abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25242321
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:17 schreef Cazman het volgende:
tori amos. Nooit van gehoord. Ik zal em testen
Getest en kut. 'T wordt ZWAAR eentonig
pi_25242328
Jeetje nacht is nog jong en iedereen gaat maffen? Waar gaat het toch heen? Zaterdag krijgt iedereen een herkansing
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:26:31 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25242454
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke mensen loop ik de kans zaterdag tegen het lijf te lopen tijdens het uitgaan?
Nee hoor lieverd, ik zal met een grote boog om je heen lopen, goed?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:28:45 #254
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25242501
constantine was ok
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:30:20 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25242531
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
constantine was ok
Zelfs het verhaal?
Of is het voor de liefhebbers en de special effects en moet je de nonsens maar voor lief nemen?
Ik wil ook gaan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25242613
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje nacht is nog jong en iedereen gaat maffen? Waar gaat het toch heen? Zaterdag krijgt iedereen een herkansing
niet iedereen hoor!
Why do people value me younger than I am?
pi_25242633
owja.. tis jubileum van homo vandaag.. beetje sober is het allemaal nu ...
pi_25242644
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
owja.. tis jubileum van homo vandaag.. beetje sober is het allemaal nu ...
'tis ook de eerste keer dat we het "vieren
pi_25242652
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:34 schreef freek_mst het volgende:

[..]

niet iedereen hoor!
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdag
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:40:17 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25242722
O ja, feestje!
Lubileejum!!!

zo. Hebben we dat gehad, ga ik slapen.
Alleen. In en groot koud bed.

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25242772
mmmm groot bed..

ach morgen weer in een 2 persoons + vriend .

trusten
pi_25242874
Jajaja FEEST FEEST .. zow dat was het... iedereen naar bed nu

Truste
pi_25243259
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdag
Ga jij aan mij denken?
Dat ik dit nog mag meemaken!
Why do people value me younger than I am?
pi_25243268
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
Jajaja FEEST FEEST .. zow dat was het... iedereen naar bed nu

Truste
Nee feesten!
Why do people value me younger than I am?
pi_25243328
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef freek_mst het volgende:

[..]

Nee feesten!
tsss... ga werken jij
pi_25243377
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

tsss... ga werken jij
Tja verschil moet er zijn.
Je hebt luxepaard dat zijn studenten zoals jij
En je hebt werkpaard zoals....uhm tja ik!
Why do people value me younger than I am?
pi_25243405
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef freek_mst het volgende:

[..]

Tja verschil moet er zijn.
Je hebt luxepaard dat zijn studenten zoals jij
En je hebt werkpaard zoals....uhm tja ik!
Alsof ik ook niet werk, maargoed..
Owja.. nog bedankt voor de stufi
pi_25243760
terug van mijn worst-student-action-everrrr
  vrijdag 25 februari 2005 @ 06:08:36 #269
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25244983
*inklok*
Goedemorgen allemaal!
pi_25245115
Hai!

ik wil niet werken vandaag
Huh!?
pi_25245165
The weekend has almost landed! .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 07:54:19 #272
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25245243
ik ben gewoon al aangekleed en klaar om weg te gaan! .
nu al!!! .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 07:59:55 #273
16874 creno
born this way
pi_25245261
I can't wait for the weekend to begin !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25245277
The milkybars are on me! Yeah! .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:39:05 #275
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25245517
Vanmorgen eerst naar Utrecht gereden om bij de oorspronkelijke dealer de ingebouwde carkit (zeg maar ruis-installatie) te laten nakijken. Vervangende auto... Een gare Xantia..
Ach ja, beter dan lopen... Ik hoop dat vandaag snel om is; morgen is een veel leukere dag!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:12:10 #276
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25245793
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zelfs het verhaal?
Of is het voor de liefhebbers en de special effects en moet je de nonsens maar voor lief nemen?
Ik wil ook gaan
Zelfs het verhaal was ok. Misschien doordat ik zulke lage verwachtingen had, dat ik em toch erg goed vond ik had alleen meer horror verwacht. Het was meer spanning, actie en humor (niets mis mee hoor).

mogguh btw

collega is ziek dus neem alle afspraken over nu maar hopen dat niemand komt
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:10:40 #277
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25246460
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
goeiemoguh (sorry ik krijg echt goeie zin van die nieuwe sunclub track)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:12:35 #278
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25247289
mama is jarig vandaag
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_25247344
Goedemorgen!!!
Ikke vanavond naar Constantine ga!

gefeliciteerd Blubberzwijn
Nothing is what it seems
pi_25247346
Tekst uit NRC Handelsblad:
quote:
Tijdens een emotionele bijeenkomst in Genève heeft Ruud Lubbers donderdag afscheid genomen als Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties. Zijn toespraak voor enkele honderden stafleden van de UNHCR in het atrium van het hoofdkwartier leverde hem een minuten durende staande ovatie op.
Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:



Zo zie je hoe je belazerd wordt met suggestieve berichtgeving! Staande ovatie?! Die mensen kunnen niet eens zitten in die hal!
pi_25247359
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Tekst uit NRC Handelsblad:
[..]

Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:

[afbeelding]

Zo zie je hoe je belazerd wordt met suggestieve berichtgeving! Staande ovatie?! Die mensen kunnen niet eens zitten in die hal!
Zie ze ook niet echt applaudiseren ofzo
Nothing is what it seems
pi_25247793
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:17 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Zie ze ook niet echt applaudiseren ofzo
Neej, ze staan allemaal met een grote boog om hem heen, zo ver mogelijk bij hem vandaag. Sommigen schermen hun geslachtsdelen af, alsof hij ze elk moment kan gaan bespringen. .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:00:02 #283
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25247998
ze kijken em echt afkeurend aan
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_25248596
En al weer bijna tijd om lekker in de stad te gaan lunchen. Ik denkd at het wel weer de 2 kwekkeboom met friet gaat worden. Lekker gezond zullen we maar zeggen
Nothing is what it seems
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:51:47 #285
16874 creno
born this way
pi_25248696
drukke avond vanavond

eerst naar het theater: "de jantjes"
daarna vlug naar huis, vriendin oppikken en dan naar eindhoven, de danssalon, voor eindelijk weer een avondje "headliner" !!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:07:50 #286
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25248945
en ik zit de hele avond met stomme familie die nog stommere vragen stellen
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_25249058
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Tekst uit NRC Handelsblad:
[..]

Foto in de Volkskrant van dezelfde gebeurtenis:

[afbeelding]

Zo zie je hoe je belazerd wordt met suggestieve berichtgeving! Staande ovatie?! Die mensen kunnen niet eens zitten in die hal!
,,Piepel... Ai lief.... Biekos of de njoes det demmetst mai kerrier. Bai bai, teek ker biekos joe ol ken sie wat an artikkel ken doe wis jor imatsj ent jor kools joe wa... pardon, laik toe rietsj."
pi_25249086
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik zit de hele avond met stomme familie die nog stommere vragen stellen
Neehee, ze nemen allemaal cadeautjes voor JOU mee en beschermen jou omdat jij thuis zo gepest wordt en dan vragen ze hoe het gaat en dan denken ze, poeh poeh poeh, die Blubberzwijn die eeehhh die komt er wel hoor!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:41:26 #289
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25249445
kadootjes vind et altijd zo (vulnareziektein)vermoeiend om te vertellen wat je allemaal doet enzo
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:07:54 #290
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25249820
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik zit de hele avond met stomme familie die nog stommere vragen stellen
"Wat doe je op je stage?, hoe gaat het op school? Al een relatie?"
God created gays so fat chicks could have friends.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:09:02 #291
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25249835
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
kadootjes vind et altijd zo (vulnareziektein)vermoeiend om te vertellen wat je allemaal doet enzo
Kom je de dag erna toch lekker foeteren... en nare ziektes invullen en zo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:12:53 #292
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25249876
mn vader is ziek geworden ze gingen net een weekend naar gent maar nu zit ik weer met ze opgescheept
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:23:27 #293
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25250021
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
mn vader is ziek geworden ze gingen net een weekend naar gent maar nu zit ik weer met ze opgescheept
Wat denk je hoe zij zelf denken? Ze zitten namelijk met jou opgescheept.
God created gays so fat chicks could have friends.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:24:37 #294
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25250039
Oeh, dat wordt van het weekend een knokpartijmet Ang3l.
God created gays so fat chicks could have friends.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:46:45 #295
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25250403
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Wat denk je hoe zij zelf denken? Ze zitten namelijk met jou opgescheept.
wist dat je dat zou zeggen
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:54:42 #296
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25250533
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:46 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

wist dat je dat zou zeggen
Dat zal me eerlijk gezegd verbazen.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25250681
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh, dat wordt van het weekend een knokpartijmet Ang3l.
En weer terug van de lunch. Hoezo knokken? Maak ik er wel foto's van
Nothing is what it seems
pi_25250918
Ik zit op school!

Met rechts naast me het neefje van \arnon \grunberg.... ofzo....

Nou ja, het hád hem kunnen zijn
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:45:10 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25252148
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh, dat wordt van het weekend een knokpartijmet Ang3l.
Whoeeeeiiiii, ik pak me handtas alvast!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:02:21 #300
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25252399
that handbag won't help angel .
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')