En inderdaad, de DVD is verkrijgbaar bij Free Record Shop. Heb em net besteld. Dat het commentaar vlaams is ingesproken zullen we dan maar op de koop toenemenquote:Dag Johan,
Hopelijk ken je ons nog...!
Hoe is het ermee? Allereerst van onze kant een goed 2005 toegewenst!
Jij hebt ons destijds gevraagd of er een dvd van Peking Express zou komen,
en of we hier achteraan konden gaan bij de productiemaatschappij. Tot onze
verbazing hoorden we van de week via via dat er inderdaad een dvd van de
serie is verschenen! We hebben ´m vanmorgen gekocht bij Free Record Shop.
Het zijn 3 discs, incl. de "making of" en hij kost 24,99 Euro. De kans
bestaat wel, dat het de Vlaamse versie is. (Die is identiek aan de
Nederlandse, alleen is de voiceover ingesproken door Roos ipv Ernst-Paul).
die is zooooo 2004quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Leuk lijstje met topics, maar deze was er ook nog: Peking Express 2005. *duim hier voor Liejannuh en K-man*
En die is nog niet vol.
Gaaf toch? Een naamtopic terwijl die allang verboden zijn...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
En onze naam blijft ook maar in die titel staan.
goede tvp hè?!
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Gaaf toch? Een naamtopic terwijl die allang verboden zijn...Of is dat alleen in ONZ zo?
Nee hoor.quote:
Daar was ik ook bang voor, maar nu kunnen we ze oneindig bekijken op de dvd'squote:
ikke ikke ikke al is het alleen voor die vrouwelijke belgische actrice....quote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wel leuk zo'n DVD, maar ik vraag me echt af wie er nou interesse heeft in zo'n DVD... Oke, het was goede televisie, mij hoor je niet klagen. Maar als je het 1x hebt gezien dan weet je het allemaal wel.. Die 25 euro kan imo veel beter besteedt worden![]()
![]()
.
haha ja oke, en die meiden waren ook wel leuk. Die zusjesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ikke ikke ikke al is het alleen voor die vrouwelijke belgische actrice....
Roos van Acker![]()
![]()
![]()
die ook inderdaad, ik vond het sowiezo een gaaf programma...quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
haha ja oke, en die meiden waren ook wel leuk. Die zusjes![]()
iemand kent die Elias gast uit Peking Expres en via hem hebben we het kunnen signeren.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:19 schreef yohan.nl het volgende:
Hoe doe je dat? Roos moet de mijne signeren!
ik heb hem hier wel zien liggenquote:Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Remzz het volgende:
Is die DVD gewoon te koop in de FRS? Heb wel eens lopen te zoeken maar kon niets vinden. Als je hem via de site zou bestellen duurt dat 10 tot 12 werkdagen.
Als je gelukt hebt hebben ze hem op voorraad, maar het is een import-set uit België. Zolang er geen Nederlandse versie is, moeten we het er maar mee doen. De kwaliteit van de dvd's en de layout van het hoesje is inderdaad verre van professioneel.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Remzz het volgende:
Is die DVD gewoon te koop in de FRS? Heb wel eens lopen te zoeken maar kon niets vinden. Als je hem via de site zou bestellen duurt dat 10 tot 12 werkdagen.
quote:
mischien kan de topictitle gerenamed worden naar "Peking Express 2005 - de Himalaya route" ik denk dat dat wat duidelijker isquote:van de sbs 6 site
Wanneer begint de nieuwe reeks van 'Peking Express'?
Dit programma zal vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur op NET 5 te zien zijn. Binnenkort volgt meer informatie, o.a. op onze site!
vette trailer!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:48 schreef -Mk- het volgende:
Nieuwe trailer, van VT4:
http://www.vt4.be/html/multimedia_clips.htm
Ik zal die Nederlander wel missen denk ik, die kon het goed overbrengen vond ik!quote:Op zondag 13 februari 2005 09:57 schreef mbn het volgende:
Begrijp ik uit die Nederlandse trailer dat die jongen de presentator is?
Volgens mij deed die vorig jaar de Olympische Spelen voor het jeugdjournaal en kreeg hij veel lof van Mart Smeets, dus hij zal wel een aardig goede presentator zijn.
Ernst-Paul Hasselbach is idd top voor dit soort programma's, jammer genoeg moest ie er tussenuit wegens omstandigheden thuis. Waarschijnlijk zit hij wel weer in latere edities van Peking Express en Expeditie Robinson.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zal die Nederlander wel missen denk ik, die kon het goed overbrengen vond ik!.
Als dat zou kunnen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:19 schreef yohan.nl het volgende:
Ze hebben Reinier en Clarinca overgehaald nog een seizoen mee te doen!!!!
Deze berichten berusten helaas niet op de werkelijkheid.
Ik heb alleen deze nog voor je: Compilatiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:34 schreef Musti het volgende:
Heeft er iemand nog de linkjes met quotes (mp3) van PE 2004?
Ik vind ze nergens.![]()
Ik heb ze dringend nodig.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog voor je: Compilatie
nee Reinier was echt one of a kindquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Mooier dan Reinier zullen ze dit jaar niet zijn vrees ik..
Geweldig.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog voor je: Compilatie
Omdat je het zelf bent? Dan ben ik bij voorbaat voor de heterokoppels!quote:Op zondag 27 februari 2005 01:00 schreef haagse_elfje het volgende:
dan ben ik al bij voorbaat voor het homo koppel...
Klopt inderdaad. Heb het net nog even zitten nazoeken. Hij had zich aangemeld met zn vriendin.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:24 schreef hardsilence het volgende:
Was dat niet Davide?
Heb je toevallig de mogelijkheid om dat ff in te scannen? thq!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reinier stond ook in de tv gids van de KRO met een klein interviewtje
Nee sorry. Geen scanner.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:32 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Heb je toevallig de mogelijkheid om dat ff in te scannen? thq!
Ze hadden ook de dvd-set aangeschaft, dus die is alweer overbodigquote:Op zondag 27 februari 2005 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee sorry. Geen scanner.
Maar het ging over zijn drie favoriete dvd's en nog twee andere vragen. Dat ze af en toe nog een aflevering van PE terugkijken en speciaal daarvoor een dvdrecorder hadden aangeschaft.
Het waren drie korte vraagjes. Weet niet meer precies wat.
nee, omdat ze meestal met homo koppels zoeken ze echt twee van die nichten uit....Nichten zijn vals en leuk om naar te kijken daarom...quote:Op zondag 27 februari 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat je het zelf bent? Dan ben ik bij voorbaat voor de heterokoppels!
had je anders verwacht?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Reinier heeft allemaal dode dieren aan de muur hangen![]()
dat viel mij ook tegenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Reinier heeft allemaal dode dieren aan de muur hangen![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
IRoos alleen al om haar te mogen zien zou ik meedoen....
COME ON COME ON DRIIIIIIIVE KLOOOOTZAKquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig..
Wat was Reinier toch leuk..
denk je?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef haagse_elfje het volgende:
die twee gasten met dat blonde haar zijn zeker gay...
Hartstikke bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:30 schreef Remzz het volgende:
Heb ff een foto'tje van de tv gids van ons gemaakt:
Oja. Die aflevering was zo coolquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Nog een paar nachtjes heb net nog ff een aflevering van de dvd gekeken als mekaar blok aan het been moeten spelen en die Reinier geweldigik had hem echt een klap in zijn bek verkocht als hij mij dit zou aandoen
quote:donderdag 3 maart 21u05
Reality Peking Express - de Himalaya-route
afl 1
Het langverwachte ogenblik is eindelijk aangebroken. Het vorig jaar sterk gewaardeerde Peking Express krijgt dit jaar een waanzinnig vervolg. Acht duo’s storten zich in deze tweede reeks in de ultieme race en starten dit jaar waar vorig jaar een waanzinnig avontuur eindigde. Met een dagbudget van 1¤ per dag (de helft van vorig jaar!) racen zij tegen elkaar en banen zich al liftend een weg door een onbekende wereld. Proeven onderweg kunnen een voordeel in de race opleveren (in de even afleveringen) of een amulet (in de oneven afleveringen). Enkel de 2 beste koppels spelen de finale in Bombay waar de winnaar zijn amuletten kan verzilveren voor ¤10.000 per stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler omdat er waarschijnlijk mensen zijn die echt niets willen weten
Nog 1 (of een paar meer) keer slapen en het is weer zover
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Dat heb ik ook,... weet niet eens wat nu precies het concept isquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:30 schreef Timothy_106 het volgende:
Vorige seizoen nooit gezien, maar het lijkt me een vet programma! (voorstukjes) Ga het zeker zien a.s. zondag..
Uhu, naja eerst maar even dit seizoen zien, kan altijd nog!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ol zou het idd gaan kijken....het is een aanrader
als je toch benieuwd ben naar het andere seizoen, zou ik de dvd aan gaan schaffen
8 koppels gaan proberen met 1 euro per dag te liften van Peking naar Bombay.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook,... weet niet eens wat nu precies het concept is.
Toch maar ff volgen vanaf zondag![]()
Klinkt goed! Ze filmen zelf neem ik aan? Zoals bij 'The Trip' van MTV.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
8 koppels gaan proberen met 1 euro per dag te liften van Peking naar Bombay.
Elke nacht (zo goed als elke) moeten ze zelf onderdak zoeken bji de 'locals'.
Wie het eerste ergens aankomt krijgt de meeste punten, kom je later krijg je steeds minder punten.
Ook kunnen er punten worden behaald door de opdrachten/wedstrijden die de koppels moeten uitvoeren.
Om de week wordt er op basis van het puntenaantal een koppel naar huis gestuurd.
Uiteindelijk zijn er twee koppels die Bombay zullen bereiken.
Hier is dan de laatste wedstrijdopdracht tussen de twee koppels welke zal inhakken op het puntenaantal en dus beslissend is voor de winnaar van Peking Express
snappie?
Nee ze filmen niet zelf er reist een camera ploeg met ze mee.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:19 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ze filmen zelf neem ik aan? Zoals bij 'The Trip' van MTV.
In wat voor vorm zijn die opdrachten/wedstrijden dan meestal? Culturele (onder)zoek opdrachten, of fysieke opdrachten? (koeieogen eten o.i.d.?)
- Nadeel is wel trouwens dat het tegelijk met Yorin Travel is, het laatste kwartiertje..
Dat er een cameraploeg mee reist maakt het wel makkelijker, die Chinezen zijn zo camerageil als het maar kan. Oh nee dat waren de Japannersquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee ze filmen niet zelf er reist een camera ploeg met ze mee.
De opdrachten zijn wat ik me nog kan herrinneren vooral fysiek maar dan meer cultuur fysiek, en lichaamelijk niet echt dingen eten ofzo.
Dat valt wel tegen, het camerageil zijn van de mensen in China (of de landen erom heen). Ze reizen natuurlijk niet langs grote steden en de mensen die ze in de dorpen ontmoeten spreken uitsluitend hun eigen taal. Zols je in de vorige reeks kon zien, komen ze op plaatsen waar men nog nooit een blank (blond) persoon heeft gezien en zijn mensen dus een beetje argwanend. Als de koppels een slaapplaats proberen te zoeken is dat dus niet altijd even makkelijk. Vorig jaar (was niet in de uitzending) en ook dit jaar, riepen mensen al snel de politie omdat ze het allemaal niet vertrouwden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:33 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Dat er een cameraploeg mee reist maakt het wel makkelijker, die Chinezen zijn zo camerageil als het maar kan. Oh nee dat waren de Japanners![]()
Maar met een cameraploeg er bij krijg je natuurlijk wel mooiere beelden..
VT4 is hier niet op de kabel, alleen Canvas en één.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vanavond op VT4 begint het mensen!!
Jammer dat ze dat dan niet laten zien, was het niet gefilmd? Ik heb seizoen 1 overigens niet gezien. Wat ik me trouwens afvroeg, die mensen moeten dus ook voor hun eigen eten zorgen? Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dat behoorlijk lastig is soms en dat ze best vaak honger hebben. Die cameramensen, zitten die dan met een broodje kaas in hun mond hun te filmen terwijl die lui half flauwvallen van de honger?quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen, het camerageil zijn van de mensen in China (of de landen erom heen). Ze reizen natuurlijk niet langs grote steden en de mensen die ze in de dorpen ontmoeten spreken uitsluitend hun eigen taal. Zols je in de vorige reeks kon zien, komen ze op plaatsen waar men nog nooit een blank (blond) persoon heeft gezien en zijn mensen dus een beetje argwanend. Als de koppels een slaapplaats proberen te zoeken is dat dus niet altijd even makkelijk. Vorig jaar (was niet in de uitzending) en ook dit jaar, riepen mensen al snel de politie omdat ze het allemaal niet vertrouwden.
hier is VT4 wel op de kabel!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
VT4 is hier niet op de kabel, alleen Canvas en één.
Op de derde disc van de dvd-set staat de Making Of. Daarin worden dit soort details wel opgehelderd. De crew was inderdaad bevoordeeld, er was voor hen voorzien in genoeg eten etc.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:07 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat dan niet laten zien, was het niet gefilmd? Ik heb seizoen 1 overigens niet gezien. Wat ik me trouwens afvroeg, die mensen moeten dus ook voor hun eigen eten zorgen? Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dat behoorlijk lastig is soms en dat ze best vaak honger hebben. Die cameramensen, zitten die dan met een broodje kaas in hun mond hun te filmen terwijl die lui half flauwvallen van de honger?
Ik woon dan ook niet in België.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hier is VT4 wel op de kabel!
al hadden ze in Rusland wel hele erge problemen toe met het invoeren van spullen , the crew had in rusland niet zulke goede omstandigheden. In een busje slapen lijkt mij niet fijnquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:11 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Op de derde disc van de dvd-set staat de Making Of. Daarin worden dit soort details wel opgehelderd. De crew was inderdaad bevoordeeld, er was voor hen voorzien in genoeg eten etc.
Is nog altijd beter dan in een zelfgemaakt hoofdtentje in het gras moeten slapen tussen de muggen, zoals die (suffe) vader en dochter.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
al hadden ze in Rusland wel hele erge problemen toe met het invoeren van spullen , the crew had in rusland niet zulke goede omstandigheden. In een busje slapen lijkt mij niet fijn
Vorig jaar was er (bij het naderen van de finale) een spoiler topic. Misschien is dat een goed idee, dan hoef je ook niet in dat topic te komen en heb je niet de verleiding om spoilers te lezen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je wat over de aflevering gaat posten, post dan wel in spoilertags!!! gelieve zelfs niet posten, want ik ben bang dat ik dan die spoilertags ook weer ga lezen
En veel plezier
Dat zou inderdaad wel goed zijn. Ik houd het nu namelijk ook nog vol om niet in het 24 s4 topic te komen. Zolang ik de spoilers maar niet ziequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Vorig jaar was er (bij het naderen van de finale) een spoiler topic. Misschien is dat een goed idee, dan hoef je ook niet in dat topic te komen en heb je niet de verleiding om spoilers te lezen.
geloof mij vrij, in de aflevering zit nu al genoeg dat je je die grap niet meer herinnert na zondag hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:42 schreef haagse_elfje het volgende:
alles spoileren gaarne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:30 schreef keijz het volgende:
Hup Reinier!!!!
oh shit, hij doet niet meer mee
zeg, wat heb jij een belachlijk groot plaatje..... 355kbquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef Musti het volgende:
Original zei dat je terugkomtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:09 schreef haagse_elfje het volgende:
nooit meer, ik ben ermee gestopt remember
Thanks, die moet ik ff downloaden danquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:42 schreef Musti het volgende:
Clarinca en Renier zitten nu bij Papaul
Joehoe!
Oei ik ga snel naar www.uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:42 schreef Musti het volgende:
Clarinca en Renier zitten nu bij Papaul
Joehoe!
Dat moest er wel van komen, die 2 passen perfect bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:05 schreef keijz het volgende:
Paul vond ze ook leuk
18 Juni gaan ze trouwen, en we zijn, als trouwe fans, niet eens uitgenodigd
idd, zouden jeske en elias (quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Dat moest er wel van komen, die 2 passen perfect bij elkaar.
En zou het toch noch wat geworden zijn tussen die huilerige Rani en de stille Hans?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:48 schreef keijz het volgende:
idd, zouden jeske en elias () al uit elkaar zijn?
Prachtig was dat stukjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:06 schreef -Mk- het volgende:
Ik kan best begrijpen dat Rani niet meer tegen die kop van je aan kan kijken
Je moet je ogen uit je kop schamen
he he Elias en Jeske waren liefquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:48 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, zouden jeske en elias () al uit elkaar zijn?
die kloon gozersquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Prachtig was dat stukje![]()
Ook mooi was die laatste aflevering met die twee slome kloon gozers die maar schaapachtig voor zichuit stonden te kijken terwijl ze op een lift aan het wachten waren, die maar niet kwam![]()
serieusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he he Elias en Jeske waren lief
en ze zijn nog wel bijelkaar, Elias gaat mijn tattoo zetten
Als we gewoon nog even door ouwehoeren en aftellen is deze mooi vol voor het begin van de uitzendingquote:Op zondag 6 maart 2005 00:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat hij idd morgen of vandaag wel dicht kan, dan kunnen we met een geheel een nieuw fris spannend PE 2005 topic beginnen....
Ja daar zit hier echt iedereen op te wachtenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik kan alvast wel wat tips van de sluier oplichten!
ik open wel een nieuwequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef static het volgende:
Zeg, deze maar dicht doen morgen (als hij al niet vol is) en met een frisse start beginnen?
Roept u maar.
Ja deze sluiten en dan een nieuw topic voor NL en Bel beginnen lijkt mij het bestequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef static het volgende:
Zeg, deze maar dicht doen morgen (als hij al niet vol is) en met een frisse start beginnen?
Roept u maar.
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja deze sluiten en dan een nieuw topic voor NL en Bel beginnen lijkt mij het beste
Met een mooie OP ofzo...![]()
May the buikje be with you Luke...![]()
Ik heb het vorig jaar wel gezien, maar toen was de eerste aflevering minder dan deze. Natuurlijk ken je de mensen nog niet van in het begin, maar het ziet er wel goed uit.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja daar zit hier echt iedereen op te wachten
Je kunt wel vertellen of het nu al leuker is dan vorig jaar...
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:32 schreef Adelante het volgende:
waarom heb je eig'k al een nieuwe aangemaakt keijz![]()
deze is nog niet eens vol
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef static het volgende:
Roept u maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |