Getest en kut. 'T wordt ZWAAR eentonigquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:17 schreef Cazman het volgende:
tori amos. Nooit van gehoord. Ik zal em testen
Nee hoor lieverd, ik zal met een grote boog om je heen lopen, goed?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke mensen loop ik de kans zaterdag tegen het lijf te lopen tijdens het uitgaan?
Zelfs het verhaal?quote:
niet iedereen hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje nacht is nog jong en iedereen gaat maffen? Waar gaat het toch heen? Zaterdag krijgt iedereen een herkansing
'tis ook de eerste keer dat we het "vierenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
owja.. tis jubileum van homo vandaag.. beetje sober is het allemaal nu...
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdagquote:
Ga jij aan mij denken?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdag
Nee feesten!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
Jajaja FEEST FEEST.. zow dat was het... iedereen naar bed nu
![]()
Truste
Tja verschil moet er zijn.quote:
Alsof ik ook niet werk, maargoed..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja verschil moet er zijn.
Je hebt luxepaard dat zijn studenten zoals jij![]()
En je hebt werkpaard zoals....uhm tja ik!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |