hij ze elk moment kan gaan bespringen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zie ze ook niet echt applaudiseren ofzo![]()
,,Piepel... Ai lief.... Biekos of de njoes det demmetst mai kerrier. Bai bai, teek ker biekos joe ol ken sie wat an artikkel ken doe wis jor imatsj ent jor kools joe wa... pardon, laik toe rietsj."quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Tekst uit NRC Handelsblad:
[..]
Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:
[afbeelding]
Zo zie je hoe je belazerd wordt met suggestieve berichtgeving!Staande ovatie?! Die mensen kunnen niet eens zitten in die hal!
Neehee, ze nemen allemaal cadeautjes voor JOU mee en beschermen jou omdat jij thuis zo gepest wordt en dan vragen ze hoe het gaat en dan denken ze, poeh poeh poeh, die Blubberzwijn die eeehhh die komt er wel hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik zit de hele avond met stomme familie die nog stommere vragen stellen
"Wat doe je op je stage?, hoe gaat het op school? Al een relatie?"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik zit de hele avond met stomme familie die nog stommere vragen stellen
Kom je de dag erna toch lekker foeteren... en nare ziektes invullen en zoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
kadootjesvind et altijd zo (vulnareziektein)vermoeiend om te vertellen wat je allemaal doet enzo
Wat denk je hoe zij zelf denken? Ze zitten namelijk met jou opgescheept.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
mn vader is ziek gewordenze gingen net een weekend naar gent maar nu zit ik weer met ze opgescheept
wist dat je dat zou zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat denk je hoe zij zelf denken? Ze zitten namelijk met jou opgescheept.
En weer terug van de lunch. Hoezo knokken? Maak ik er wel foto's vanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh, dat wordt van het weekend een knokpartijmet Ang3l.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh, dat wordt van het weekend een knokpartijmet Ang3l.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |