Omdat er anders een wildgroei aan slowchattopics komt. Ik vind twee topics meer dan genoeg.quote:Croupoeque, kun je dat onderbouwen, behalve dat je meer recht hebt dan ik, omdat jij blauw bent?
Stel je vraag, lieve Conflictquote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een vraag.
Waarom je droom topic dicht is?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een vraag.
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat er anders een wildgroei aan slowchattopics komt. Ik vind twee topics meer dan genoeg.
Confucius zegt: "hij die als enige zijn vinger in de pap mag steken, moet niet zijn hele hand gebruiken."quote:Op zondag 30 januari 2005 15:24 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Ik vind het nog steeds onzin dat je onder een kloon zitquote:Op zondag 30 januari 2005 15:26 schreef No-One-Special het volgende:
[..]
![]()
Alsof er van iedereen maar 1 topic in onzin staat!!Ik meende altijd dat Knut het grappigst was van jullie..
WHAHAHAHAHA...
Laat maar.. ik ga hier ook niet verder op in.. BEHALVE DAT IK HET ONZIN VIND DAT HET TOPIC DICHT IS.
Daar heb je flipper, flipper, hij is gewelllldig!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onzin dat je onder een kloon zit
[afbeelding]
pas maar op, ze editten alle toffe uitspraken weg!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar heb je flipper, flipper, hij is gewelllldig!
Mits het over het ONZ-forum gaat natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:44 schreef Anguisy het volgende:
Ah, kan ik hier alles kwijt wat mij dwars zit?
De rest op het toilet.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mits het over het ONZ-forum gaat natuurlijk.
Omdat ik sneller op het knopje 'invoeren' drukte.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:11 schreef Lu_uK het volgende:
Hey tessje waarom zit er een slotje op dames-herenfiets ofzo..
Ik wilde het andwoord gaan posten dan kon je hem daarna op slot doen!
ppfffffquote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Omdat ik sneller op het knopje 'invoeren' drukte.
Als je zo graag 'inhoudelijk' wilt gaan reageren, doe je dat waarom is er een verschil tussen dames en herenfietsen? hier maar.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ppfffffmijn reactie was veel inhouderlijker en goed onderbouwt..
Dat kan je van die van jou niet zeggen![]()
het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit..
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef Lu_uK het volgende:
het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit..
1) Lemmingen én lemmings.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:32 schreef demediadoodt het volgende:
Aangezien hier nog wel eens taalpuristen schijnen te komen heb ik een tweetal vragen aan hen;
1) Is het lemmingen of lemmings?
2) Wat is het meervoud van jam?
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.quote:Iteejer schreef:
Er brandt een rood lampje op Alicia, én op Aphrodite, ze krijgen het te heet. Als gevolg van een beter getunede configuratie en de daarmee gepaard gaande hogere snelheid, krijgen ze dus ook meer werk et verstouwen en dat wordt ze nu even te veel.
Morgenavond wordt daar dan ook wat aan gedaan. Omdat we de indeling van het rack iets gaan wijzigen moeten alle servers uitgeschakeld worden.
Dit zal rond 19:30 gaan gebeuren; we hopen dit zo spoedig mogelijk gereed te hebben doch een downtime van 2 uur zit er wel in.
Ik ga er in ieder geval zelf heen, naar alle waarschijnlijkheid zal Breuls er ook bij zijn.
oei das minderquote:Op zondag 30 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
Even een medje voor de mensen die niet regelmatig in MED loeren.
[..]
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.
Preciesquote:Op maandag 31 januari 2005 03:16 schreef rompompom het volgende:
WTF, flikker op met je gastslotjes!!!
Óf je gaat ff lekker slapenquote:Op maandag 31 januari 2005 03:19 schreef rompompom het volgende:
Ja, waarom wordt het gesloten Bluezz. Je mag op z'n minst even uitleg geven, zeker als niet onz-mod!
kwam gezellig onze SC op slot doen terwijl er niets wasquote:Op maandag 31 januari 2005 03:37 schreef nikky het volgende:
Niet zo'n grote mond tegen Bluezz
Wat isser aan het handje?
De irc server hangt nog steeds bij tweakers he ? Mooiquote:Op zondag 30 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
Even een medje voor de mensen die niet regelmatig in MED loeren.
[..]
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.
Niets?quote:Op maandag 31 januari 2005 03:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
kwam gezellig onze SC op slot doen terwijl er niets was
en bleef met slotjes gooien
Hebben ze je topic zomaar gemuilkorfd?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, waarom wordt mijn pitbull topic dichtgegooid?
Omdat het bagger is.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee, waarom wordt mijn pitbull topic dichtgegooid?
Dirkh, je bent een humorloze droplulquote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je nu weer zeggen dat ik humorloos ben?
En een topic waar iemand meld dat ie de kip heeft opgegeten blijft open?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat het bagger is.
Je pitbull is dood omdat hij de kitten heeft opgevreten en niet goed kauwt.![]()
Dat is toch echt bagger. Niemand kan er wat mee.
Ga je nu weer zeggen dat ik humorloos ben?
Ja, maar aan één Conflict hebben we genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En een topic waar iemand meld dat ie de kip heeft opgegeten blijft open?
Dat zal vast wel. Ik hoor niets anders van mensen die vinden dat hun topic ontrecht gesloten is.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zwak verweer, Dirkh
Als je al met je mond vol tanden staat, zorg dan tenminste dat ze gepoetst zijn.
Hey, Piet Snot, loop niet zo te pijpzeiken en komt met een topic waar mee dan 5 seconden werk in zit, misschien dat ze het dan wél waarderen. Je hoort mij toch ook niet pijpzeiken als mijn lemming dichtgaat?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zwak verweer, Dirkh
Als je al met je mond vol tanden staat, zorg dan tenminste dat ze gepoetst zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |