mijn muur wat doe je!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:29 schreef Sterke_Yerke het volgende:
He, das wel leuk bedacht![]()
Mijn creatie:
[afbeelding]
quote:
quote:
Kun je printscreens maken voor degene die niet op tweakers zitten?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
Check die reacties op tweakers![]()
Ze snappen er helemaal geen hol van, de nerds
Nee naar HK (huiskamer)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:57 schreef GSMboy het volgende:
Linkje doet ut niet?
Is verhuist naar Beheerdersforum?
De smerige overloperquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Tessje het volgende:
Wheheheh, kut men..
LuNaTiC kan in de HK![]()
Ik roep hem even..
Beetje simpel van die gasten. Ben ik de TS van een goede grap, mag ik mijn eigen topic niet eens meer inzienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Tessje het volgende:
Wheheheh, kut men..
LuNaTiC kan in de HK![]()
Ik roep hem even..
Kun jij dit toevallig ontcijferen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Beetje simpel van die gasten. Ben ik de TS van een goede grap, mag ik mijn eigen topic niet eens meer inzien
Dat zie je helemaal verkeerd, wij willen gewoon dat je het recht verdient om grappen te mogen makenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Beetje simpel van die gasten. Ben ik de TS van een goede grap, mag ik mijn eigen topic niet eens meer inzien
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:15 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ow, en de legal mensen worden er alweer bijgesleept, dus als je geen ban wil kun je maar vast beginnen met smeken
Die ja.. Hij is enigzins mislukt..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
http://www.xs4all.nl/~lunatic/mirror/mirror.htm
Wat lul je, dit is standaard nerdlayout hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die ja.. Hij is enigzins mislukt..
Ontcijferen is een must..
Heb je daar ook een speciale bril voor nodig om het te kunnen lezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat lul je, dit is standaard nerdlayout hoor.
Hehe, sja, als niet-nerd is het natuurlijk wel lastig om een pagina zonder CSS te lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die ja.. Hij is enigzins mislukt..
Ontcijferen is een must..
Daar heb je een geheime code voor nodig die zit verborgen in hun truien met visgraatmotief.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb je daar ook een speciale bril voor nodig om het te kunnen lezen?
Eentje met jampotglazen en een stukje pleister in het midden?
Guess who still has it?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik had die mirror moeten saven. Hij is alweer weg
En aangezien hun moeders hun truien breien kunnen we constateren dat het nerdzijn erfelijk is?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Daar heb je een geheime code voor nodig die zit verborgen in hun truien met visgraatmotief.
Zoals ik zei, legal people zitten erop. Luna wil z'n HK xs nou ook nog niet kwijt 8)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik had die mirror moeten saven. Hij is alweer weg
Legal peoplequote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Zoals ik zei, legal people zitten erop. Luna wil z'n HK xs nou ook nog niet kwijt 8)
Maar we kunnen jullie wel begrijpen hoor, een paar postjes hier wordt je ter plekke knetter van, al dat wachten. Je zou bijna gaan werken in de wachttijden :/
Whahahahaaaa, no way dat je er met zo'n topic inkomtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Volgens hun faq mag je HK alleen op verzoek in:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:38 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whahahahaaaa, no way dat je er met zo'n topic inkomt
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Volgens hun faq mag je HK alleen op verzoek in:
[afbeelding]
We zullen een extra mod aan moeten stellen voor alle emotionele steun die ze nodig gaan hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
50 posts.. Tof..
Maar ik ben bang dat zodra jij de HK in kan dat al die tweakers hier in R&P uit gaan huilen
Alleen Laffer en Kasta zitten daar op te wachten.
Die gasten zijn nu allemaal posts aan het zetten over hoe 'lame' fok is, waarna ze gaan posten 'Ja, en nu hoor je de fokkertjes niet meer! Waar is die HTTP nu heen? Nou, wat een mietje'.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
We zullen een extra mod aan moeten stellen voor alle emotionele steun die ze nodig gaan hebben
Maar, even serieus. Hoe lame is het om dat topic voor zichzelf te houden en in hun eigen huiskamertje te gaan zitten gniffelen. Hier op fok mag je als buitenstaander toch ook overal meelachen
Ze zijn vast hun posts aan het editen, en als ze allemaal een gevatte reactie hebben weten te verzinnen (over 2 weken), plaatsen ze het topic weer in het openbaar
Ga jij dan zitten wachten op die mirrors om je dan over die 'nerds' op te winden?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:49 schreef Tessje het volgende:
Die gasten zijn nu allemaal posts aan het zetten over hoe 'lame' fok is, waarna ze gaan posten 'Ja, en nu hoor je de fokkertjes niet meer! Waar is die HTTP nu heen? Nou, wat een mietje'.
Of ze roepen nu hun moeders om te vragen of ze een echte 'flame' voor hun willen verzinnen, zodat ze die kunnen posten
Over een half uurtje zullen we wel mirrors zien verschijnen met 'gevatte opmerkingen op tweakers'.
Ik word opgewonden van geile nerdige tweakersquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ga jij dan zitten wachten op die mirrors om je dan over die 'nerds' op te winden?
Kom, ik weet dat het een last is, die servertraagheid van Fok!, maar moet je dan dusdanig laag zakken dat je op de flames van twiekerts gaat zitten wachten...?
Kom op, bescherm je fok!-eer een beetje en ga hier niet zitten miezen omdat je een forum vol puisterige nerds niet in mag komen ... jullie hebben Fok! toch om je mee te vermaken?
denk maar aan het spreekwoord: "Eén dag verdriet duurt langer als een maand van vreugde" als je weer eens op een fok!-pagina die laad zit te wachten![]()
Ik ook, maar van mij komt dat een stuk geloofwaardiger over, dan iemand die kennelijk geen account daar heeft en verder niet bekend is met dat forum ...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik word opgewonden van geile nerdige tweakers
Dat is het wel eigenlijk.. *sopsopsop*
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik ook, maar van mij komt dat een stuk geloofwaardiger over, dan iemand die kennelijk geen account daar heeft en verder niet bekend is met dat forum ...
Volgens mij ben je gewoon op zoek naar cheap-and-easy-sex en wil je misbruik maken van die lieve nerdjes (zo'n bitch die enkel hun puistjes wil uitdrukken, maar hen dan keihard dumpt als er geen pus meer uit te wringen is...).. het is je helemaal verder niet om de snelheid van Fok! te doen ...
Natuurlijk hebben die jongens dat snel door ...
IK heb tenminste hart voor mn community... bovendien moet ik al die topics 'Tesje heeft mn puisten uitgedrukt en me toen gedumped, ik ga nu op mn AMD64 krassen' weer lezen op GoT en die jongens afhouden van de ultieme treurnisdaad, hun processor uit liefdesverdriet terugclocken ...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je hebt me door
Hup, terug onder je steen nu
Geef even door dat ze hun polsen door moeten krassen in het vervolgquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
IK heb tenminste hart voor mn community... bovendien moet ik al die topics 'Tesje heeft mn puisten uitgedrukt en me toen gedumped, ik ga nu op mn AMD64 krassen' weer lezen op GoT en die jongens afhouden van de ultieme treurnisdaad, hun processor uit liefdesverdriet terugclocken ...
harteloos kreng!
ah, de eeuwige kloof tussen Fokkers, die het krassen op de polsen als tijdverdrijf hebben en tweakers, die liever krassen op hun processoren en daarover posten... ik vrees dat de kloof onoverbrugbaar zal blijken te zijn...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Geef even door dat ze hun polsen door moeten krassen in het vervolg
Ouders blij, fiscus blij, wereld blij
Oh. Vandaar dat zij zo'n snelle server hebben. Ze gebruiken potloodkoeling.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, de eeuwige kloof tussen Fokkers, die het krassen op de polsen als tijdverdrijf hebben en tweakers, die liever krassen op hun processoren en daarover posten... ik vrees dat de kloof onoverbrugbaar zal blijken te zijn...
Een wereld van onbegrip (persoonlijk sta ik daarbij enigszins in het midden, beide hobby's hebben zo hun voor- en nadelen)
[afbeelding]
Dat is zo'n inkopper dat ik hem niet wilde makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |