dat wist ik ookquote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef ioko het volgende:
Omdat alle vrouwen rokken tot hun enkels dragen, en dan moeilijk kunnen opstappen met een stang in het midden. Duh !!
Die stonden in onzin en moderator vond dat ik het maar in ge GC moest proberenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:18 schreef Stuart het volgende:
Hoe serieus moeten we dit topic nemen na 2 slotjes op je andere topics![]()
![]()
waarom heeft een herenfiets een stang en een damesfiets niet
herenfiets damesfiets
Precies mijn vraag!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig, in geen man komt de vraag op waarom dan niet alle fietsen damesfietsen zijn.
Wat heeft die stang voor nut?
Als je kracht zet en je schiet van de trappers word je overduidelijk en zeer gevoelig aan je mannelijkheid herinnerd..........quote:Op zondag 30 januari 2005 17:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig, in geen man komt de vraag op waarom dan niet alle fietsen damesfietsen zijn.
Zo'n vraag kan natuurlijk alleen van een vrouw komenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:24 schreef cinnamongirl het volgende:
voor de stevigheid misschien?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Vaak zijn deze fietsen wel gelijk geprijsd maar in weze koop je dus bij een damesfiets een minder sterke fiets.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n vraag kan natuurlijk alleen van een vrouw komen, elke man begrijpt immers meteen dat die stan voor een stevigere constructie zorgt.
* Brighteyes vind het best een leuke vraag, dus hij blijft gewoon open.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:18 schreef Stuart het volgende:
Hoe serieus moeten we dit topic nemen na 2 slotjes op je andere topics![]()
![]()
waarom heeft een herenfiets een stang en een damesfiets niet
herenfiets damesfiets
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n vraag kan natuurlijk alleen van een vrouw komen, elke man begrijpt immers meteen dat die stan voor een stevigere constructie zorgt.
Zoals ik net ook al zei, op een damesmodel zit die stang er ook op, alleen is die naar beneden geknikt. Bestudeer de frames maar eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Vaak zijn deze fietsen wel gelijk geprijsd maar in weze koop je dus bij een damesfiets een minder sterke fiets.
Onzin. Als er al sprake is van een zwakkere constructie bij frames van damesfietsen, dan is die zo klein dat dit er eigenlijk niet toedoet. Ik heb nog NOOIT gehoord dat een frame van een damesfiets doormidden brak. Als de kans hierop nagenoeg nihil is, waarom maken ze dan nog altijd 2 verschillende frames????quote:Op zondag 30 januari 2005 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het andwoord is nu alleen al meerdere malen gegeven.. dus hij kan weer dichtquote:Op zondag 30 januari 2005 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes vind het best een leuke vraag, dus hij blijft gewoon open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |