alleen meisjes? homepage is idd te erg voor woordenquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
er staat geen seks opHet is een holebicoc-site voor jongeren
*proest*
leuk en goed dat je het doet hoor, maar maak er wel íets van!
Stel je voor, je rent in al je enthousiasme achter een bal aan en dan stort je whooooeeeiiii! 211 meter naar benee.quote:Op het 211 meter hoge helikopterplatform van het luxueuze Burj Al Arab Hotel in Dubai speelden Andre Agassi en Roger Federer gisteren een vriendschappelijk partijtje tennis.
"goeienavond met ajuu...u hoort een zachte gggg in uw rozenstruik?...ik denk dat het beaverhausen is...bea-ver-hau-sen...dat is een homo...nee, het kan geen kwaad voor de rozen...hij laat het meestal schoon achter...misscien moet U alleen even de gordijnen sluiten....nee, hij blijft nooit lang... ja heel vriendelijk...dank u"quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ajuu! Fokken op je werk?! Ben je nou helemaal fhgjfjdjsjsdr?!.
volgens mij is er een safety-net langsgespannen, kan het niet zo heel goed zien, maar die is meer bedoelt om de bal op te vangen denk iik...veel ballen de zee inslaan lijkt mequote:Op woensdag 23 februari 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stel je voor, je rent in al je enthousiasme achter een bal aan en dan stort je whooooeeeiiii! 211 meter naar benee..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:24 schreef schatje het volgende:
Hoe gaat de moderne man om met de krimpfactor waarmee hij te maken krijgt als hij in koud water zwemt? 'Maatje pink' kan na een frisse duik niet altijd worden uitgelegd. Ook de verdediging 'kleine hanger grote stijger' wordt vaak weggehoond. Gelukkig is er nu een oplossing in de vorm van The Bulge. Een 'soft plastic package' dat de Speedo zembroek of jeans flink vult. De fabrikant durft dan ook rustig de stelling aan: 'When You Look Like a Stud You Feel Like a Stud.'
I can hear the sound of viiiiolins (violence??)quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
Men is er stil van..
Brasiiiiiiiil nanananananananaaaaaaaaaa Brasiiiiiiil.
Jij swayt met iedereen, jij Paris Hilton jij!quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
I can hear the sound of viiiiolins (violence??)
just before it begins
make me thrill as only YOU know how...
lalalalalaalngkjnvkdnrngonrohre
SWAY ME NOW
quote:
Nou weet ik dat er tokken bestaan en soms zie ik daar wel het nut van in om die te dragen, maar dit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Gelukkig heb ik daar nooit last van..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Bring it back.... to basics
You and I will make it right
Take it back, erase it
Bring it back.... to basics
Let's get back to basics
Bring it back, back to basics![]()
Shapeshifters zijn goedquote:
Hij is Amerikaans anatomisch correct... Amerika is het land met de meeste non-religieuze besnijdenissen ter wereld. Ze besnijden daar in principe iedereen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:06 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Is dat ding anatomisch correctIk vind hem een wat raar randje hebben...
*ril*quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:29 schreef tech het volgende:
[..]
Hij is Amerikaans anatomisch correct... Amerika is het land met de meeste non-religieuze besnijdenissen ter wereld. Ze besnijden daar in principe iedereen.
Nou, niet in principe iedereen, ze besnijden daar gewoon iedereen, tenzij dat van een of ander geloof juist niet mag. Dat schijnt hygiënischer te zijn ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:29 schreef tech het volgende:
[..]
Hij is Amerikaans anatomisch correct... Amerika is het land met de meeste non-religieuze besnijdenissen ter wereld. Ze besnijden daar in principe iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |