Vorig jaar was er (bij het naderen van de finale) een spoiler topic. Misschien is dat een goed idee, dan hoef je ook niet in dat topic te komen en heb je niet de verleiding om spoilers te lezen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je wat over de aflevering gaat posten, post dan wel in spoilertags!!! gelieve zelfs niet posten, want ik ben bang dat ik dan die spoilertags ook weer ga lezen
En veel plezier
Dat zou inderdaad wel goed zijn. Ik houd het nu namelijk ook nog vol om niet in het 24 s4 topic te komen. Zolang ik de spoilers maar niet ziequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Vorig jaar was er (bij het naderen van de finale) een spoiler topic. Misschien is dat een goed idee, dan hoef je ook niet in dat topic te komen en heb je niet de verleiding om spoilers te lezen.
geloof mij vrij, in de aflevering zit nu al genoeg dat je je die grap niet meer herinnert na zondag hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:42 schreef haagse_elfje het volgende:
alles spoileren gaarne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:30 schreef keijz het volgende:
Hup Reinier!!!!
oh shit, hij doet niet meer mee
zeg, wat heb jij een belachlijk groot plaatje..... 355kbquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef Musti het volgende:
Original zei dat je terugkomtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:09 schreef haagse_elfje het volgende:
nooit meer, ik ben ermee gestopt remember
Thanks, die moet ik ff downloaden danquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:42 schreef Musti het volgende:
Clarinca en Renier zitten nu bij Papaul
Joehoe!
Oei ik ga snel naar www.uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:42 schreef Musti het volgende:
Clarinca en Renier zitten nu bij Papaul
Joehoe!
Dat moest er wel van komen, die 2 passen perfect bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:05 schreef keijz het volgende:
Paul vond ze ook leuk
18 Juni gaan ze trouwen, en we zijn, als trouwe fans, niet eens uitgenodigd
idd, zouden jeske en elias (quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Dat moest er wel van komen, die 2 passen perfect bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |