mijn muur wat doe je!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:29 schreef Sterke_Yerke het volgende:
He, das wel leuk bedacht![]()
Mijn creatie:
[afbeelding]
quote:
quote:
Kun je printscreens maken voor degene die niet op tweakers zitten?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
Check die reacties op tweakers![]()
Ze snappen er helemaal geen hol van, de nerds
Nee naar HK (huiskamer)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:57 schreef GSMboy het volgende:
Linkje doet ut niet?
Is verhuist naar Beheerdersforum?
De smerige overloperquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Tessje het volgende:
Wheheheh, kut men..
LuNaTiC kan in de HK![]()
Ik roep hem even..
Beetje simpel van die gasten. Ben ik de TS van een goede grap, mag ik mijn eigen topic niet eens meer inzienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Tessje het volgende:
Wheheheh, kut men..
LuNaTiC kan in de HK![]()
Ik roep hem even..
Kun jij dit toevallig ontcijferen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Beetje simpel van die gasten. Ben ik de TS van een goede grap, mag ik mijn eigen topic niet eens meer inzien
Dat zie je helemaal verkeerd, wij willen gewoon dat je het recht verdient om grappen te mogen makenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Beetje simpel van die gasten. Ben ik de TS van een goede grap, mag ik mijn eigen topic niet eens meer inzien
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:15 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ow, en de legal mensen worden er alweer bijgesleept, dus als je geen ban wil kun je maar vast beginnen met smeken
Die ja.. Hij is enigzins mislukt..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
http://www.xs4all.nl/~lunatic/mirror/mirror.htm
Wat lul je, dit is standaard nerdlayout hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die ja.. Hij is enigzins mislukt..
Ontcijferen is een must..
Heb je daar ook een speciale bril voor nodig om het te kunnen lezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat lul je, dit is standaard nerdlayout hoor.
Hehe, sja, als niet-nerd is het natuurlijk wel lastig om een pagina zonder CSS te lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die ja.. Hij is enigzins mislukt..
Ontcijferen is een must..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |