Omdat er anders een wildgroei aan slowchattopics komt. Ik vind twee topics meer dan genoeg.quote:Croupoeque, kun je dat onderbouwen, behalve dat je meer recht hebt dan ik, omdat jij blauw bent?
Stel je vraag, lieve Conflictquote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een vraag.
Waarom je droom topic dicht is?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een vraag.
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat er anders een wildgroei aan slowchattopics komt. Ik vind twee topics meer dan genoeg.
Confucius zegt: "hij die als enige zijn vinger in de pap mag steken, moet niet zijn hele hand gebruiken."quote:Op zondag 30 januari 2005 15:24 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Ik vind het nog steeds onzin dat je onder een kloon zitquote:Op zondag 30 januari 2005 15:26 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
![]()
Alsof er van iedereen maar 1 topic in onzin staat!!Ik meende altijd dat Knut het grappigst was van jullie..
WHAHAHAHAHA...
Laat maar.. ik ga hier ook niet verder op in.. BEHALVE DAT IK HET ONZIN VIND DAT HET TOPIC DICHT IS.
Daar heb je flipper, flipper, hij is gewelllldig!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onzin dat je onder een kloon zit
[afbeelding]
pas maar op, ze editten alle toffe uitspraken weg!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar heb je flipper, flipper, hij is gewelllldig!
Mits het over het ONZ-forum gaat natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:44 schreef Anguisy het volgende:
Ah, kan ik hier alles kwijt wat mij dwars zit?
De rest op het toilet.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mits het over het ONZ-forum gaat natuurlijk.
Omdat ik sneller op het knopje 'invoeren' drukte.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:11 schreef Lu_uK het volgende:
Hey tessje waarom zit er een slotje op dames-herenfiets ofzo..
Ik wilde het andwoord gaan posten dan kon je hem daarna op slot doen!
ppfffffquote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Omdat ik sneller op het knopje 'invoeren' drukte.
Als je zo graag 'inhoudelijk' wilt gaan reageren, doe je dat waarom is er een verschil tussen dames en herenfietsen? hier maar.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ppfffffmijn reactie was veel inhouderlijker en goed onderbouwt..
Dat kan je van die van jou niet zeggen![]()
het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit..
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef Lu_uK het volgende:
het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit..
1) Lemmingen én lemmings.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:32 schreef demediadoodt het volgende:
Aangezien hier nog wel eens taalpuristen schijnen te komen heb ik een tweetal vragen aan hen;
1) Is het lemmingen of lemmings?
2) Wat is het meervoud van jam?
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.quote:Iteejer schreef:
Er brandt een rood lampje op Alicia, én op Aphrodite, ze krijgen het te heet. Als gevolg van een beter getunede configuratie en de daarmee gepaard gaande hogere snelheid, krijgen ze dus ook meer werk et verstouwen en dat wordt ze nu even te veel.
Morgenavond wordt daar dan ook wat aan gedaan. Omdat we de indeling van het rack iets gaan wijzigen moeten alle servers uitgeschakeld worden.
Dit zal rond 19:30 gaan gebeuren; we hopen dit zo spoedig mogelijk gereed te hebben doch een downtime van 2 uur zit er wel in.
Ik ga er in ieder geval zelf heen, naar alle waarschijnlijkheid zal Breuls er ook bij zijn.
oei das minderquote:Op zondag 30 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
Even een medje voor de mensen die niet regelmatig in MED loeren.
[..]
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.
Preciesquote:Op maandag 31 januari 2005 03:16 schreef rompompom het volgende:
WTF, flikker op met je gastslotjes!!!
Óf je gaat ff lekker slapenquote:Op maandag 31 januari 2005 03:19 schreef rompompom het volgende:
Ja, waarom wordt het gesloten Bluezz. Je mag op z'n minst even uitleg geven, zeker als niet onz-mod!
kwam gezellig onze SC op slot doen terwijl er niets wasquote:Op maandag 31 januari 2005 03:37 schreef nikky het volgende:
Niet zo'n grote mond tegen Bluezz
Wat isser aan het handje?
De irc server hangt nog steeds bij tweakers he ? Mooiquote:Op zondag 30 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
Even een medje voor de mensen die niet regelmatig in MED loeren.
[..]
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.
Niets?quote:Op maandag 31 januari 2005 03:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
kwam gezellig onze SC op slot doen terwijl er niets was
en bleef met slotjes gooien
Hebben ze je topic zomaar gemuilkorfd?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, waarom wordt mijn pitbull topic dichtgegooid?
Omdat het bagger is.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, waarom wordt mijn pitbull topic dichtgegooid?
Dirkh, je bent een humorloze droplulquote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je nu weer zeggen dat ik humorloos ben?
En een topic waar iemand meld dat ie de kip heeft opgegeten blijft open?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat het bagger is.
Je pitbull is dood omdat hij de kitten heeft opgevreten en niet goed kauwt.![]()
Dat is toch echt bagger. Niemand kan er wat mee.
Ga je nu weer zeggen dat ik humorloos ben?
Ja, maar aan één Conflict hebben we genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En een topic waar iemand meld dat ie de kip heeft opgegeten blijft open?
Dat zal vast wel. Ik hoor niets anders van mensen die vinden dat hun topic ontrecht gesloten is.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zwak verweer, Dirkh
Als je al met je mond vol tanden staat, zorg dan tenminste dat ze gepoetst zijn.
Hey, Piet Snot, loop niet zo te pijpzeiken en komt met een topic waar mee dan 5 seconden werk in zit, misschien dat ze het dan wél waarderen. Je hoort mij toch ook niet pijpzeiken als mijn lemming dichtgaat?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zwak verweer, Dirkh
Als je al met je mond vol tanden staat, zorg dan tenminste dat ze gepoetst zijn.
sinds je jezelf aan het inlikken bent bij de crew, niet meerquote:Op maandag 31 januari 2005 11:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, Piet Snot, loop niet zo te pijpzeiken en komt met een topic waar mee dan 5 seconden werk in zit, misschien dat ze het dan wél waarderen. Je hoort mij toch ook niet pijpzeiken als mijn lemming dichtgaat?
Zoiets heet "je leven beteren", dalord.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
sinds je jezelf aan het inlikken bent bij de crew, niet meer
ik noem het toch inlikkenquote:Op maandag 31 januari 2005 11:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zoiets heet "je leven beteren", dalord.
zeikkanariepietquote:Op maandag 31 januari 2005 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En een topic waar iemand meld dat ie de kip heeft opgegeten blijft open?
Ik geloof best wel dat ie bestaat hoor. Maar Onzin is niet een subforum waar je verzoekjes kan plaatsen.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:58 schreef kanaiken het volgende:
Nou Dirkh, wat is dit nou, heb jij nooit een sterke behoefte gehad aan een pagina's-lange palindroom? Anders wist je niet wat ik nu doormaakte
hij bestaat trouwens echt hoor
quote:Op maandag 31 januari 2005 22:24 schreef stinkie het volgende:
sinds wanneer is het normaal dat posts ge-edit en verwijderd worden in topics
Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 12
Forum downtime afgelopen nachtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:16 schreef Ancient het volgende:
Hoe kan ik topics maken waar geen bericht in staat?![]()
Omdat we jouw unieke postgedrag willen beschermen en de Conflict wannabee's uit willen bannen. Er is maar een Conflict en die moeten we beschermen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:42 schreef Conflict het volgende:
waarom is dat topic over mij dicht?
Ging over mij, goed topic dus!
Ja maar als ik mijn eigen naamtopics zelf moet gaan openen krijg je zulke situaties.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat we jouw unieke postgedrag willen beschermen en de Conflict wannabee's uit willen bannen. Er is maar een Conflict en die moeten we beschermen.
Het is dus uit pure liefde gesloten.
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar als ik mijn eigen naamtopics zelf moet gaan openen krijg je zulke situaties.
Forum downtime afgelopen nachtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:11 schreef mrkanarie het volgende:
hoe zit het met al die "lege" topics?
Domme vragen bestaan dus welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:28 schreef Tha_Vinc het volgende:
Waarschijnlijke een domme vraag, maar dan maar onder t spreukje: domme vragen bestaan niet:
Gaan de topics op slot als t onzin is? Zoals 'ik heb vanacht.... geslapen' o.i.d?
Het is dat ik in een goede bui ben, dus zo lief om je de link te geven in plaats van je hem op te laten zoeken: Huisregels Onzin voor je Leven!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:28 schreef Tha_Vinc het volgende:
Waarschijnlijke een domme vraag, maar dan maar onder t spreukje: domme vragen bestaan niet:
Gaan de topics op slot als t onzin is? Zoals 'ik heb vanacht.... geslapen' o.i.d?
Mijn ondertitel is de langste in de Nederlandse taal!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat ie bestaat hoor. Maar Onzin is niet een subforum waar je verzoekjes kan plaatsen.
Legerkoortsmeetsysteemstrookregel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn ondertitel is de langste in de Nederlandse taal!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:22 schreef Insomaniac het volgende:
Dirkh?
Ik snap het niet. Je zegt dat mn topic leuk is, maar toch gaatie op slot?
Ja, leuk als is "Not"quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:22 schreef Insomaniac het volgende:
Dirkh?
Ik snap het niet. Je zegt dat mn topic leuk is, maar toch gaatie op slot?
bemoei je er niet mee ouwe taart!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:26 schreef yvonne het volgende:
Optieven Inso, lees je mail.
Nou ja zeg, ik stel toch een normale vraag?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:26 schreef yvonne het volgende:
Optieven Inso, lees je mail.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee ouwe taart!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:15 schreef Conflict het volgende:
Sommige dingen in het leven staan mij niet aan.
Je bent het verleerd,quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:59 schreef NiNi het volgende:
Ik hoorde dat er enige sensatie was. Maar het was slechts tessje in jouw avatar.
Inderdaad weinig de moeite waard. Leuke geste toch, hoor!
Je bedoelt die foto's die iedereen heeft?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:03 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis heeft naaktfotoos van yvonne.
Niks mis mee, hoor NiNi!
Jouw tieten zijn er niks bij!
Don't we all?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:21 schreef NiNi het volgende:
En goddank kun jij alleen maar gokken hoe mijn tieten er naakt uit zien.
Die van jou zijn ook mooi hoor NiNi... ik bedoelde het niet zoquote:[b]Op dinsdag 1 februari 2005 23:21 schreef NiNi het volgende:
En goddank kun jij alleen maar gokken hoe mijn tieten er naakt uit zien.
Nekschot voor deze user ivm het aanvragen van een TTT voor zijn eigen topic.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:18 schreef demediadoodt het volgende:
Post *hier* domme uitspraken van R@b
TTT-aanvraag
Ik ben bereid om een nekschot te ontvangen, maar alleen als R@b direct voor (of achter of naast, afhankelijk van waar het schot komt) mij staat.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nekschot voor deze user ivm het aanvragen van een TTT voor zijn eigen topic.
Sorry jongen!
Dat gaan we regelen, jongen!quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:36 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Ik ben bereid om een nekschot te ontvangen, maar alleen als R@b direct voor mij staat. [afbeelding]
Mijn dank is groot.quote:
No problemo, jongen!quote:
je baggertquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:11 schreef Conflict het volgende:
Waarom is dat topic van mij dicht?
Die regels hoef je ook niet te onthouden. Dat komt vanzelf. Jij hebt nu al 5 topics geopend. Als je wil weten wat hier nou wel en niet kan, maar voornamelijk wat wél kan, dan post je gewoon eerst eens een tijdje mee in sommige topics. Dan zie je vanzelf wel wat kan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Etui het volgende:
Nog een opmerking, als dat mag. Ik heb wel een groot deel van de regels doorgelezen. Dat 'leesvoer'. Maar het zijn er nogal veel, dus vergeef me dat ik ze (nog) niet allemaal kan onthouden.
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:44 schreef ShaoliN het volgende:
Knut. Je leeft nog.
Dat was op verschillende subfora.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die regels hoef je ook niet te onthouden. Dat komt vanzelf. Jij hebt nu al 5 topics geopend. Als je wil weten wat hier nou wel en niet kan, maar voornamelijk wat wél kan, dan post je gewoon eerst eens een tijdje mee in sommige topics. Dan zie je vanzelf wel wat kan.
Als je dat nou een tijdje hebt gedaan kan je het zelf eens proberen.
Maar ja, als je meteen begint met: "Dit is mijn eerste topic" en daarna "Dit is mijn tweede topic" ja.... dan ben je er nog niet aan toe.
Je bent er al mee begonnenquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Bijdehans het volgende:
Dat is wel leuk als dat mag. Ah toeeee, mag het? Please???
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
eerst ik![]()
Maar nu kappen met dat gebagger en die slowchat
Kort databaseonderhoud woensdag 2 februariquote:Breuls schreef:
In vervolg op de downtime van maandag-op-dinsdagnacht staat er nog wat onderhoudswerk geplanned. Omdat we te maken kregen met een gebrek aan tabelruimte op database-server Alicia, moet er meer ruimte gecreërd worden. Dit gaat vanavond gebeuren.
Om problemen in de nabije toekomst te voorkomen, wordt, even voor de nerds onder ons, een extra InnoDB tablespace bestand aangemaakt van een paar gigabyte. In principe is dit een klein klusje, maar MySQL moet er wel voor gestopt worden, wat betekent dat FOK! het niet doet.
Het onderhoud, en dus de downtime, zal tussen 20.00 en 23.00 uur vanavond plaatsvinden, en niet langer dan een uur duren.
Newbie Voorstel Topic | Deel 17quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef Etui het volgende:
Mag je wel een ikstelmezelfvoor topic maken dan?
alles beter dan het eendenforumquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:34 schreef Etui het volgende:
Ik vind onzin een ongepaste naam voor dit forum, eigenlijk.
Cavia voor je levenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:00 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
alles beter dan het eendenforum
Deze nieuwbie krijgt, mits echt nieuwbie en geen kloon, het officiële zegel van goedkeuring door het Instituut Boenkel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Etui het volgende:
Nog een opmerking, als dat mag. Ik heb wel een groot deel van de regels doorgelezen. Dat 'leesvoer'.
Ik bevlek helemaal niks!quote:
Nah, dat ZeGgUhH zE tOcChH?! Misschien voor de jongens/meisjes wc's. Ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarvoor sou ik me motte ifenditiceren?
Mot je dan je broek late zakke ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:16 schreef MUUS het volgende:
Nah, dat ZeGgUhH zE tOcChH?! Misschien voor de jongens/meisjes wc's. Ofzo.
Daar hoop je op he?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mot je dan je broek late zakke ofzo?
quote:
Wat Dagonet zegt. Proost. Ik had verwacht dat het forum al lang en breed plat zou liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Waarom worden er nu geen berichten verwijderd uit dit topic?
Pfffffffffffft, dat stelt helemaal niks voor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef ikkemem het volgende:
[..]
MUUS ik meld maar even dat ik over de streep ben gegaan bij domme uitspraken ROB.![]()
Maar die klereleier heeft me eindelijk kwaad.
En ik heb er ook geen spijt van![]()
Dus je ziet maar wat je doet met zijn klaagd
Het was een educated guess.quote:
Zoals je schaap.quote:Proost. Ik had verwacht dat het forum al lang en breed plat zou liggen.
what's new?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Wat? Gaat Fok! tijdelijk down?
Wanneer word jij nou eens leuk?quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:15 schreef Ruis het volgende:
wanneer word ONZ weer leuk?
Het is bagger.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Wat is je probleem Knut???? Kun je niet gewoon een reden geven, dan kap ik wel.
Het is bagger SCH. Dat is meer dan genoeg reden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
Dat Fred Perry topic is een echt ONZ-topic, daar zijn er honderden van.
Beetje consequenter, mag dan wel. En je kan gewoon een reden geven. Heb je nog steeds niet gedaan.
Waarom ben je zo sjaggie?
Nee dus.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is bagger SCH. Dat is meer dan genoeg reden.
Ik hou je niet tegen, en ben geen tjequote:Ik ben niet sjaggie. Maar ik heb meer te doen dan een relnichtje dat stoer in zijn reeks over het rellen post bezig te houden.
Wel SCH. En dat jij je bij dingen nooit neer kan leggen vind ik verder geen probleem. Maar je hebt goedsschiks en kwaadschiks. Er is gekozen voor de 2e.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee dus.
[..]
Ik hou je niet tegen, en ben geen tje
Ik legde me allang neer. Niet over Fred Perry praten vandaag.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:07 schreef Knut het volgende:
[..]
Wel SCH. En dat jij je bij dingen nooit neer kan leggen vind ik verder geen probleem. Maar je hebt goedsschiks en kwaadschiks. Er is gekozen voor de 2e.
Gewoon het soort topic slaat nergens op. En de vervolg topics met de o zo gevatte topictitels mbt de slotpos is gewoon een domme actie SCH. Je weet dat die dingen op slot gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik legde me allang neer. Niet over Fred Perry praten vandaag.
Maar er staan alleen maar baggertopics in ONZ, moet je lid zijn ofzo???
Raar dat je het niet uit wil leggen, komt erg bokkig over knutje.
Was je nick nu maar Conflict, dan kon het allemaal!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik legde me allang neer. Niet over Fred Perry praten vandaag.
Maar er staan alleen maar baggertopics in ONZ, moet je lid zijn ofzo???
Raar dat je het niet uit wil leggen, komt erg bokkig over knutje.
Gaan we nu die nutteloze discussie weer opnieuw houden ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Was je nick nu maar Conflict, dan kon het allemaal!
Nee, dat was een zeer matige one-liner. Geen discussiepuntquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Gaan we nu die nutteloze discussie weer opnieuw houden ?
Mooi Zo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, dat was een zeer matige one-liner. Geen discussiepunt![]()
Het is een actie omdat jij die eerste zonder reden sluit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Gewoon het soort topic slaat nergens op. En de vervolg topics met de o zo gevatte topictitels mbt de slotpos is gewoon een domme actie SCH. Je weet dat die dingen op slot gaan.
Ik vond hem leuk en er zat nog een kern van waarheid in ookquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, dat was een zeer matige one-liner. Geen discussiepunt![]()
De ":{" of wat er ook precies staat is over het algemeen een slotpost voor een topic wat totaal geen toekomst of humor bevat. Jij vind het misschien zelf leuk om "linkSCH of rechtSCH"grapjes te maken maar dat gaat er iig bij mij niet in. Blijf met dat soort dingen lekker inje VBL reeksje. Daar zitten mensen die dat kunnen waarderen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een actie omdat jij die eerste zonder reden sluit.
Sinds wanneer moeten topics in ONZ ergens op slaan. Ik heb gewoon het soort topic geopend dat Yvonne en anderen dagelijks openen. Wat is het probleem?
Dat weet ik, dat weet jij, maar dat hoeft Knut niet te wetenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk en er zat nog een kern van waarheid in ook
Nee je moet geen lid zijn van ONZ. Dat komt namelijk gratis en voor niks bij het inschrijven voor fok! zelf. Je kan het op allerlei manieren proberen te omschrijven maar je moet je wel een beetje inlezen over het hoe en het wat dat er in onzin gebeurd. Ik ga ook niet opeens in VBL een topic openen over Feijenoord en hoe geweldig ze zijn. Dat gaat ook binnen no-time op slot.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:15 schreef SCH het volgende:
Kijk - je moet dus lid zijn van ONZ. Ik dacht het al.
Treurig
Kinderen lokken met zijn Fred Perry shirt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:18 schreef ShaoliN het volgende:
SCH, oude kinderlokker, wat doe jij hier???![]()
Dat heet investeren!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Was je nick nu maar Conflict, dan kon het allemaal!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat heet investeren!
Niet lukraak kuttopics openen
Je had gewoon een reden kunnen geven. Doen ze in VBL wel - als je daar zomaar een Feijenoord topic opent, verwijzen je ze door naar het Centrale Feijenoord topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:22 schreef Knut het volgende:
Ik haalde VBL erbij als vergelijking.
Verder ontbrak mijns inziens enige vorm van humor in het geheel. Een verbastering van het woord links met je naam en het feit dat je o zo leuk een politieke kant hebt. Sorry maar er kwam geen glimlach op mijn gezicht. En wat jij bokken noemt noem ikzelf irritatie wegens het continue heropenen van topics.
Je weet uiteindelijk je weg te vinden naar het FB topic. Waarom moest je daar 5 topics over doen ?
Nee. Waarom ben je dan blauw???quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:26 schreef Knut het volgende:
Gastvrij en toegankelijk ben ik niet. Dat wist je al voor deze discussie begon denk ik zo.
Omdat toegankelijk en gastvrij niet de essentie hoeft te zijn van een moderator.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Waarom ben je dan blauw???
Je had dit topic ook gesloten als Yvonne het geopend had?
Tsjongejonge, ben je er zo'n 1quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat toegankelijk en gastvrij niet de essentie hoeft te zijn van een moderator.
Tenminste. Naar mijn mening niet. Ik doe dit allemaal iets langer dan vandaag dus ik denk dat het wel voor een reden is dat ik op deze plek zit.
quote:Heeft het nut een topic van Yvonne te sluiten dan ?
Niet vanwege je kwaliteiten maar vanwege het feit dat je gewoon weer iets wilde moderaren.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:31 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik doe dit allemaal iets langer dan vandaag dus ik denk dat het wel voor een reden is dat ik op deze plek zit.
Ik wilde niet IETS modereren Conflict. Ik wilde onzin modererenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet vanwege je kwaliteiten maar vanwege het feit dat je gewoon weer iets wilde moderaren.
Verder ben je wel een goede mod hoor! Lief en respectvol!
Da's niet niks Knut!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:36 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik wilde niet IETS modereren Conflict. Ik wilde onzin modereren.
Hebben wij eerder gediscussieerd? Vandaar dat je gebrand ben op topics die ik open?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:36 schreef Knut het volgende:
Je kent me niet maar ondertussen is dit niet de eerste totaal nutteloze discussie die ik met je voer over het hoe en wat in onzin.
Zijn we nu eindelijk uitgesuddert qua discussie dan ?
Dat vreesde ik alquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef Knut het volgende:
Een topic van yvonne kan ik wel sluiten. Maar aangezien yvonne een admin is kan yvonne het topic ook weer gewoon openen. Verder heb ik verdomd weinig de neiging om topics van haar te sluiten eigenlijk
Don'tquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:42 schreef Conflict het volgende:
Waarom is mijn perry-topic dicht?
Tuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens ook een nieuwe jas, mag ik daar een topic over openen? Echt een hele grappige jas
Doe maar nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens ook een nieuwe jas, mag ik daar een topic over openen? Echt een hele grappige jas
quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had me kunnen vragen een betere openingspost te maken, nu lokte je mijn gedrag zelf uit.
Nee. Topic is leuk, maar zeker geen TTT.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:51 schreef cygnusx het volgende:
TTT? >> Rijm mee op "bekende fokkers"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
Nee, jouw zelfvertrouwen zou niet opgekrikt moeten worden door een fantopic van baggeraars-united.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef BrauN het volgende:
Dirkh, ik heb een klein verzoekje. Gaarne zou ik mijn fantopic heropend zien, want een dergelijk topic is goed voor mijn zelfvertrouwen en het was best een leuk topic.
BrauN fantopic!
Maar...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, jouw zelfvertrouwen zou niet opgekrikt moeten worden door een fantopic van baggeraars-united.
Maar.... Maar.... die veronderstelling was fout.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:05 schreef BrauN het volgende:
Ik heb de hele week geleefd in de veronderstelling dat dit wilde zeggen dat het weer geopend zou worden na het vervallen van mijn ban.
toch niet de mijne hèquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
He, wat leuk. Ik heb een optie om offtopic posts te verwijderen, en laat ik die nou net gebruikt te hebben.
A: Je immiteert Conflict wel heel erg slecht met deze postquote:
None of the above.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:45 schreef Dirkh het volgende:
A: Je immiteert Conflict wel heel erg slecht met deze post
B: Welk topic?
C: Wat stond er in de sluitpost wat je niet begreep?
D: Wie heeft jouw topic gesloten, zodat die persoon ook op jouw vraag kan reageren, zonder dat alle voer mods op de vraag duiken?
Je bent al populair!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:30 schreef Etui het volgende:
Ik snap niet waarom mijn topic dicht is.
Ik heb nou nog geen goed antwoord over hoe ik populair kan worden?
Of ben ik nu weer een Conflictimitatie.
Bipspics!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:32 schreef Knut het volgende:
Ow. En foto's. Daar wordt je wel populair mee.
Dat van Conflict was dan misschien ingeschat. En in dat geval bedankt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:32 schreef Knut het volgende:
Een topic over populair worden kan nog wel . Maar als je jezelf vergelijkt met Conflict krijg je gewoon shit over je heen. "beschermend" slotje dus.
Wat je kan doen is een nieuw topic openen. Besteed eens een 5tal minuten aan de openingspost en leg je probleem wat duidelijker uit ofzo.
Ow. En foto's. Daar wordt je wel populair mee.
Ik heb gister mijn bips gepost!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je bent al populair!
En als je je bips post wordt je nog populairder!
Ga nu maar naar schoolquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:34 schreef Etui het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn bips gepost!
Of eergister.
Of wanneer het ook was.
ja hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Etui het volgende:
Mag ik een smilie-uitleg topic openen?
Waar wil je het over maken dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Etui het volgende:
Mag ik een smilie-uitleg topic openen?
Wat jullie definitie van de smilies is en wanneer je ze hoort te gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:43 schreef Etui het volgende:
[..]
Wat jullie definitie van de smilies is en wanneer je ze hoort te gebruiken.
Want het zijn er best veel.
Ziejwel. Voor een n00b zoals ik volkomen onduidelijk wat die smile nou betekent. Behalve een duivel misschien.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Waarom zijn er posts verdwenen uit dit topic?
Domme domme knut
Weer een ochtend-battle?
Pas gaan zeiken als je daadwerkelijk als gelezen hebt SCH.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
He, wat leuk. Ik heb een optie om offtopic posts te verwijderen, en laat ik die nou net gebruikt te hebben.
Dat had ik gelezen maar dat geeft geen antwoord op mijn vraag... Het grote waarom...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:59 schreef Knut het volgende:
[..]
[..]
Pas gaan zeiken als je daadwerkelijk als gelezen hebt SCH.
Nee het is de hert-smiliequote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:47 schreef Etui het volgende:
[..]
Ziejwel. Voor een n00b zoals ik volkomen onduidelijk wat die smile nou betekent. Behalve een duivel misschien.
Omdat je aan het zuigen bent en iiritant gedrag vertoond. Je post hier om het posten en niet om feedback te geven of te vragen.quote:
Ik heb dat gisteren geprobeerd - maar kreeg niet echt wat zinnigs terug. Die boosheid ligt nog aan de oppervlakte. Wil jij misschien mijn Fred Perry shirt zien?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat je aan het zuigen bent en iiritant gedrag vertoond. Je post hier om het posten en niet om feedback te geven of te vragen.
Door jou ging mijn perrysport topic dicht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren geprobeerd - maar kreeg niet echt wat zinnigs terug. Die boosheid ligt nog aan de oppervlakte. Wil jij misschien mijn Fred Perry shirt zien?
Het was andersom - ik durf dat shirt niet eens meer aan nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Door jou ging mijn perrysport topic dicht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Wanneer gaat fok over naar tabloid-formaat?
Ja dat was het wel. Je plaatst een link en zegt: Laten we hier over discusieren.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
bagger wordt tot een bepaalde hoogte open gelaten,
En als die hoogte bereikt is dan blijkt dat je met Air Jorge meevliegt?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:30 schreef Dirkh het volgende:
bagger wordt tot een bepaalde hoogte open gelaten
Dan wordt de bandbreedte nog twee keer zo smal mên!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Wanneer gaat fok over naar tabloid-formaat?
Nee, zo makkelijk kom je er niet van af.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef muurjunky het volgende:
Ik wou even melden dat ik vindt dat Onzin de laatste tijd wel wat achteruit is gegaan. bedankt voor het luisteren.
Ik hoor juist van anderen dat het leuker wordt, het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef muurjunky het volgende:
Ik wou even melden dat ik vindt dat Onzin de laatste tijd wel wat achteruit is gegaan. bedankt voor het luisteren.
een hoop nietszeggende topictitels, one-liner topics en meerdere topics van dezelfde user in de topiclijst. baggerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk kom je er niet van af.
Als je zoiets zo stelt, weet je ook waar het aan ligt. Of weet je punten aan te wijzen die daar debet aan zijn.
Van wie hoor je dat dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik hoor juist van anderen dat het leuker wordt, het is ook nooit goed.
Wat die wipneus zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef muurjunky het volgende:
Ik vind helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef muurjunky het volgende:
Ja, jou moet ik hebben.quote:
Bagger. Slowchat. Reeksen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik hebben.
Wat is volgens jou het probleem? Of is het in jouw ogen een fase (die eens in de zoveel tijd voorbijkomt) ?
Van niemand, maar ik doe de laatste tijd zo negatief over het forum dat ik dacht: "Kom C, heb vertrouwen, doe eens positief."quote:
klinkt als onzin toen het nog leuk wasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:06 schreef muurjunky het volgende:
[..]
een hoop nietszeggende topictitels, one-liner topics en meerdere topics van dezelfde user in de topiclijst. bagger![]()
![]()
Jij leugenaar !!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Van niemand, maar ik doe de laatste tijd zo negatief over het forum dat ik dacht: "Kom C, heb vertrouwen, doe eens positief."
Okay, dat zie ik ook wel. En ik ben van mening dat wij er behoorlijk achteraan zitten. Maar ik begrijp dat je dat niet voldoende vindt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:06 schreef muurjunky het volgende:
[..]
een hoop nietszeggende topictitels, one-liner topics en meerdere topics van dezelfde user in de topiclijst. bagger![]()
![]()
Klopt, er is veel bagger. Zie mijn reactie op MJ.quote:
's nachts, maar overdag valt dat volgens mij wel mee.quote:Slowchat.
Er zijn volgens mij niet meer reeksen dan voorheen. Of is dat het bezwaar, de al bestaande reeksen? Want is het niet een probleem van de laatste tijd, maar een al véél langer lopend probleem.quote:Reeksen.
Conflict wordt teveel gedoogd.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, dat zie ik ook wel. En ik ben van mening dat wij er behoorlijk achteraan zitten. Maar ik begrijp dat je dat niet voldoende vindt.
Alle bagger sluiten is imo niet te doen, ik denk dat je ook een deel open moet houden om Onzin wel een beetje toegankelijk te houden voor mensen die niet de gave hebben om Croupouque-achtige topics te maken.
Zie je punten waarop de mods falen?
Ik stel TO-bans voor. Zou wel handig zijn bij bepaalde 'users'. Een TO-ban voor een maand in ONZ ofzo en dan kijken hoe het daarna gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt, er is veel bagger. Zie mijn reactie op MJ.
Wat is jouw mening
's Nachts ben ik hier niet te vinden, maar ik bedoel ook dat lopende topics worden omgezet in slowchat. Wanneer 2 baggerkneusjes elkaar in een topic tegenkomen (hoe mooi het topic ook is) wordt het al snel verneukt en zijn de rapen gaar.quote:'s nachts, maar overdag valt dat volgens mij wel mee.
De al bestaande reeksen. Zie mijn vorige reactie. Ze staan altijd bovenaan in ONZ terwijl de wat leuker topics ergens in het midden bungelen.quote:Er zijn volgens mij niet meer reeksen dan voorheen. Of is dat het bezwaar, de al bestaande reeksen? Want is het niet een probleem van de laatste tijd, maar een al véél langer lopend probleem.
De spreekwoordelijke rapen welteverstaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
en zijn de rapen gaar.
Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |