haha een beetje imagoverandering int dorp moet kunnen toch? tis d_inx_perlo en niet grijsoordquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik kan ook niet....Naja, er volgen wel meer dagen in het leven neem ik aan
En ik laat ze idd zeiken, denk alleen dat mijn imago wat gaat veranderen in het dorpen ben benieuwd of de gemeenteraad het nog gaat gebruiken (vast). Dan is er iig één partij die nieuw voer heeft om mij mee aan te vallen... Ach, whatever
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:06 schreef ajuu het volgende:
" GOEIEMIDDAG....met ajuu spreekt u...een HOMOmeeting?...nee, daar weet ik niks van!...denkt U soms dat IK?...ja, ik ken wel een paar homo' s...eentje is heel verstrooid en die andere rijdt bejaarden omver...U wilt ook komen naar die meeting?...tis ergens in een parkje...bij de derde rozenstruik links aanhouden....dank U...ja, heel vriendelijk..."![]()
![]()
![]()
maar.....daar kan ik toch niks aan doen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben alles BEU en ik wil naar HUIS.. lekker in bad ofzo
![]()
ja, FOK doet het zelfs goed op mijn werk (heel oude computer!) ...quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:25 schreef Ryan_R het volgende:
Doet het Fok het een keer wel goed, valt mijn internetverbinding weg, maar goed we zijn er weer![]()
"Wat? Op je werk?... FOK op je werk?... Zit je gewoon in de baas z'n tijd te FOKen?"quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, FOK doet het zelfs goed op mijn werk (heel oude computer!) ...
" wat? op je werk?...FOK op je werk?...hebbie niks te doenof zo? "
NEE![]()
![]()
zo! wweet je wel HOE zwaar dat is? trelkens weer het topic boven water houden...aardig zijn tegen homo's...leuke plaatjes zoeken....dansen met ang3l...waxxer aan horen...alles bijelkaar...en dan moet ik daarnaast ook nog werken...IK WORDT ONDERBETAALD!quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
"Wat? Op je werk?... FOK op je werk?... Zit je gewoon in de baas z'n tijd te FOKen?"
Beter, betaald FOKken!![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:03 schreef Cazman het volgende:
Ik wil collega's mollen. Dat was toegestaan dacht ik?
er staat geen seks opquote:
Caz's Extreme MakeOverquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat hebben ze je geflikt?
en krijgen we wel de voor en na foto's?
Een collega praat voordurend. over dezelfde dingen. Op dezelfde toon qua stem enz. Thundernerd. zoiets is gemaakt ergens maar heeft nooit mogen levenquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat hebben ze je geflikt?
en krijgen we wel de voor en na foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |