abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25242321
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:17 schreef Cazman het volgende:
tori amos. Nooit van gehoord. Ik zal em testen
Getest en kut. 'T wordt ZWAAR eentonig
pi_25242328
Jeetje nacht is nog jong en iedereen gaat maffen? Waar gaat het toch heen? Zaterdag krijgt iedereen een herkansing
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:26:31 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25242454
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke mensen loop ik de kans zaterdag tegen het lijf te lopen tijdens het uitgaan?
Nee hoor lieverd, ik zal met een grote boog om je heen lopen, goed?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:28:45 #254
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25242501
constantine was ok
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:30:20 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25242531
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
constantine was ok
Zelfs het verhaal?
Of is het voor de liefhebbers en de special effects en moet je de nonsens maar voor lief nemen?
Ik wil ook gaan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25242613
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje nacht is nog jong en iedereen gaat maffen? Waar gaat het toch heen? Zaterdag krijgt iedereen een herkansing
niet iedereen hoor!
Why do people value me younger than I am?
pi_25242633
owja.. tis jubileum van homo vandaag.. beetje sober is het allemaal nu ...
pi_25242644
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
owja.. tis jubileum van homo vandaag.. beetje sober is het allemaal nu ...
'tis ook de eerste keer dat we het "vieren
pi_25242652
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:34 schreef freek_mst het volgende:

[..]

niet iedereen hoor!
Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdag
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:40:17 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25242722
O ja, feestje!
Lubileejum!!!

zo. Hebben we dat gehad, ga ik slapen.
Alleen. In en groot koud bed.

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25242772
mmmm groot bed..

ach morgen weer in een 2 persoons + vriend .

trusten
pi_25242874
Jajaja FEEST FEEST .. zow dat was het... iedereen naar bed nu

Truste
pi_25243259
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Niet miauwen jij.. Altijd maar werken, werken en nog eens werken.. Maar ik zal aan je denken op zaterdag
Ga jij aan mij denken?
Dat ik dit nog mag meemaken!
Why do people value me younger than I am?
pi_25243268
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
Jajaja FEEST FEEST .. zow dat was het... iedereen naar bed nu

Truste
Nee feesten!
Why do people value me younger than I am?
pi_25243328
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef freek_mst het volgende:

[..]

Nee feesten!
tsss... ga werken jij
pi_25243377
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

tsss... ga werken jij
Tja verschil moet er zijn.
Je hebt luxepaard dat zijn studenten zoals jij
En je hebt werkpaard zoals....uhm tja ik!
Why do people value me younger than I am?
pi_25243405
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef freek_mst het volgende:

[..]

Tja verschil moet er zijn.
Je hebt luxepaard dat zijn studenten zoals jij
En je hebt werkpaard zoals....uhm tja ik!
Alsof ik ook niet werk, maargoed..
Owja.. nog bedankt voor de stufi
pi_25243760
terug van mijn worst-student-action-everrrr
  vrijdag 25 februari 2005 @ 06:08:36 #269
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25244983
*inklok*
Goedemorgen allemaal!
pi_25245115
Hai!

ik wil niet werken vandaag
Huh!?
pi_25245165
The weekend has almost landed! .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 07:54:19 #272
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25245243
ik ben gewoon al aangekleed en klaar om weg te gaan! .
nu al!!! .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 07:59:55 #273
16874 creno
born this way
pi_25245261
I can't wait for the weekend to begin !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25245277
The milkybars are on me! Yeah! .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:39:05 #275
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25245517
Vanmorgen eerst naar Utrecht gereden om bij de oorspronkelijke dealer de ingebouwde carkit (zeg maar ruis-installatie) te laten nakijken. Vervangende auto... Een gare Xantia..
Ach ja, beter dan lopen... Ik hoop dat vandaag snel om is; morgen is een veel leukere dag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')