abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:47:17 #26
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25222719
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*

Anyway, mijn vriendin houdt die van mij wel vast, mocht ie krimpen
always
pi_25223029
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw oke, ik wist niet dat je daar vrijgezel voor moest zijn. *bestelling canceld*

Anyway, mijn vriendin houdt die van mij wel vast, mocht ie krimpen
Ik neem aan dat zij wel weet hoe groot hij is, trapt ze niet in hoor
Delivered without an information leaflet
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:06:07 #28
47213 ArmaniMania
pi_25223079
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:03 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zij wel weet hoe groot hij is, trapt ze niet in hoor
Daar trapt ze inderdaad niet in, maar ze houdt `m wel graag vast, zo ik ook bij haar dingen maar al te graag vast houd
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:07:02 #29
47213 ArmaniMania
pi_25223094
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:47 schreef Neva het volgende:

[..]

always
Op jou kan ik altijd rekenen
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:09:59 #30
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25223141
Mooi om te zien dat mannen eindelijk ook werk maken van de emancipatie.
pi_25223153
Kan ik ook varieeren met verschillende maten
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:11:36 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25223176
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!

Maakt niet uit hoe groot z'n lul is, maar het idee dat ie de moeite neemt om zo'n belachelijk ding te dragen...

-edit-
quote:
'Maatje pink' kan na een frisse duik niet altijd worden uitgelegd.
Ben ik nu raar als ik zeg dat ik nog nooit om uitleg gevraagd heb?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25223247
Misschien is het iets voor bepaalde vrouwen of mannen om zo'n ding binnenstebuiten te dragen, voor een heimelijke genotsbeleving. .
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:21:08 #34
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25223351
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien is het iets voor bepaalde vrouwen of mannen om zo'n ding binnenstebuiten te dragen, voor een heimelijke genotsbeleving. .
Ik kan me er nog geen beeld bij vormen, maar ik wilde wel even zeggen dat ik jouw username echt perfect in dit topic vind passen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:22:27 #35
47213 ArmaniMania
pi_25223378
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:11 schreef Jane het volgende:
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!

Maakt niet uit hoe groot z'n lul is, maar het idee dat ie de moeite neemt om zo'n belachelijk ding te dragen...

-edit-
[..]

Ben ik nu raar als ik zeg dat ik nog nooit om uitleg gevraagd heb?
Snap je nu het idee achter pushup-bh`s, silliconen, en opvullingen?
pi_25223397
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:22 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Sanp je nu het idee achter pushup-bh`s, silliconen, en opvullingen?
Vrouwen zijn knettergek. .
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:26:42 #37
47213 ArmaniMania
pi_25223456
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Vrouwen zijn knettergek. .
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:33:36 #38
24361 Neva
Mania lovin'
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:49:38 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25223917
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:11 schreef Jane het volgende:
OMG, wat een afknapper als je merkt dat je nieuwe vlam zo'n ding in z'n broek heeft!


Zie hier het leed van de man.













enz.

Tijd voor revenge.
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:53:19 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25223968
Tja, die nep harde tepels snap ik ook niet hoor, maar dat zal wel aan mij liggen.

Is dat om te zorgen dat mannen afgeleid worden van je hoofd en echt ALLEEN nog maar naar je tieten kijken, of zo?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:53:42 #41
47213 ArmaniMania
pi_25223979
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:33 schreef Neva het volgende:

[..]

Ik zei niets, maar dan ook helemaal niets. MAar goed het bevestigd wel het een en ander
pi_25224002
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

[..]



Zie hier het leed van de man.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

enz.

Tijd voor revenge.
Je vergeet Corrigerend ondergoed
Что было, то прошло..
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 23:57:46 #43
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25224041
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:53 schreef Jane het volgende:
Tja, die nep harde tepels snap ik ook niet hoor, maar dat zal wel aan mij liggen.

Is dat om te zorgen dat mannen afgeleid worden van je hoofd en echt ALLEEN nog maar naar je tieten kijken, of zo?
Ik denk dat veel mannen dat erotisch vinden. Hetzelfde waarvoor al die andere 'enhancements' bedoeld zijn.

Maar misschien snap je dan ook dat er mannen zijn die al die opsmuk een serieuze afknapper vinden. Inclusief siliconenborsten.
pi_25224069
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:57 schreef NorthernStar het volgende:

Maar misschien snap je dan ook dat er mannen zijn die al die opsmuk een serieuze afknapper vinden. Inclusief siliconenborsten.
Inderdaad. .
  Milf woensdag 23 februari 2005 @ 23:59:58 #45
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_25224086
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

[..]



Zie hier het leed van de man.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

enz.

Tijd voor revenge.
. . .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_25227576
Kan mij het schelen dat ie krimpt, iedereen weet toch wat koud water met je piemel doet?
  donderdag 24 februari 2005 @ 05:29:23 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25227596
Och, ik draag altijd van die lange zwembroeken dus bij mij zie je het niet zo duidelijk....
Vrouwen letten toch amper op de penis, ze kijken liever naar de rest van het lichaam om er zeker van te zijn dat hun toekomstige geliefde wel harig is.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 24 februari 2005 @ 05:30:44 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25227603
En al dat haar in je broekje zorgt natuurlijk opzichzelf alweer voor een flinke bobbel Kerel
  donderdag 24 februari 2005 @ 05:34:27 #49
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25227617
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 05:30 schreef PLAE@ het volgende:


En al dat haar in je broekje zorgt natuurlijk opzichzelf alweer voor een flinke bobbel Kerel
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25227618
wat gebeurt er met de nep penis als de gewone weer maatje flink is? dat ziet er dan toch niet meer uit? moet je dan op een overvol strand je neplul uit je broekje halen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')