quote:donderdag 3 maart 21u05
Reality Peking Express - de Himalaya-route
afl 1
Het langverwachte ogenblik is eindelijk aangebroken. Het vorig jaar sterk gewaardeerde Peking Express krijgt dit jaar een waanzinnig vervolg. Acht duo’s storten zich in deze tweede reeks in de ultieme race en starten dit jaar waar vorig jaar een waanzinnig avontuur eindigde. Met een dagbudget van 1¤ per dag (de helft van vorig jaar!) racen zij tegen elkaar en banen zich al liftend een weg door een onbekende wereld. Proeven onderweg kunnen een voordeel in de race opleveren (in de even afleveringen) of een amulet (in de oneven afleveringen). Enkel de 2 beste koppels spelen de finale in Bombay waar de winnaar zijn amuletten kan verzilveren voor ¤10.000 per stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler omdat er waarschijnlijk mensen zijn die echt niets willen weten
Nog 1 (of een paar meer) keer slapen en het is weer zover
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Dat heb ik ook,... weet niet eens wat nu precies het concept isquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:30 schreef Timothy_106 het volgende:
Vorige seizoen nooit gezien, maar het lijkt me een vet programma! (voorstukjes) Ga het zeker zien a.s. zondag..
Uhu, naja eerst maar even dit seizoen zien, kan altijd nog!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ol zou het idd gaan kijken....het is een aanrader
als je toch benieuwd ben naar het andere seizoen, zou ik de dvd aan gaan schaffen
8 koppels gaan proberen met 1 euro per dag te liften van Peking naar Bombay.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook,... weet niet eens wat nu precies het concept is.
Toch maar ff volgen vanaf zondag![]()
Klinkt goed! Ze filmen zelf neem ik aan? Zoals bij 'The Trip' van MTV.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
8 koppels gaan proberen met 1 euro per dag te liften van Peking naar Bombay.
Elke nacht (zo goed als elke) moeten ze zelf onderdak zoeken bji de 'locals'.
Wie het eerste ergens aankomt krijgt de meeste punten, kom je later krijg je steeds minder punten.
Ook kunnen er punten worden behaald door de opdrachten/wedstrijden die de koppels moeten uitvoeren.
Om de week wordt er op basis van het puntenaantal een koppel naar huis gestuurd.
Uiteindelijk zijn er twee koppels die Bombay zullen bereiken.
Hier is dan de laatste wedstrijdopdracht tussen de twee koppels welke zal inhakken op het puntenaantal en dus beslissend is voor de winnaar van Peking Express
snappie?
Nee ze filmen niet zelf er reist een camera ploeg met ze mee.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:19 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ze filmen zelf neem ik aan? Zoals bij 'The Trip' van MTV.
In wat voor vorm zijn die opdrachten/wedstrijden dan meestal? Culturele (onder)zoek opdrachten, of fysieke opdrachten? (koeieogen eten o.i.d.?)
- Nadeel is wel trouwens dat het tegelijk met Yorin Travel is, het laatste kwartiertje..
Dat er een cameraploeg mee reist maakt het wel makkelijker, die Chinezen zijn zo camerageil als het maar kan. Oh nee dat waren de Japannersquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee ze filmen niet zelf er reist een camera ploeg met ze mee.
De opdrachten zijn wat ik me nog kan herrinneren vooral fysiek maar dan meer cultuur fysiek, en lichaamelijk niet echt dingen eten ofzo.
Dat valt wel tegen, het camerageil zijn van de mensen in China (of de landen erom heen). Ze reizen natuurlijk niet langs grote steden en de mensen die ze in de dorpen ontmoeten spreken uitsluitend hun eigen taal. Zols je in de vorige reeks kon zien, komen ze op plaatsen waar men nog nooit een blank (blond) persoon heeft gezien en zijn mensen dus een beetje argwanend. Als de koppels een slaapplaats proberen te zoeken is dat dus niet altijd even makkelijk. Vorig jaar (was niet in de uitzending) en ook dit jaar, riepen mensen al snel de politie omdat ze het allemaal niet vertrouwden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:33 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Dat er een cameraploeg mee reist maakt het wel makkelijker, die Chinezen zijn zo camerageil als het maar kan. Oh nee dat waren de Japanners![]()
Maar met een cameraploeg er bij krijg je natuurlijk wel mooiere beelden..
VT4 is hier niet op de kabel, alleen Canvas en één.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vanavond op VT4 begint het mensen!!
Jammer dat ze dat dan niet laten zien, was het niet gefilmd? Ik heb seizoen 1 overigens niet gezien. Wat ik me trouwens afvroeg, die mensen moeten dus ook voor hun eigen eten zorgen? Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dat behoorlijk lastig is soms en dat ze best vaak honger hebben. Die cameramensen, zitten die dan met een broodje kaas in hun mond hun te filmen terwijl die lui half flauwvallen van de honger?quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen, het camerageil zijn van de mensen in China (of de landen erom heen). Ze reizen natuurlijk niet langs grote steden en de mensen die ze in de dorpen ontmoeten spreken uitsluitend hun eigen taal. Zols je in de vorige reeks kon zien, komen ze op plaatsen waar men nog nooit een blank (blond) persoon heeft gezien en zijn mensen dus een beetje argwanend. Als de koppels een slaapplaats proberen te zoeken is dat dus niet altijd even makkelijk. Vorig jaar (was niet in de uitzending) en ook dit jaar, riepen mensen al snel de politie omdat ze het allemaal niet vertrouwden.
hier is VT4 wel op de kabel!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
VT4 is hier niet op de kabel, alleen Canvas en één.
Op de derde disc van de dvd-set staat de Making Of. Daarin worden dit soort details wel opgehelderd. De crew was inderdaad bevoordeeld, er was voor hen voorzien in genoeg eten etc.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:07 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat dan niet laten zien, was het niet gefilmd? Ik heb seizoen 1 overigens niet gezien. Wat ik me trouwens afvroeg, die mensen moeten dus ook voor hun eigen eten zorgen? Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dat behoorlijk lastig is soms en dat ze best vaak honger hebben. Die cameramensen, zitten die dan met een broodje kaas in hun mond hun te filmen terwijl die lui half flauwvallen van de honger?
Ik woon dan ook niet in België.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hier is VT4 wel op de kabel!
al hadden ze in Rusland wel hele erge problemen toe met het invoeren van spullen , the crew had in rusland niet zulke goede omstandigheden. In een busje slapen lijkt mij niet fijnquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:11 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Op de derde disc van de dvd-set staat de Making Of. Daarin worden dit soort details wel opgehelderd. De crew was inderdaad bevoordeeld, er was voor hen voorzien in genoeg eten etc.
Is nog altijd beter dan in een zelfgemaakt hoofdtentje in het gras moeten slapen tussen de muggen, zoals die (suffe) vader en dochter.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
al hadden ze in Rusland wel hele erge problemen toe met het invoeren van spullen , the crew had in rusland niet zulke goede omstandigheden. In een busje slapen lijkt mij niet fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |