aha, j'ai schnapquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, 't is een 'ouwe' bekende..
Ligt eraan of je of je graag naar disco's gaat vol met "mannen".quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:20 schreef creno het volgende:
bölke, nog nooit geweest ! is dat wat ?
zuidlarenquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik had het over de meet, en met de meet gaan we naar ...?![]()
Oh jee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
Hey goeieavond.
En je kan mij tegen het lijf lopen, als je het over A. hebt dan![]()
Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komenquote:
Er is toch geen hond die me herkend.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je mag ook best thuisblijven hoor, als je geen zin hebt om mij tegen te komen![]()
Honden niet, homo's welquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch geen hond die me herkend.
is de meet in het asiel ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch geen hond die me herkend.
Dat hoop jequote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch geen hond die me herkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |