Die regels hoef je ook niet te onthouden. Dat komt vanzelf. Jij hebt nu al 5 topics geopend. Als je wil weten wat hier nou wel en niet kan, maar voornamelijk wat wél kan, dan post je gewoon eerst eens een tijdje mee in sommige topics. Dan zie je vanzelf wel wat kan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Etui het volgende:
Nog een opmerking, als dat mag. Ik heb wel een groot deel van de regels doorgelezen. Dat 'leesvoer'. Maar het zijn er nogal veel, dus vergeef me dat ik ze (nog) niet allemaal kan onthouden.
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:44 schreef ShaoliN het volgende:
Knut. Je leeft nog.
Dat was op verschillende subfora.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die regels hoef je ook niet te onthouden. Dat komt vanzelf. Jij hebt nu al 5 topics geopend. Als je wil weten wat hier nou wel en niet kan, maar voornamelijk wat wél kan, dan post je gewoon eerst eens een tijdje mee in sommige topics. Dan zie je vanzelf wel wat kan.
Als je dat nou een tijdje hebt gedaan kan je het zelf eens proberen.
Maar ja, als je meteen begint met: "Dit is mijn eerste topic" en daarna "Dit is mijn tweede topic" ja.... dan ben je er nog niet aan toe.
Je bent er al mee begonnenquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Bijdehans het volgende:
Dat is wel leuk als dat mag. Ah toeeee, mag het? Please???
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
eerst ik![]()
Maar nu kappen met dat gebagger en die slowchat
Kort databaseonderhoud woensdag 2 februariquote:Breuls schreef:
In vervolg op de downtime van maandag-op-dinsdagnacht staat er nog wat onderhoudswerk geplanned. Omdat we te maken kregen met een gebrek aan tabelruimte op database-server Alicia, moet er meer ruimte gecreërd worden. Dit gaat vanavond gebeuren.
Om problemen in de nabije toekomst te voorkomen, wordt, even voor de nerds onder ons, een extra InnoDB tablespace bestand aangemaakt van een paar gigabyte. In principe is dit een klein klusje, maar MySQL moet er wel voor gestopt worden, wat betekent dat FOK! het niet doet.
Het onderhoud, en dus de downtime, zal tussen 20.00 en 23.00 uur vanavond plaatsvinden, en niet langer dan een uur duren.
Newbie Voorstel Topic | Deel 17quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef Etui het volgende:
Mag je wel een ikstelmezelfvoor topic maken dan?
alles beter dan het eendenforumquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:34 schreef Etui het volgende:
Ik vind onzin een ongepaste naam voor dit forum, eigenlijk.
Cavia voor je levenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:00 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
alles beter dan het eendenforum
Deze nieuwbie krijgt, mits echt nieuwbie en geen kloon, het officiële zegel van goedkeuring door het Instituut Boenkel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Etui het volgende:
Nog een opmerking, als dat mag. Ik heb wel een groot deel van de regels doorgelezen. Dat 'leesvoer'.
Ik bevlek helemaal niks!quote:
Nah, dat ZeGgUhH zE tOcChH?! Misschien voor de jongens/meisjes wc's. Ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarvoor sou ik me motte ifenditiceren?
Mot je dan je broek late zakke ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:16 schreef MUUS het volgende:
Nah, dat ZeGgUhH zE tOcChH?! Misschien voor de jongens/meisjes wc's. Ofzo.
Daar hoop je op he?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mot je dan je broek late zakke ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |