Cavia voor je levenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:00 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
alles beter dan het eendenforum
Deze nieuwbie krijgt, mits echt nieuwbie en geen kloon, het officiële zegel van goedkeuring door het Instituut Boenkel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Etui het volgende:
Nog een opmerking, als dat mag. Ik heb wel een groot deel van de regels doorgelezen. Dat 'leesvoer'.
Ik bevlek helemaal niks!quote:
Nah, dat ZeGgUhH zE tOcChH?! Misschien voor de jongens/meisjes wc's. Ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarvoor sou ik me motte ifenditiceren?
Mot je dan je broek late zakke ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:16 schreef MUUS het volgende:
Nah, dat ZeGgUhH zE tOcChH?! Misschien voor de jongens/meisjes wc's. Ofzo.
Daar hoop je op he?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mot je dan je broek late zakke ofzo?
quote:
Wat Dagonet zegt. Proost. Ik had verwacht dat het forum al lang en breed plat zou liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Waarom worden er nu geen berichten verwijderd uit dit topic?
Pfffffffffffft, dat stelt helemaal niks voor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef ikkemem het volgende:
[..]
MUUS ik meld maar even dat ik over de streep ben gegaan bij domme uitspraken ROB.![]()
Maar die klereleier heeft me eindelijk kwaad.
En ik heb er ook geen spijt van![]()
Dus je ziet maar wat je doet met zijn klaagd
Het was een educated guess.quote:
Zoals je schaap.quote:Proost. Ik had verwacht dat het forum al lang en breed plat zou liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |