abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:05:24 #51
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25215284
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Mja ik kan ook niet.... Naja, er volgen wel meer dagen in het leven neem ik aan

En ik laat ze idd zeiken, denk alleen dat mijn imago wat gaat veranderen in het dorp en ben benieuwd of de gemeenteraad het nog gaat gebruiken (vast). Dan is er iig één partij die nieuw voer heeft om mij mee aan te vallen... Ach, whatever
haha een beetje imagoverandering int dorp moet kunnen toch? tis d_inx_perlo en niet grijsoord .

[ Bericht 2% gewijzigd door Jerruh op 23-02-2005 15:18:12 ]
put
your
clothes
on!
pi_25215293
" GOEIEMIDDAG....met ajuu spreekt u...een HOMOmeeting?...nee, daar weet ik niks van!...denkt U soms dat IK?...ja, ik ken wel een paar homo' s...eentje is heel verstrooid en die andere rijdt bejaarden omver...U wilt ook komen naar die meeting?...tis ergens in een parkje...bij de derde rozenstruik links aanhouden....dank U...ja, heel vriendelijk..."

pi_25215392
Jerruh, maak google-technisch van die plaatsnaam even D.
pi_25215420
............ik kwam er namelijk achter dat het heel makkelijk is mij zomaar inene te vinden hier en ik kan hier juist "anoniemerig" stoom afblazen

Maar het is een kleine gemeenschap, dus je hoeft maar *dit* te doen......
pi_25215524
Die verdomde google ook altijd!!
Nothing is what it seems
pi_25215635


Dankjewel man ey!

(mja, slechte ervaring mee.... )

GOED, ik ga maar's boodschappen doen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:37:22 #57
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25215740
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:06 schreef ajuu het volgende:
" GOEIEMIDDAG....met ajuu spreekt u...een HOMOmeeting?...nee, daar weet ik niks van!...denkt U soms dat IK?...ja, ik ken wel een paar homo' s...eentje is heel verstrooid en die andere rijdt bejaarden omver...U wilt ook komen naar die meeting?...tis ergens in een parkje...bij de derde rozenstruik links aanhouden....dank U...ja, heel vriendelijk..."

ik ben alles BEU en ik wil naar HUIS.. lekker in bad ofzo
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_25216223
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

ik ben alles BEU en ik wil naar HUIS.. lekker in bad ofzo
maar.....daar kan ik toch niks aan doen?

tis ook allemaal MIJN schuld...ik doe ALTIJD alles fout...
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:19:05 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25216326
*SWAY SWAY SWAY*

Ik wil OOK naar huis
Kheb koude vingertjes van 't typen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25216390
Doet het Fok het een keer wel goed, valt mijn internetverbinding weg, maar goed we zijn er weer
Nothing is what it seems
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:27:59 #61
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25216417
waarom praten sommige mensen altijd zo HARD.. mijn arme hoofd kan het niet meer aan..
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_25216461
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:25 schreef Ryan_R het volgende:
Doet het Fok het een keer wel goed, valt mijn internetverbinding weg, maar goed we zijn er weer
ja, FOK doet het zelfs goed op mijn werk (heel oude computer!) ...

" wat? op je werk?...FOK op je werk?...hebbie niks te doenof zo? "

NEE
pi_25216700
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:31 schreef ajuu het volgende:

[..]

ja, FOK doet het zelfs goed op mijn werk (heel oude computer!) ...

" wat? op je werk?...FOK op je werk?...hebbie niks te doenof zo? "

NEE
"Wat? Op je werk?... FOK op je werk?... Zit je gewoon in de baas z'n tijd te FOKen?"

Beter, betaald FOKken!
Nothing is what it seems
pi_25216783
Pfffffffff ik zag net dat ook al stond ik 11e bij een woning, degene die hem gekregen heeft 140 pt heeft en ik heb er 92. Per week krijg ik ee punt geloof ik, en extra punten bij actief zoeken... Naja, half jaartje.... hoop ik....
pi_25216843
Ik wil collega's mollen. Dat was toegestaan dacht ik?
pi_25216920
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:50 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

"Wat? Op je werk?... FOK op je werk?... Zit je gewoon in de baas z'n tijd te FOKen?"

Beter, betaald FOKken!
zo! wweet je wel HOE zwaar dat is? trelkens weer het topic boven water houden...aardig zijn tegen homo's...leuke plaatjes zoeken....dansen met ang3l...waxxer aan horen...alles bijelkaar...en dan moet ik daarnaast ook nog werken...IK WORDT ONDERBETAALD!

[ Bericht 5% gewijzigd door ajuu op 23-02-2005 17:32:59 ]
pi_25217249
" nee, de jongens zijn even eten en zo...belt U dadelijk maar weer terug...nee, ro-zen-struik, ja goed zo"
pi_25217255
OMG, moet je dit zien
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:40:55 #69
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25217265
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:03 schreef Cazman het volgende:
Ik wil collega's mollen. Dat was toegestaan dacht ik?


tuurlijk!
wat hebben ze je geflikt?


en krijgen we wel de voor en na foto's?
pi_25217430
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef Waxxer het volgende:
OMG, moet je dit zien
nee ik zit op mijn werk
pi_25217486
......en ik smijt hier GODVERDOMME de telefoon nog eens door een raam de hele tijd gaat de tel voor mijn huisgenoot en het zijn stééds dezelfde mensen van die sekte en ik kan het geluid van de tel op mijn eigen kamer niet zachter of uit zetten
pi_25217513
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:51 schreef ajuu het volgende:

[..]

nee ik zit op mijn werk
er staat geen seks op Het is een holebicoc-site voor jongeren *proest* leuk en goed dat je het doet hoor, maar maak er wel íets van!
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:57:05 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25217533
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:

[..]



tuurlijk!
wat hebben ze je geflikt?


en krijgen we wel de voor en na foto's?
Caz's Extreme MakeOver
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25218010
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:

[..]



tuurlijk!
wat hebben ze je geflikt?


en krijgen we wel de voor en na foto's?
Een collega praat voordurend. over dezelfde dingen. Op dezelfde toon qua stem enz. Thundernerd. zoiets is gemaakt ergens maar heeft nooit mogen leven
pi_25218366
lalalala
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')