the moviescout hehequote:Op donderdag 24 februari 2005 11:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Een echte scout is voorbereid! Of zoiets![]()
Daarom is het mooi dat ik niet zo vroeg op hoefquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
ah hier draait ie al om half 10 gelukkig.. tis altijd zo vervelend als ie zo laat draait en ik verschrik-ke-lijk vroeg op moet![]()
tis hier wel dood btw
Gewoon vaak genoeg cut roepen en je wordt gerespecteerd!quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daarom is het mooi dat ik niet zo vroeg op hoef![]()
En ik wordt scriptschrijver en regisseur van ons filmpje op school, als dat maar goed gaat![]()
Bedankt voor de tip, die zal ik onthoudenquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gewoon vaak genoeg cut roepen en je wordt gerespecteerd!
Nope ik werk altijd zaterdags dus ik ben niet op de meet. Verder gaat 't welquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:45 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, die zal ik onthouden![]()
En hoe gaat het met Cazman, kwam je ook naar de meet?
Kheb 'm nog niet binnenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef LuQas het volgende:
* LuQas heeft The Beekeeper van Tori Amos gekocht en is er erg blij mee
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb 'm nog niet binnen
Had hem beter in de winkel kunnen halen....
Mij niet, of de auto moet terug zijn en ik heb zin om naar Amsterdam te rijden....quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke mensen loop ik de kans zaterdag tegen het lijf te lopen tijdens het uitgaan?
aha, j'ai schnapquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, 't is een 'ouwe' bekende..
Ligt eraan of je of je graag naar disco's gaat vol met "mannen".quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:20 schreef creno het volgende:
bölke, nog nooit geweest ! is dat wat ?
zuidlarenquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik had het over de meet, en met de meet gaan we naar ...?![]()
Oh jee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
Hey goeieavond.
En je kan mij tegen het lijf lopen, als je het over A. hebt dan![]()
Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komenquote:
Er is toch geen hond die me herkend.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komen![]()
Honden niet, homo's welquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch geen hond die me herkend.
is de meet in het asiel ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch geen hond die me herkend.
Dat hoop jequote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch geen hond die me herkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |