En zou het toch noch wat geworden zijn tussen die huilerige Rani en de stille Hans?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:48 schreef keijz het volgende:
idd, zouden jeske en elias () al uit elkaar zijn?
Prachtig was dat stukjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:06 schreef -Mk- het volgende:
Ik kan best begrijpen dat Rani niet meer tegen die kop van je aan kan kijken
Je moet je ogen uit je kop schamen
he he Elias en Jeske waren liefquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:48 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, zouden jeske en elias () al uit elkaar zijn?
die kloon gozersquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Prachtig was dat stukje![]()
Ook mooi was die laatste aflevering met die twee slome kloon gozers die maar schaapachtig voor zichuit stonden te kijken terwijl ze op een lift aan het wachten waren, die maar niet kwam![]()
serieusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he he Elias en Jeske waren lief
en ze zijn nog wel bijelkaar, Elias gaat mijn tattoo zetten
Als we gewoon nog even door ouwehoeren en aftellen is deze mooi vol voor het begin van de uitzendingquote:Op zondag 6 maart 2005 00:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat hij idd morgen of vandaag wel dicht kan, dan kunnen we met een geheel een nieuw fris spannend PE 2005 topic beginnen....
Ja daar zit hier echt iedereen op te wachtenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik kan alvast wel wat tips van de sluier oplichten!
ik open wel een nieuwequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef static het volgende:
Zeg, deze maar dicht doen morgen (als hij al niet vol is) en met een frisse start beginnen?
Roept u maar.
Ja deze sluiten en dan een nieuw topic voor NL en Bel beginnen lijkt mij het bestequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef static het volgende:
Zeg, deze maar dicht doen morgen (als hij al niet vol is) en met een frisse start beginnen?
Roept u maar.
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja deze sluiten en dan een nieuw topic voor NL en Bel beginnen lijkt mij het beste
Met een mooie OP ofzo...![]()
May the buikje be with you Luke...![]()
Ik heb het vorig jaar wel gezien, maar toen was de eerste aflevering minder dan deze. Natuurlijk ken je de mensen nog niet van in het begin, maar het ziet er wel goed uit.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja daar zit hier echt iedereen op te wachten
Je kunt wel vertellen of het nu al leuker is dan vorig jaar...
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:32 schreef Adelante het volgende:
waarom heb je eig'k al een nieuwe aangemaakt keijz![]()
deze is nog niet eens vol
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef static het volgende:
Roept u maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |