abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25218918
quote:



Hoe gaat de moderne man om met de krimpfactor waarmee hij te maken krijgt als hij in koud water zwemt? 'Maatje pink' kan na een frisse duik niet altijd worden uitgelegd. Ook de verdediging 'kleine hanger grote stijger' wordt vaak weggehoond. Gelukkig is er nu een oplossing in de vorm van The Bulge. Een 'soft plastic package' dat de Speedo zembroek of jeans flink vult. De fabrikant durft dan ook rustig de stelling aan: 'When You Look Like a Stud You Feel Like a Stud.'
(bron: Nieuwe Revu)

pi_25218949
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25219028
.

Gelukkig heb ik daar nooit last van. .

Ik vind dit eigenlijk meer in het [homo]-topic thuishoren. .
pi_25219086
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding].

Gelukkig heb ik daar nooit last van. .
Bewijs dat maar.
pi_25219123
LF, GE, jullie nicks doen het goed bij deze topic hoor jongens
Some weasel took the cork out of my lunch...
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:37:09 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_25219135
tok

gelukkig heb ik van mezelf grote handen (incl. pink)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25219205
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:37 schreef Adelante het volgende:
tok

gelukkig heb ik van mezelf grote handen (incl. pink)
.
pi_25219247
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Bewijs dat maar.
Dat staat de policy niet toe. .
pi_25219306
En bij vrouwen moet het dan juist weer wel krimpen

Hoeveel gekker moet het nog worden?
pi_25219311
jah of anders koop je een normale zwembroek en niet zo'n strak kutding?
Extremistisch gematigd.
pi_25219363
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat staat de policy niet toe. .
schatje@fok.nl
pi_25219464
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:47 schreef P8 het volgende:
jah of anders koop je een normale zwembroek en niet zo'n strak kutding?
Je gaat toch niet je mannelijkheid in een Burka-boxer verbergen. .
pi_25219477
Wat een afschuwelijk fake-geval...
pi_25219562
Pfff...

Je kan toch gewoon zeggen dat het water maar drie centimeter warm is... Als je na zo'n frisse duik als enige met zo'n bobbel uit het water komt gestapt, kijkt iedereen je nog veel raarder aan dan anders.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25219573
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:47 schreef P8 het volgende:
jah of anders koop je een normale zwembroek en niet zo'n strak kutding?
wat hij zegt
-
pi_25219581
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Je gaat toch niet je mannelijkheid in een Burka-boxer verbergen. [afbeelding].
ik beschouw het als onaangenaam om een stuk stof in mn reet te krijgen. daarnaast vind ik het onprettig om het formaat van anderen te zien, dus ik bespaar anderen hetzelfde bij mij

edit: of bedoelde je het niet serieus?

[ Bericht 4% gewijzigd door P8 op 23-02-2005 20:24:31 ]
Extremistisch gematigd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:23:20 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_25222218
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
Pfff...

Je kan toch gewoon zeggen dat het water maar drie centimeter warm is... Als je na zo'n frisse duik als enige met zo'n bobbel uit het water komt gestapt, kijkt iedereen je nog veel raarder aan dan anders.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25222349
Whehe.. ik kijk daar niet eens naar bij jongens, wat een onzin. ...Tenzij ze zo'n strakke boxer of ballenknijper aanhebben.. tsja, dan móet ik wel.
Delivered without an information leaflet
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 22:32:36 #20
47213 ArmaniMania
pi_25222421
Oke dan, ik heb er gelijk 4 besteld voor onder mijn boxershorts, dat wordt stapelen
pi_25222499
En dan plons je iets te hard in het water, drijven er opeens vier van die dingen rond in het water. .

Nee, dan de Finnen & Zweden. Die plonsen zo rechtstreeks uit de Sauna in het ijskoude water - zonder zwembroek aan. .
pi_25222554
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Oke dan, ik heb er gelijk 4 besteld voor onder mijn boxershorts, dat wordt stapelen
Haha.. je hebt toch al een vriendin? Dan is dat toch niet nodig joh, gekkie
Delivered without an information leaflet
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:44:01 #23
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25222654
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
En dan plons je iets te hard in het water, drijven er opeens vier van die dingen rond in het water. .
inderdaad.
Sommige fabrikanten verzinnen echt de meest trieste dingen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:45:14 #24
3767 Herald
Come get some
pi_25222678
ik heb sowieso al een kleine piemel, hoef ik het water niet voor in
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 22:45:30 #25
47213 ArmaniMania
pi_25222686
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:39 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Haha.. je hebt toch al een vriendin? Dan is dat toch niet nodig joh, gekkie
Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*

Anyway, mijn vriendin houdt die van mij wel vast, mocht ie krimpen
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:47:17 #26
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25222719
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*

Anyway, mijn vriendin houdt die van mij wel vast, mocht ie krimpen
always
pi_25223029
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*

Anyway, mijn vriendin houdt die van mij wel vast, mocht ie krimpen
Ik neem aan dat zij wel weet hoe groot hij is, trapt ze niet in hoor
Delivered without an information leaflet
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:06:07 #28
47213 ArmaniMania
pi_25223079
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:03 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zij wel weet hoe groot hij is, trapt ze niet in hoor
Daar trapt ze inderdaad niet in, maar ze houdt `m wel graag vast, zo ik ook bij haar dingen maar al te graag vast houd
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:07:02 #29
47213 ArmaniMania
pi_25223094
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:47 schreef Neva het volgende:

[..]

always
Op jou kan ik altijd rekenen
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:09:59 #30
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25223141
Mooi om te zien dat mannen eindelijk ook werk maken van de emancipatie.
pi_25223153
Kan ik ook varieeren met verschillende maten
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:11:36 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25223176
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!

Maakt niet uit hoe groot z'n lul is, maar het idee dat ie de moeite neemt om zo'n belachelijk ding te dragen...

-edit-
quote:
'Maatje pink' kan na een frisse duik niet altijd worden uitgelegd.
Ben ik nu raar als ik zeg dat ik nog nooit om uitleg gevraagd heb?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25223247
Misschien is het iets voor bepaalde vrouwen of mannen om zo'n ding binnenstebuiten te dragen, voor een heimelijke genotsbeleving. .
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:21:08 #34
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25223351
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien is het iets voor bepaalde vrouwen of mannen om zo'n ding binnenstebuiten te dragen, voor een heimelijke genotsbeleving. .
Ik kan me er nog geen beeld bij vormen, maar ik wilde wel even zeggen dat ik jouw username echt perfect in dit topic vind passen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:22:27 #35
47213 ArmaniMania
pi_25223378
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:11 schreef Jane het volgende:
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!

Maakt niet uit hoe groot z'n lul is, maar het idee dat ie de moeite neemt om zo'n belachelijk ding te dragen...

-edit-
[..]

Ben ik nu raar als ik zeg dat ik nog nooit om uitleg gevraagd heb?
Snap je nu het idee achter pushup-bh`s, silliconen, en opvullingen?
pi_25223397
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:22 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Sanp je nu het idee achter pushup-bh`s, silliconen, en opvullingen?
Vrouwen zijn knettergek. .
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:26:42 #37
47213 ArmaniMania
pi_25223456
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Vrouwen zijn knettergek. .
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:33:36 #38
24361 Neva
Mania lovin'
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:49:38 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25223917
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:11 schreef Jane het volgende:
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!


Zie hier het leed van de man.













enz.

Tijd voor revenge.
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:53:19 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25223968
Tja, die nep harde tepels snap ik ook niet hoor, maar dat zal wel aan mij liggen.

Is dat om te zorgen dat mannen afgeleid worden van je hoofd en echt ALLEEN nog maar naar je tieten kijken, of zo?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:53:42 #41
47213 ArmaniMania
pi_25223979
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:33 schreef Neva het volgende:

[..]

Ik zei niets, maar dan ook helemaal niets. MAar goed het bevestigd wel het een en ander
pi_25224002
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

[..]



Zie hier het leed van de man.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

enz.

Tijd voor revenge.
Je vergeet Corrigerend ondergoed
Что было, то прошло..
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:57:46 #43
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25224041
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:53 schreef Jane het volgende:
Tja, die nep harde tepels snap ik ook niet hoor, maar dat zal wel aan mij liggen.

Is dat om te zorgen dat mannen afgeleid worden van je hoofd en echt ALLEEN nog maar naar je tieten kijken, of zo?
Ik denk dat veel mannen dat erotisch vinden. Hetzelfde waarvoor al die andere 'enhancements' bedoeld zijn.

Maar misschien snap je dan ook dat er mannen zijn die al die opsmuk een serieuze afknapper vinden. Inclusief siliconenborsten.
pi_25224069
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:57 schreef NorthernStar het volgende:

Maar misschien snap je dan ook dat er mannen zijn die al die opsmuk een serieuze afknapper vinden. Inclusief siliconenborsten.
Inderdaad. .
  Milf woensdag 23 februari 2005 @ 23:59:58 #45
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_25224086
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

[..]



Zie hier het leed van de man.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

enz.

Tijd voor revenge.
. . .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_25227576
Kan mij het schelen dat ie krimpt, iedereen weet toch wat koud water met je piemel doet?
  donderdag 24 februari 2005 @ 05:29:23 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25227596
Och, ik draag altijd van die lange zwembroeken dus bij mij zie je het niet zo duidelijk....
Vrouwen letten toch amper op de penis, ze kijken liever naar de rest van het lichaam om er zeker van te zijn dat hun toekomstige geliefde wel harig is.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 24 februari 2005 @ 05:30:44 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25227603
En al dat haar in je broekje zorgt natuurlijk opzichzelf alweer voor een flinke bobbel Kerel
  donderdag 24 februari 2005 @ 05:34:27 #49
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25227617
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 05:30 schreef PLAE@ het volgende:


En al dat haar in je broekje zorgt natuurlijk opzichzelf alweer voor een flinke bobbel Kerel
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25227618
wat gebeurt er met de nep penis als de gewone weer maatje flink is? dat ziet er dan toch niet meer uit? moet je dan op een overvol strand je neplul uit je broekje halen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 24 februari 2005 @ 05:36:05 #51
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25227625
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 05:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat gebeurt er met de nep penis als de gewone weer maatje flink is? dat ziet er dan toch niet meer uit? moet je dan op een overvol strand je neplul uit je broekje halen?
dan moet je een nog diepere kuil dan normaal klaar hebben
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:03:05 #52
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_25227721
Ik moet wel in het water zitten, anders zie je em de hele dag
From feudal serf to spender.
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:04:52 #53
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25227728
Das vrij normaal op een nudistenstrand anders
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:06:03 #54
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_25227732
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 06:04 schreef PLAE@ het volgende:


Das vrij normaal op een nudistenstand anders
Ik bedoelde dat ik de hele dag met een washandje in mijn broek loop

Dat jij em niet omhoogkrijgt van vrouwen in rode burka's kan ik ook niets aan doen
From feudal serf to spender.
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:08:04 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25227737
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 06:06 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik de hele dag met een washandje in mijn broek loop

Dat jij em niet omhoogkrijgt van vrouwen in rode burka's kan ik ook niets aan doen
Daa rheb je een punt
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:08:49 #56
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_25227739
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 06:08 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Daa rheb je een punt
Ow
From feudal serf to spender.
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:11:52 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25227751
Ik heb nog wel een vraag



Wat als je zwart bent?? Dan kan je moeilijk met een blanke neppenis in je broekie gaan lopen. Principieel al niet denk ik
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:12:37 #58
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_25227754
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 06:11 schreef PLAE@ het volgende:

Ik heb nog wel een vraag

[afbeelding]

Wat als je zwart bent?? Dan kan je moeilijk met een blanke neppenis in je broekie gaan lopen. Principieel al niet denk ik
Wat te denken van marokkanen, de eerste aanklachten rond discriminatie zullen wel weer komen
From feudal serf to spender.
  donderdag 24 februari 2005 @ 06:13:39 #59
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25227758
Het meldtpunt van discriminatie is alweer gelinkt naar dit topic hoorde ik. Dank je schatje
pi_25244373
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 06:11 schreef PLAE@ het volgende:

Ik heb nog wel een vraag

[afbeelding]

Wat als je zwart bent?? Dan kan je moeilijk met een blanke neppenis in je broekie gaan lopen. Principieel al niet denk ik
Kleur zie je toch niet als ie in je broek zit?
pi_25245386
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 03:23 schreef Openminded het volgende:

[..]

Kleur zie je toch niet als ie in je broek zit?
Als échte macho draag je natuurlijk een wit en doorschijnend short
pi_25245444
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 05:22 schreef Openminded het volgende:
Kan mij het schelen dat ie krimpt, iedereen weet toch wat koud water met je piemel doet?


dit topic is wel handig voor de mensen die echt een kleine hebben, zie maar wie er allemaal reageert
© ©
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:59:39 #63
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25247119
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:27 schreef da_micha_man het volgende:

dit topic is wel handig voor de mensen die echt een kleine hebben, zie maar wie er allemaal reageert
Ja, die van mij is zelfs zo klein dat je hem bijna niet ziet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25247228
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:49 schreef schatje het volgende:

[..]

schatje@fok.nl
Ik denk dat je nog aardig zou schrikken als er ineens écht een zwans in je mailbox ligt
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25250388
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
een zwans in je mailbox
pi_25251945
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog aardig zou schrikken als er ineens écht een zwans in je mailbox ligt
Een zwans hoort thuis in je broek!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:46:17 #67
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_25252159
Jammer. Erg jammer.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_25271334
Sta je mooi voor lul met zo'n ding als je een leuk meisje hebt ontmoet en je trekt je broek uit
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_25280039
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:20 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Als échte macho draag je natuurlijk een wit en doorschijnend short
Short? Ballenknijper natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')