En dan gaan we verkiezingen houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik heb geen ander plaatje meerquote:
alleenheerser jij ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Moet ik nou echt nog een keer verkozen worden voor jullie inzien dat ik de enige acceptabele alleenheerser word van dit nietige forum?
Je hebt gelijk, ik zal nog wat andere blauwen om me heen moeten tolereren om het grut in de gaten te houden natuurlijk.quote:
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!![]()
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:41 schreef Paperclipjes het volgende:
Hee, doe dat topic van mij is open. Begrijp niet waarom je hem sluit. Ik heb zelf gezocht maar niets kunnen vinden. Misschien dat een van de Users de lijst heeft.
Dank u
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.![]()
Nee natuurlijk gaat ie niet open, als je iets zoekt, dan kan je er lekker zelf naar op zoek. Voordat je het weet staat half onzin vol met verzoekjes omdat iemand iets niet kan vinden.
Jij hebt gezocht zei je?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:56 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |