En dan gaan we verkiezingen houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef Ruis het volgende:
wanneer stopt er nou weer eens een mod?
Ik heb geen ander plaatje meerquote:
alleenheerser jij ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Moet ik nou echt nog een keer verkozen worden voor jullie inzien dat ik de enige acceptabele alleenheerser word van dit nietige forum?
Je hebt gelijk, ik zal nog wat andere blauwen om me heen moeten tolereren om het grut in de gaten te houden natuurlijk.quote:
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met mijn afscheidsmailtje.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
je mag kiezen uit TLK en mij als je opvolgers want wij vinden je vet cool !!!!![]()
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:41 schreef Paperclipjes het volgende:
Hee, doe dat topic van mij is open. Begrijp niet waarom je hem sluit. Ik heb zelf gezocht maar niets kunnen vinden. Misschien dat een van de Users de lijst heeft.
Dank u
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O sorry, heb ik jouw topic op slot gedaan? Dat moet vast een vergissing zijn, want Onzin is echt een verzoekjes forum.![]()
Nee natuurlijk gaat ie niet open, als je iets zoekt, dan kan je er lekker zelf naar op zoek. Voordat je het weet staat half onzin vol met verzoekjes omdat iemand iets niet kan vinden.
Jij hebt gezocht zei je?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:56 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
O sorry, het is alleen maar een echt onzin onderwerp, en ik heb gezocht maar neit gevonden en er zullen zeker wel users zijn die dit dingetje voor mij hebben. We hebben dus een verschil, en jij hebt mij niet overtuigd, dus....
ja wat een onzin hehquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
Zo, heeft iemand de intxaurragatie van Bush nog gezien?![]()
![]()
Neh, voor een conflict zijn bu pa tuh bupaaldu bepaalde omstandigheden nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:32 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat daar geen conflicten ontstaan...
![]()
Als die vuile kut search eens normaal zou werkenquote:Dirkh (Moderator) - vrijdag 21 januari 2005 @ 18:08]
Jezus, nummer zoveel.
Fetch!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:13 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Als die vuile kut search eens normaal zou werken
* naar het riet loopt, gooi dat kluitje maar na*
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Croupouque het volgende:
En mij negeren ze al-tijd, hè.
De reacties ná dat ik had voorgesteld om het niet in FB te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Dirkh, je verwijdert mijn reacties in FB.
Terwijl de helft offtopic is.
De pic was leuk, stond op GS. Verder niks mis mee. Maar daar kan je verder niks mee. Je zou het dan centraal kunnen dumpen, maar verder heeft het geen topic potentie.quote:
En dan heb je het nog niet eens gehad over de spelfouten in het plaatje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De pic was leuk, stond op GS. Verder niks mis mee. Maar daar kan je verder niks mee. Je zou het dan centraal kunnen dumpen, maar verder heeft het geen topic potentie.
* TLK geeft applaus en een hosti.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:31 schreef the_real_joontje het volgende:
Woehoei ik heb een topic vol Fok!-moskee alleen cadeau-bonnen a.u.b.
Oke, baas.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De reacties ná dat ik had voorgesteld om het niet in FB te doen.
Nietes!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:48 schreef the_real_joontje het volgende:
Deel 2 is open: "Fok!moskeetrix reloaded -->haal hier moslims uit de shit<---"
nu niet meer neequote:
Wacht, begrijp ik het nu goed?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh flikker ik had het verdiend ik heb mijn topic vol gekregen loop niet zo te mekkeren man. Er zijn namelijk heel veel mensen die wel humor hebben die hem leuk vonden !!!!!!!!!!!!!
lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wacht, begrijp ik het nu goed?
Omdat een (slowchat)topic na een week vol is verdien jij een deel 2?
In dit geval verdien jij een klap voor je kont als jij zo durft te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |