iemand kent die Elias gast uit Peking Expres en via hem hebben we het kunnen signeren.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:19 schreef yohan.nl het volgende:
Hoe doe je dat? Roos moet de mijne signeren!
ik heb hem hier wel zien liggenquote:Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Remzz het volgende:
Is die DVD gewoon te koop in de FRS? Heb wel eens lopen te zoeken maar kon niets vinden. Als je hem via de site zou bestellen duurt dat 10 tot 12 werkdagen.
Als je gelukt hebt hebben ze hem op voorraad, maar het is een import-set uit België. Zolang er geen Nederlandse versie is, moeten we het er maar mee doen. De kwaliteit van de dvd's en de layout van het hoesje is inderdaad verre van professioneel.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Remzz het volgende:
Is die DVD gewoon te koop in de FRS? Heb wel eens lopen te zoeken maar kon niets vinden. Als je hem via de site zou bestellen duurt dat 10 tot 12 werkdagen.
quote:
mischien kan de topictitle gerenamed worden naar "Peking Express 2005 - de Himalaya route" ik denk dat dat wat duidelijker isquote:van de sbs 6 site
Wanneer begint de nieuwe reeks van 'Peking Express'?
Dit programma zal vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur op NET 5 te zien zijn. Binnenkort volgt meer informatie, o.a. op onze site!
vette trailer!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:48 schreef -Mk- het volgende:
Nieuwe trailer, van VT4:
http://www.vt4.be/html/multimedia_clips.htm
Ik zal die Nederlander wel missen denk ik, die kon het goed overbrengen vond ik!quote:Op zondag 13 februari 2005 09:57 schreef mbn het volgende:
Begrijp ik uit die Nederlandse trailer dat die jongen de presentator is?
Volgens mij deed die vorig jaar de Olympische Spelen voor het jeugdjournaal en kreeg hij veel lof van Mart Smeets, dus hij zal wel een aardig goede presentator zijn.
Ernst-Paul Hasselbach is idd top voor dit soort programma's, jammer genoeg moest ie er tussenuit wegens omstandigheden thuis. Waarschijnlijk zit hij wel weer in latere edities van Peking Express en Expeditie Robinson.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zal die Nederlander wel missen denk ik, die kon het goed overbrengen vond ik!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |