En dan gaan we verkiezingen houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik heb geen ander plaatje meerquote:
alleenheerser jij ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Moet ik nou echt nog een keer verkozen worden voor jullie inzien dat ik de enige acceptabele alleenheerser word van dit nietige forum?
Je hebt gelijk, ik zal nog wat andere blauwen om me heen moeten tolereren om het grut in de gaten te houden natuurlijk.quote:
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!![]()
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:41 schreef Paperclipjes het volgende:
Hee, doe dat topic van mij is open. Begrijp niet waarom je hem sluit. Ik heb zelf gezocht maar niets kunnen vinden. Misschien dat een van de Users de lijst heeft.
Dank u
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.![]()
Nee natuurlijk gaat ie niet open, als je iets zoekt, dan kan je er lekker zelf naar op zoek. Voordat je het weet staat half onzin vol met verzoekjes omdat iemand iets niet kan vinden.
Jij hebt gezocht zei je?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:56 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....
ja wat een onzin hehquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
Zo, heeft iemand de intxaurragatie van Bush nog gezien?![]()
![]()
Neh, voor een conflict zijn bu pa tuh bupaaldu bepaalde omstandigheden nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:32 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat daar geen conflicten ontstaan...
![]()
Als die vuile kut search eens normaal zou werkenquote:Dirkh (Moderator) - vrijdag 21 januari 2005 @ 18:08]
Jezus, nummer zoveel.
Fetch!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:13 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Als die vuile kut search eens normaal zou werken
* naar het riet loopt, gooi dat kluitje maar na*
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Croupouque het volgende:
En mij negeren ze al-tijd, hè.
De reacties ná dat ik had voorgesteld om het niet in FB te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Dirkh, je verwijdert mijn reacties in FB.
Terwijl de helft offtopic is.
De pic was leuk, stond op GS. Verder niks mis mee. Maar daar kan je verder niks mee. Je zou het dan centraal kunnen dumpen, maar verder heeft het geen topic potentie.quote:
En dan heb je het nog niet eens gehad over de spelfouten in het plaatje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De pic was leuk, stond op GS. Verder niks mis mee. Maar daar kan je verder niks mee. Je zou het dan centraal kunnen dumpen, maar verder heeft het geen topic potentie.
* TLK geeft applaus en een hosti.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:31 schreef the_real_joontje het volgende:
Woehoei ik heb een topic vol Fok!-moskee alleen cadeau-bonnen a.u.b.
Oke, baas.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De reacties ná dat ik had voorgesteld om het niet in FB te doen.
Nietes!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:48 schreef the_real_joontje het volgende:
Deel 2 is open: "Fok!moskeetrix reloaded -->haal hier moslims uit de shit<---"
nu niet meer neequote:
Wacht, begrijp ik het nu goed?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh flikker ik had het verdiend ik heb mijn topic vol gekregen loop niet zo te mekkeren man. Er zijn namelijk heel veel mensen die wel humor hebben die hem leuk vonden !!!!!!!!!!!!!
lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wacht, begrijp ik het nu goed?
Omdat een (slowchat)topic na een week vol is verdien jij een deel 2?
In dit geval verdien jij een klap voor je kont als jij zo durft te denken.
Hij was ook leuk, deel één. In het begin.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh flikker ik had het verdiend ik heb mijn topic vol gekregen loop niet zo te mekkeren man. Er zijn namelijk heel veel mensen die wel humor hebben die hem leuk vonden !!!!!!!!!!!!!
We komen toevallig soms in dezelfde topics.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:52 schreef tommy4487 het volgende:
toch vreemd dat na een reactie van TLK altijd TRJ reageert en visa versa
ok dan... maar.. maar...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij was ook leuk, deel één. In het begin.
Toen kwam het verval. En is het, nadat het vol is gepost, op een waardige manier tot stoppen gebracht.
Daarom zei ik ook in de sluitpost, tijd voor wat nieuws. Je bent creatief genoeg om weer wat leuks te verzinnen. Toch?
Die 20 seconden is eigenlijk wel de dooddoenerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
lekkerwil je mijn adres
ik had heel lang over dat plaatje gedaan 20sec en daarom ben ik zo boos
maar goed ik zal jullie wel weer verassen met een veel leuker topic
Ik ga de hele nacht nadenken en dan mischien morgen of zondag of..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die 20 seconden is eigenlijk wel de dooddoener
Maar ga je gang.. Verbaas ons.. Zorg dat Dirkh van verbazing zijn vrouw eens bij haar echte naam bij hem roept om het topic te laten zien
Ik mail je wel op het adres van je gebannede account.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:29 schreef henkdevries het volgende:
Croupouque, nog even over je zus...
maar dat is henk helemaal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik mail je wel op het adres van je gebannede account.
Je doet niks fout, het is een leuk topic.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:02 schreef the_real_joontje het volgende:
help Dirkh !!!! wat doe ik fout ik verzin iets leuks en ik krijg alleen maar gespam
tnx ik ga zelf ook weer ff soepen zodat er tenminste nog iemand postquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je doet niks fout, het is een leuk topic.
Daarom had ik al wat bagger reacties verwijdert en zal dat blijven doen. Maar niet om de tien seconden, ik zal het regelmatig ff opschonen en desnoods een handje "helpen".
Dat topic gaat echt neeeeeeeeeeeeeeeeergens over..... logisch dat het dicht isquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:56 schreef Heintje het volgende:
Tennis
Ik zou hier graag wat meer uitleg over willen? Ik heb de FAQ gelezen en ik heb niet kunnen vinden dat het posten van lange verhalen verboden is.
Nou post ik normaal nooit in ONZ dat geef ik toe. Maar ik had dat verhaal van de week geschreven en wilde het graag met julie delen. Van alle mogelijke fora leek ONZ mij de beste keus. Maar om 1 of andere reden vinden julie mijn topic toch niet leuk.
Of is het omdat ik heb ook al op de FP heb gezet toen het forum down was?
De sluitpost zegt mij iig niks omdat het een behoorlijk anti tennis verhaal is.
Ik heb dat verhaal van jou al vaker op het forum/fp gezien (ik weet even niet waar). Om dat verhaal nu overal te gaan spammen is net iets teveel. Daarom heb ik hem dicht gegooid.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:56 schreef Heintje het volgende:
Tennis
Ik zou hier graag wat meer uitleg over willen? Ik heb de FAQ gelezen en ik heb niet kunnen vinden dat het posten van lange verhalen verboden is.
Nou post ik normaal nooit in ONZ dat geef ik toe. Maar ik had dat verhaal van de week geschreven en wilde het graag met julie delen. Van alle mogelijke fora leek ONZ mij de beste keus. Maar om 1 of andere reden vinden julie mijn topic toch niet leuk.
tja het was niet echt grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:56 schreef Heintje het volgende:
Tennis
En hier heb je trouwens nog een reden...quote:
Mijn complimenten voor dat filmtopic!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:18 schreef the_real_joontje het volgende:
Tessje ik heb nagedacht en een topic gepost
tnxquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor dat filmtopic!
Maar wil je niet iedere keer in het Feedbacktopic posten wanneer je een nieuw topic geopend hebt, als ik me niet vergis heb ik gisteren ook al wat reacties van je verwijderd.
Ik heb hem gezien, en ik vind hem leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:18 schreef the_real_joontje het volgende:
Tessje ik heb nagedacht en een topic gepost
Het grote fout filmnamen topic
vanochtend jammer genoeg alleen irritante spammers maar gelukkig was Dirkh wakkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, en ik vind hem leuk!
Ik vind het jammer dat ik op mijn laptop geen photoshop heb anders had ik het zeker geprobeert.
Als je dit ooit aan m'n vriendin verteld ontvoer ik je en verkracht ik je maanden lang zo hard dat je 5 jaar lang nog steeds niet kan poepen zonder te huilen van de pijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:10 schreef Ruis het volgende:
weer eenhomo
in de crew, net nu jogy er eindelijk uit is
Ja precies, en als je mij ook nog een keer 'homo' noemt dan ontvoer ik zowel Jogy als jij en sluit jullie op in mijn slaapkamer, alwaar ik jullie naakte lichamen in zal smeren met slagroom en de intieme plekjes zal decoreren met aardbeien, waarna ik ze er op tedere wijze er af zal likken!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dit ooit aan m'n vriendin verteld ontvoer ik je en verkracht ik je maanden lang zo hard dat je 5 jaar lang nog steeds niet kan poepen zonder te huilen van de pijn![]()
heb je dat in die hele minuut geleerd dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe wel grappig ik wist helemaal niet dat anosmie "reukdoof" was. Zo leert een mens nog eens wat![]()
ANOSMIA comes from the Greek; an [no] -osmia [smell]. This website is devoted to the loss and disturbance of the sense of smell and is intended as a resource for sufferers from olfactory disorders.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
heb je dat in die hele minuut geleerd dan?
ik wist t wel, ooit een topic over gezien in LIF/R&P/EIL/[random vaag subforum]quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ANOSMIA comes from the Greek; an [no] -osmia [smell]. This website is devoted to the loss and disturbance of the sense of smell and is intended as a resource for sufferers from olfactory disorders.idd
nou ik niet dusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik wist t wel, ooit een topic over gezien in LIF/R&P/EIL/[random vaag subforum]
Dat is niks vergeleken met die streek die jij ons geleverd hebt, Tessje mod laten worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dit ooit aan m'n vriendin verteld ontvoer ik je en verkracht ik je maanden lang zo hard dat je 5 jaar lang nog steeds niet kan poepen zonder te huilen van de pijn![]()
de homo'squote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:33 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met die streek die jij ons geleverd hebt, Tessje mod laten worden..
Dat was een volledig democratisch gebeuren mênquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:33 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met die streek die jij ons geleverd hebt, Tessje mod laten worden..
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja precies, en als je mij ook nog een keer 'homo' noemt dan ontvoer ik zowel Jogy als jij en sluit jullie op in mijn slaapkamer, alwaar ik jullie naakte lichamen in zal smeren met slagroom en de intieme plekjes zal decoreren met aardbeien, waarna ik ze er op tedere wijze er af zal likken!
Whut you talkin'bout, I ain't no kloon.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:48 schreef Ancient het volgende:
Sinds waneer zijn klonen van moderators ook gelijk moderators? Is had dat eigenlijk nog nooit opgemerkt maar opeens werd ik verlicht [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |