Als dat zou kunnen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:19 schreef yohan.nl het volgende:
Ze hebben Reinier en Clarinca overgehaald nog een seizoen mee te doen!!!!
Deze berichten berusten helaas niet op de werkelijkheid.
Ik heb alleen deze nog voor je: Compilatiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:34 schreef Musti het volgende:
Heeft er iemand nog de linkjes met quotes (mp3) van PE 2004?
Ik vind ze nergens.![]()
Ik heb ze dringend nodig.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog voor je: Compilatie
nee Reinier was echt one of a kindquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Mooier dan Reinier zullen ze dit jaar niet zijn vrees ik..
Geweldig.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog voor je: Compilatie
Omdat je het zelf bent? Dan ben ik bij voorbaat voor de heterokoppels!quote:Op zondag 27 februari 2005 01:00 schreef haagse_elfje het volgende:
dan ben ik al bij voorbaat voor het homo koppel...
Klopt inderdaad. Heb het net nog even zitten nazoeken. Hij had zich aangemeld met zn vriendin.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:24 schreef hardsilence het volgende:
Was dat niet Davide?
Heb je toevallig de mogelijkheid om dat ff in te scannen? thq!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reinier stond ook in de tv gids van de KRO met een klein interviewtje
Nee sorry. Geen scanner.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:32 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Heb je toevallig de mogelijkheid om dat ff in te scannen? thq!
Ze hadden ook de dvd-set aangeschaft, dus die is alweer overbodigquote:Op zondag 27 februari 2005 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee sorry. Geen scanner.
Maar het ging over zijn drie favoriete dvd's en nog twee andere vragen. Dat ze af en toe nog een aflevering van PE terugkijken en speciaal daarvoor een dvdrecorder hadden aangeschaft.
Het waren drie korte vraagjes. Weet niet meer precies wat.
nee, omdat ze meestal met homo koppels zoeken ze echt twee van die nichten uit....Nichten zijn vals en leuk om naar te kijken daarom...quote:Op zondag 27 februari 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat je het zelf bent? Dan ben ik bij voorbaat voor de heterokoppels!
had je anders verwacht?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Reinier heeft allemaal dode dieren aan de muur hangen![]()
dat viel mij ook tegenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Reinier heeft allemaal dode dieren aan de muur hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |