abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:15:42 #226
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25239101
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, 't is een 'ouwe' bekende. .
aha, j'ai schnap .
bolke, lang nie meer geweest .
put
your
clothes
on!
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:17:06 #227
16874 creno
born this way
pi_25239130
ik ben er ook niet
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:20:12 #228
16874 creno
born this way
pi_25239188
bölke, nog nooit geweest ! is dat wat ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25239974
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:20 schreef creno het volgende:
bölke, nog nooit geweest ! is dat wat ?
Ligt eraan of je of je graag naar disco's gaat vol met "mannen".
pi_25240054
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Cazman het volgende:

"mannen"
.
pi_25240056
goedenavond!
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:14:33 #232
16874 creno
born this way
pi_25240221
dus in het bölke lopen geen echte mannen rond ! laat maar zitten dan !

ik ga effe met mijn buurmeisje naar de mac, een big tasty eten

errug !!!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25240291
Hey goeieavond.
En je kan mij tegen het lijf lopen, als je het over A. hebt dan
Nothing is what it seems
pi_25240398
Amersfoort? .
pi_25240541
Zo damn ik ben me toch een partij chagerijnig
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25240629
Potverdorie!
pi_25240698
Nog 's an toé zeg!
pi_25240976
Ik had het over de meet, en met de meet gaan we naar ...?
Nothing is what it seems
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:16:17 #239
16874 creno
born this way
pi_25241081
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik had het over de meet, en met de meet gaan we naar ...?
zuidlaren

de weg was recht de weg was krom...
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:21:00 #240
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25241170
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
Hey goeieavond.
En je kan mij tegen het lijf lopen, als je het over A. hebt dan
Oh jee.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25241188
*hijg*



"Even" m'n PC overgebouwd in een nieuwe behuizing... hele avond bezig geweest
Huh!?
pi_25241253
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Oh jee.
Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komen
Nothing is what it seems
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:49:30 #243
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25241688
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komen
Er is toch geen hond die me herkend.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25241728
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Er is toch geen hond die me herkend.
Honden niet, homo's wel
Nothing is what it seems
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:56:01 #245
16874 creno
born this way
pi_25241820
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Er is toch geen hond die me herkend.
is de meet in het asiel ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25241980
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Er is toch geen hond die me herkend.
Dat hoop je
Huh!?
pi_25242101
Truste allemaal!!!
Nothing is what it seems
pi_25242108
'n avond
pi_25242152
Truste
Huh!?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:15:37 #250
16874 creno
born this way
pi_25242231
truste
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')