(bron: Nieuwe Revu)quote:
Hoe gaat de moderne man om met de krimpfactor waarmee hij te maken krijgt als hij in koud water zwemt? 'Maatje pink' kan na een frisse duik niet altijd worden uitgelegd. Ook de verdediging 'kleine hanger grote stijger' wordt vaak weggehoond. Gelukkig is er nu een oplossing in de vorm van The Bulge. Een 'soft plastic package' dat de Speedo zembroek of jeans flink vult. De fabrikant durft dan ook rustig de stelling aan: 'When You Look Like a Stud You Feel Like a Stud.'
Bewijs dat maar.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding].
Gelukkig heb ik daar nooit last van..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:37 schreef Adelante het volgende:
tok
gelukkig heb ik van mezelf grote handen (incl. pink)
schatje@fok.nlquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat staat de policy niet toe..
Je gaat toch niet je mannelijkheid in een Burka-boxer verbergen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:47 schreef P8 het volgende:
jah of anders koop je een normale zwembroek en niet zo'n strak kutding?
wat hij zegtquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:47 schreef P8 het volgende:
jah of anders koop je een normale zwembroek en niet zo'n strak kutding?
ik beschouw het als onaangenaam om een stuk stof in mn reet te krijgen. daarnaast vind ik het onprettig om het formaat van anderen te zien, dus ik bespaar anderen hetzelfde bij mijquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je mannelijkheid in een Burka-boxer verbergen. [afbeelding].
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
Pfff...
Je kan toch gewoon zeggen dat het water maar drie centimeter warm is... Als je na zo'n frisse duik als enige met zo'n bobbel uit het water komt gestapt, kijkt iedereen je nog veel raarder aan dan anders.
Haha.. je hebt toch al een vriendin? Dan is dat toch niet nodig joh, gekkiequote:Op woensdag 23 februari 2005 22:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Oke dan, ik heb er gelijk 4 besteld voor onder mijn boxershorts, dat wordt stapelen
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
En dan plons je iets te hard in het water, drijven er opeens vier van die dingen rond in het water..
Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha.. je hebt toch al een vriendin? Dan is dat toch niet nodig joh, gekkie
alwaysquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*
Anyway, mijn vriendin houdt die van mij wel vast, mocht ie krimpen
Ik neem aan dat zij wel weet hoe groot hij is, trapt ze niet in hoorquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*
Anyway, mijn vriendin houdt die van mij wel vast, mocht ie krimpen
Daar trapt ze inderdaad niet in, maar ze houdt `m wel graag vast, zo ik ook bij haar dingen maar al te graag vast houdquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:03 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij wel weet hoe groot hij is, trapt ze niet in hoor
Ben ik nu raar als ik zeg dat ik nog nooit om uitleg gevraagd heb?quote:'Maatje pink' kan na een frisse duik niet altijd worden uitgelegd.
Ik kan me er nog geen beeld bij vormen, maar ik wilde wel even zeggen dat ik jouw username echt perfect in dit topic vind passen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien is het iets voor bepaalde vrouwen of mannen om zo'n ding binnenstebuiten te dragen, voor een heimelijke genotsbeleving..
Snap je nu het idee achter pushup-bh`s, silliconen, en opvullingen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:11 schreef Jane het volgende:
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!![]()
![]()
Maakt niet uit hoe groot z'n lul is, maar het idee dat ie de moeite neemt om zo'n belachelijk ding te dragen...
-edit-
[..]
Ben ik nu raar als ik zeg dat ik nog nooit om uitleg gevraagd heb?
Vrouwen zijn knettergek.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:22 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Sanp je nu het idee achter pushup-bh`s, silliconen, en opvullingen?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vrouwen zijn knettergek..
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:11 schreef Jane het volgende:
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!![]()
![]()
Je vergeet Corrigerend ondergoedquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zie hier het leed van de man.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enz.
Tijd voor revenge.![]()
Ik denk dat veel mannen dat erotisch vinden. Hetzelfde waarvoor al die andere 'enhancements' bedoeld zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:53 schreef Jane het volgende:
Tja, die nep harde tepels snap ik ook niet hoor, maar dat zal wel aan mij liggen.
Is dat om te zorgen dat mannen afgeleid worden van je hoofd en echt ALLEEN nog maar naar je tieten kijken, of zo?
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:57 schreef NorthernStar het volgende:
Maar misschien snap je dan ook dat er mannen zijn die al die opsmuk een serieuze afknapper vinden. Inclusief siliconenborsten.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zie hier het leed van de man.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enz.
Tijd voor revenge.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 05:30 schreef PLAE@ het volgende:
En al dat haar in je broekje zorgt natuurlijk opzichzelf alweer voor een flinke bobbel Kerel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |