*plak!quote:
Hoi DPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:20 schreef DeLeider het volgende:
Wat is dat toch steeds voor een gezeik over de SC, de laatste tijd is het ook ruk, maar tis ook wel grappig soms, en als je het vervelend vind kom je er toch gewoon niet, stelletje kuthuilies
Uhuh, en ik ben PP nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRR ik ben DP niet, echt niet![]()
Ik vond je al wat vroeg dit jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:13 schreef Pool het volgende:
Waarom heeft geen van de modjes me erop gewezen dat mijn ijsbeer zijn kerstmuts nog opheeft?
Ik moet ook óveral zelf aan denken.![]()
Ja hoiquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi, is dit de SC voor vannacht?
Er is niets van jou, dit topic is van ons allemaal,quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:22 schreef Dagonet het volgende:
Niet in mijn topic!
Ga ergens anders maar presidentje pesten.
Je gebruikt weer PI'squote:Op woensdag 5 januari 2005 10:23 schreef yvonne het volgende:
Er is niets van jou, dit topic is van ons allemaal,
iedereen mag in deze reeks posten
Oh mooiquote:
Ophoeren met je Static gedweep, als je het over soaps wil hebben ga je maar in SS&S zitten bij de rest van dat geneuzel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
Heeft iemand gisteren GTST nog gezien?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is niets van jou, dit topic is van ons allemaal,
iedereen mag in deze reeks posten
Waar kan ik doneren? Ik wou eigenlijk 100 euro op 555 storten, maar dit mopje maakte me zó aan het lachen, ik weet zeker dat jullie droogHoogstaande mopjes ook een hoop mensen blij maken in Azie, dat staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bovenstaande mop werd u aangeboden door het Instituut ter Behoud van Historische Slechte Moppen.
Word I.B.H.S.M. donateur!
Omdat ik een vergissing heb gemaakt, inderdaad een inschattingsfout van mij. Zodra de pagina geladen is, doe ik hem weer open. Mijn excuses.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:40 schreef Bioslock het volgende:
Dirkh, humorloze graflul. Waarom gooi je dat topic op slot?
Ja, net zoals bovenstaande PI.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wordt de "*snarf*" straks net zo'n irritant meeloopfenomeen als de "" ?
Met de "quote:
Het was bagger.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Dirkh lul waarom gooide je me topic dicht
wat [dingus] zegtquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:05 schreef globuleux het volgende:
[SC] NachtBAR 3
Niet weer een avond, alsjeblieft
In het betreffende feedback irc kanaal. Ik vermoed dat je gekicked bent uit #onz.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:34 schreef redarrowsfan het volgende:
Waar mag ik zeuren als ik er voor de zoveelste keer op irc word uitgetieft?...zonder reden...?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je gekicked bent uit #onz.
quote:Dan kan je terecht in #feedbackonz
Daar zitten de moderators die je wel te woord willen staan.
stuur effe een mailtje naar PaarsePaashaas@fok.nlquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef redarrowsfan het volgende:
ja uit #onz...maar er is is niemand daar in die feedback waar ik even bij kan gaan zeuren..handig
Wij staan altijd voor je klaar, je zegt het maar. U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:40 schreef redarrowsfan het volgende:
tis al opgelost..
Dat is nog maar sinds kort.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef petre86 het volgende:
sinds wanneer wordt er door yvonne in onz bepaalt welke sfeer er in een topic moet hangen waarin zij niet meepost??
ONZSC - Met z'n allen op Globuleux
ja geen wonder dat ie niet werkt, vergeet ff m'n underscorequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
stuur effe een mailtje naar PaarsePaashaas@fok.nl
oy, antwoord ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:44 schreef Ruis het volgende:
wat ik me afvroeg Dirkh, hoe bevalt dat nou, ONZ in je eentje modden?
Oh, ik had de vraag gemist tussen al dat bagger er tussendoor.quote:
Gewoon een paar schroefjes verstoppen, dan is hij veel langer bezig met z'n kast in elkaar te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
En mijn fantopics van vannacht zijn allemaal gesloten door een ander
Dat is ook nog iets waar aan gewerkt moet worden.
Ikea-Knut?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon een paar schroefjes verstoppen, dan is hij veel langer bezig met z'n kast in elkaar te zetten.
Hoi Dirkh, lief vriendje van mequote:Conflict zien we voorlopig even niet meer, en daar sluit ik met genoegen dit bagger topic.
Dirkh is geen lief vriendje, Dirkh is een pisnicht.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi Dirkh, lief vriendje van me }{/literal)
Ik heb aan iedereen een hekel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n hekel aan me had![]()
indrukwekkendquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef globuleux het volgende:
Ik ga hier slowchatten
met wie ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef globuleux het volgende:
Ik ga hier slowchatten
schijt een beer in t bos?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je nog blauw worden? Er komt vast een vacature binnenkort.
Wordt je het eindelijk moe?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je nog blauw worden? Er komt vast een vacature binnenkort.
Onzin, geen fantopic. Tenzij jij me even de link kan geven van het Meki-fantopic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Ja, al wil Allah het in hoogst eigen "persoon" dat zal me aan mijn reet roesten.
Er loopt al een Meki topic.
Klaar.
Of jij loopt zelf het forum ff door.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:13 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Onzin, geen fantopic. Tenzij jij me even de link kan geven van het Meki-fantopic.
Bedoel je Bestelling van Meki Shop?quote:
Waarom zou je in godsnaam een fantopic willen openen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:17 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Bedoel je Bestelling van Meki Shop?
Nee, dat kan hem toch niet zijn, dat is een topic over Meki Winkel, en dus over één poot van de bloeiende Meki Holding. Het fantopic gaat over Meki zelf, en over Meki Holding.
Die staan al in het topic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een fantopic willen openen?
Argumenten graag..
Knuffelallochtoon is een betere benamingquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Meki is tof.
Ieder zijn mening. Open dat topic!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Knuffelallochtoon is een betere benaming, maar voor een fantopic
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:26 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Die staan al in het topic.
Heb je soms een hekel aan Meki? Volgens mij is het een hetze tegen Islaam. Je werkt zeker bij Telegraf.
Ja en mocht het je nog niet opgevallen zijn, doordeweeks ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dirkh, ben je op zaterdagochtedn altijd zo laat met je slotjesparade?
Lekker belangrijk ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:vroeger werden mn nachtelijek topics altijd tussen 7 en 8 dicht gegooid.. Nou ja, er zijn wel meer dingen traag op Fok! tegenwoordig...
Omdat er geen discussie meer is. Topic gaat niet open was de conclussie.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:18 schreef Daalemmer het volgende:
Waarom wordt de discussie over Meki fantopic doodgezwegen?
Ten eerste is conclusie met slechts 1 s, niet met 2 dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat er geen discussie meer is. Topic gaat niet open was de conclussie.
Omdat ik 's morgens uitslaap en niet om 7 uur een slotje op die bagger gooi omdat ik dan nog gewoon lig te pitten????quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verkapte 'je hebt gelijk ik ben fout bezig'-toegeef reactie
En weer word ik genegeerd. Dirkh werkt ook bij Telegraf en heeft hekel aan Islaam.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:25 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Ten eerste is conclusie met slechts 1 s, niet met 2 dus.
Ten tweede beweerde jij dat er al een Meki fantopic loopt, maar dat is dus niet waar. Er loopt wel een topic over Meki Winkel, maar dat is dus slechts een klein pootje van Meki Holding. Mijn topic gaat over Meki en Meki Holding als geheel.
Het lijkt me logisch dat je die argumenten niet negeert, maar er óf op reageert óf er aan toegeeft en het topic opengooit.
We zien gewoon het nut niet in van zo'n topic.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:35 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
En weer word ik genegeerd. Dirkh werkt ook bij Telegraf en heeft hekel aan Islaam.
Er zou een wet moeten komen die verbied dat iemand zichzelf mag zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ze pesten me omdat ik een negroïde, joodse fascist ben.
Homoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ze pesten me omdat ik een negroïde, joodse fascist ben.
Croupouque, help!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
We zien gewoon het nut niet in van zo'n topic.
Maak die maar op Meki's weblog.
Einde discussie.
Had ik al gepost dat het einde discussie is?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:13 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Croupouque, help!!!
Ze zien het nut niet in van Meki fantopic en dat terwijl 90% van de topics op ONZ nutteloos zijn. Dus Croupouque, wees Meki redder.
Niet dat ik weet. Overigens had ik het tegen Croupouque.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Had ik al gepost dat het einde discussie is?
Dan moet je leren lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:17 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Overigens had ik het tegen Croupouque.
Pf, wat een dictatuur. Wacht maar tot Meki Holding de wereld overheerst en je bij hem op de poorten staat te smeken om een baan, en hij je niet aanneemt. Meki zal heersen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan moet je leren lezen.
Afgelopen nu.
Zodra Meki volledig geintegreerd is praten we verder..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:31 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Pf, wat een dictatuur. Wacht maar tot Meki Holding de wereld overheerst en je bij hem op de poorten staat te smeken om een baan, en hij je niet aanneemt. Meki zal heersen.
Wijntje, kaarslicht, vioolmuziek, gedichtjes, rozen, handboeien, politiepet en dan wat uitleg van haar hoe het moet?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga de liefde bedrijven met Tessje als ik 16 ben.
Dirkh is dronken, Tessje is er nog en bij mij zijn adertjes geknaptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:20 schreef NiNi het volgende:
Hoi Dirk. Is Tessje al weg?
Oh nee, nou ik ga weer.
Je weet vast wel wat ik hierop wil zeggen of niet?quote:
Diversequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:23 schreef Ruis het volgende:
halsslagader?
oow jahquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:50 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zodra Meki volledig geintegreerd is praten we verder..
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
ben ik dan niet goed Geintegreergd![]()
Dat doet me denken aan een aflevering van Kopspijkers, waarin aan een man van Somalische afkomst werd gevraagd of hij geïntegreerd was.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
Wel geworden jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat ik hierop wil zeggen of niet?
Pure slowchat en postopkrikken geworden..
jah ik heb ook nooit bericht gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een aflevering van Kopspijkers, waarin aan een man van Somalische afkomst werd gevraagd of hij geïntegreerd was.
"Nee", was zijn antwoord. "Ik heb nooit bericht gehad".
Inderdaat, Belagelijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
ik heb goede woorden voor jou opkomen voor Mekiquote:
iblies samme Ruis , neem eens een cususia voor Eigen zaken als eerstquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef Ruis het volgende:
godsamme Meki, neem eens een cursus "zinsbouw voor beginners"
Yesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb goede woorden voor jou opkomen voor Meki
![]()
erg goed van jou
![]()
![]()
ik denk jou te gaan benoemen tot Marketing Manager van Meki Holding
Verwijder dan gewoon al die troep van Meki. Er komt werkelijkwaar ook niks zinnigs uit die mongool.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:59 schreef Croupouque het volgende:
Vrienden, laten we het nu maar weer houden bij hetgene waar dit topic voor bedoeld is, namelijk ONZ-Feedback.
Ik verslikte me even in mn cola ;')quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Verwijder dan gewoon al die troep van Meki. Er komt werkelijkwaar ook niks zinnigs uit die mongool.
Ja maar hee, als dát het criterium is houden we hier geen posts meer over.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Verwijder dan gewoon al die troep van Meki. Er komt werkelijkwaar ook niks zinnigs uit die mongool.
je kijkt zielig maar je hebt een grote mondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Mongool? Het is toch gewoon een kloon?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Hij heeft een groot hart hoor meki, niet vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
je kijkt zielig maar je hebt een grote mond![]()
oowquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft een groot hart hoor meki, niet vergeten
Jammer van dat even.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verslikte me even in mn cola ;')
en ik plaats ze niet voor niets weer, hèquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:20 schreef Croupouque het volgende:
Ik haal ze natuurlijk niet voor niets weg, hè.
En dat mag dus niet, hè.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
en ik plaats ze niet voor niets weer, hè
Ja hequote:
Daar zijn bepaalde afspraken over gemaakt Q.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef QyRoZ het volgende:
Tessje! Help me!
doe eens uitleg geven?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Daar zijn bepaalde afspraken over gemaakt Q.
Sorry..
Van wie kwamen die plaatjesquote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
Sorry hoor, maar jullie zagen de plaatjes in dat topic niet?
Dan is het vreemd dat ik er een slotje op tief?
Jij zit tegen een ban aan btw. Ik zal me maar gedeisd houden als ik jou wasquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij zit tegen een ban aan btw. Ik zal me maar gedeisd houden als ik jou was
Iemand post een ranzig plaatje en onmiddelijk qouten 100 users dat ranzige plaatje. Slotje en dan editten is dan iets logischer.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van wie kwamen die plaatjesMoet daarom het topic maar op slot, omdat Ruis zulke plaatjes post, evenals in het vorige topic
![]()
Nouhou! Ik wil vroeger terug.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Daar zijn bepaalde afspraken over gemaakt Q.
Sorry..
Jij mag dat zo noemen, maar jij bent wel steeds degene die het topic verziekt met je achterlijke plaatjes en ziekelijke opmerkingen naar mensen toequote:
Afspraken horen in de FAQ te staan. Anders weet niemand waar hij aan toe is.quote:
joh?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag dat zo noemen, maar jij bent wel steeds degene die het topic verziekt met je achterlijke plaatjes en ziekelijke opmerkingen naar mensen toe![]()
KUT!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
![]()
De laatste 2 / 3 weken heb ik me toch al rustig gehouden
verwijder dan alleen die post... kom op zeg...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
Sorry hoor, maar jullie zagen de plaatjes in dat topic niet?
Dan is het vreemd dat ik er een slotje op tief?
Alsof dat soort SC baggeraars ooit een FAQ lezen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:03 schreef QyRoZ het volgende:
Afspraken horen in de FAQ te staan. Anders weet niemand waar hij aan toe is.
Wellicht dat het in jouw omgang met mensen normaal is om elkaar 'kanker' te verwensen, voor mij blijft het rellend gedrag van achter je computertjequote:
Ik zit nu regels te quoten die blijkbaar niet kloppen, terwijl ik van niets weet.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof dat soort SC baggeraars ooit een FAQ lezen.,
,
.
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef nikky het volgende:
[..]
KUT!
sorry ik quote de verkeerde
Sorry
Ruis!
kappen jij mormel
Is ook een idee.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:06 schreef QyRoZ het volgende:
Die SC-reeks voegt geen ene fuck toe. Kunnen ze niet in het GC-slowchatding gaan baggeren?
Mag ik hier, omwille van de ganze mensheid, moreel bezwaar tegen aantekenen?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef MUUS het volgende:
Stuart, een nieuw topiqueje kan nu toch ook? Het was net open en nu staat het helemaal vol met gebagger..
Tuurlijk kan dat, maar je slotpost was nogal vaagquote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef MUUS het volgende:
Stuart, een nieuw topiqueje kan nu toch ook? Het was net open en nu staat het helemaal vol met gebagger..
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef MUUS het volgende:
quote:En nu opdonderen allemaal.
SC is dicht deze nacht en er wordt géén nieuwe geopend. En nee het doet me ook niet wie begon en wie er niks mee te maken heeft.
Nee maar je mag wel wegblijvenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag ik hier, omwille van de ganze mensheid, moreel bezwaar tegen aantekenen?
You're out of the loop mên.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit nu regels te quoten die blijkbaar niet kloppen, terwijl ik van niets weet.
Kan je er niet overheen kjikenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
zijn wij dr van af, ik ben voor, laat ze GC maar 24/7 verzieken
Ja, dat mag en je hebt nog gelijk ook.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag ik hier, omwille van de ganze mensheid, moreel bezwaar tegen aantekenen?
Ik word ben oud, mên. Mijn ONZ, wat doen ze?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
You're out of the loop mên.
Blijkbaar.
Hebben ze de reeksen stop gezet?!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die reeksenstop was er immers niet voor niets.
Dat één topic per nacht is NOOIT zo geweestquote:Op zondag 9 januari 2005 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat mag en je hebt nog gelijk ook.
Eén topic per nacht en dat is al geweest. Einde verhaal dusch.
Overruledquote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef Stuart het volgende:
Welk slotje van Nikky TessjeMUUS zegt net dat ik een nieuw topic kan openen
![]()
Blijkbaar lulde ik uit mijn nek en mag dat niet, zie quote hier ergens boven.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef Stuart het volgende:
![]()
Dank voor je inzet in dit tenondergaande subforum.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:08 schreef MUUS het volgende:
FA overrules mod, weet je?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef Stuart het volgende:
![]()
1 topic per keer vanaf 12 uur voor het kliekje van Stuart...quote:
gij wonderschoon vrouwwezen,quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blijkbaar lulde ik uit mijn nek en mag dat niet, zie quote hier ergens boven..
Das bull, we mochten een SC na 00:00 en dat zonder aantallen, maar de ingelikte zullen wel weer hun zin krijgen zoals altijdquote:Op zondag 9 januari 2005 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoi tessjequote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
1 topic per keer vanaf 12 uur voor het kliekje van Stuart...
Andere users mogen ergens anders slowchatten..
De SC topics van 12 uur staan er om bekend dat het nergens over gaat.. Als je leuk wilt slowchatten zoek je een leuk topic en ga je daar verder, of voor mijn part maak je er zelf een.
Voor vanavond is het in ieder geval over met de slowchat..
Wat jij wilquote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Anders blijf ik gewoon even.
Die mensen die _wel_ iets toevoegen aan FOK!, bedoel je.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, we mochten een SC na 00:00 en dat zonder aantallen, maar de ingelikte zullen wel weer hun zin krijgen zoals altijd
Euh? Dus het is een officiele kliekjesreeks waar mensen geweerd mogen worden?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat het mod worden iemand zo kan veranderenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
De SC topics van 12 uur staan er om bekend dat het nergens over gaat.. Als je leuk wilt slowchatten zoek je een leuk topic en ga je daar verder, of voor mijn part maak je er zelf een.
Volgens mij moet er nog een topic gewist worden:quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Euh? Dus het is een officiele kliekjesreeks waar mensen geweerd mogen worden?
is dat van belang in onzin ?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die mensen die _wel_ iets toevoegen aan FOK!, bedoel je.
Ik heb een stel posts van jou nagelezen en kan concluderen dat jij het in dit geval niet over jezelf hebtquote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die mensen die _wel_ iets toevoegen aan FOK!, bedoel je.
alle 90k?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een stel posts van jou nagelezen en kan concluderen dat jij het in dit geval niet over jezelf hebt
Veel users kunnen de SC van dat kliekje niet waarderen..quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Euh? Dus het is een officiele kliekjesreeks waar mensen geweerd mogen worden?
Kuttopic, kutTS, duidelijke zaak.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nog een topic gewist worden:
Huisregels Onzin voor je Leven!
Noem het wat je wilt, maar toch is het over met de SC voor vanavond.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, we mochten een SC na 00:00 en dat zonder aantallen, maar de ingelikte zullen wel weer hun zin krijgen zoals altijd
Je moet ze ook ALLEMAAL lezen. Context enzo.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een stel posts van jou nagelezen en kan concluderen dat jij het in dit geval niet over jezelf hebt
Een nieuwe regel dus, die beperking van één topicquote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo te horen niet, nee. Er worden steeds nieuwe regeltjes verzonnen om alle baggeraars tevreden te houden. Struisvogelpoltiek heet zoiets.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kuttopic, kutTS, duidelijke zaak.
Seriously, dat hele verhaal slaat absoluut niet meer op dit ONZ.
Succes dan maar.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef PDD het volgende:
[..]
Je moet ze ook ALLEMAAL lezen. Context enzo.
laat dat verdomde vanavond gedeelte nou eens wegquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt, maar toch is het over met de SC voor vanavond..
Nee hoor, ik log bij elke post opnieuw in. En dan wissel ik wel eens van user.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
ah, is t haal je ouwe account-uit-de-drek-nacht?
Het is anders wel altijd dezelfde die het komt vergallen. Diegene heeft ze eigen reeksje, maar dat blijkt allemaal niet ter zake te doenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Veel users kunnen de SC van dat kliekje niet waarderen..
Vandaar... Iedereen is welkom, maar ga het niet vergallen ajb..
De helft was genoeg om me dit oordeel te laten vormenquote:
Wees blij dat je in ieder geval al 1 topic krijgt met je nieuwe (en dus eigenlijk niet toegestane) reeks.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Stuart het volgende:
Een nieuwe regel dus, die beperking van één topic![]()
nou, ik ben er alleen bang voor dat die andere relnicht ook terugkeert....quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef PDD het volgende:
[..]
Nee hoor, ik log bij elke post opnieuw in. En dan wissel ik wel eens van user.
Heb je er last van?
Dat schrijf ik volgens mij nergens?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een nieuwe regel dus, die beperking van één topic![]()
Sorry, ik zal MSN wel even uitzetten. Sorry, C.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Croupouque het volgende:
Ja zeg, zit ik ook een keer met een bloedmooie jongedame te chatten.
Adem in, adem uit, iedereen.
je geeft me teveel eer, zonder JK, Q en t-t was t nooit geluktquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is anders wel altijd dezelfde die het komt vergallen. Diegene heeft ze eigen reeksje, maar dat blijkt allemaal niet ter zake te doen![]()
Man, ga verder chatten. Niks aan de hand hier.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Croupouque het volgende:
Een echt mod hoort op het forum te zijn .quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Croupouque het volgende:
Er was er maar éénquote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik volgens mij nergens?
Vanaf 12 uur, 1 topic per keer..
er staat nergens dat er na 1 topic opgehouden moet worden, er staat daarentegen wel dat er 1 sc per keer open mag.. Geen 3 tegelijk..
Alleen jij post continu dat soort ranzige plaatjes Martijnquote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
je geeft me teveel eer, zonder JK, Q en t-t was t nooit gelukt
Niet als er bloedmooie dames in het spel zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Een echt mod hoort op het forum te zijn .
Tuurlijk, ik heb altijd mijn visuals nog.quote:
El!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
Krijg nou wat !! Heb ik hier eentopic met Qyroz, Inso, PDD én MUUS !.
Is dit trouwens het slowchattopic ?
het zit diep he!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Ruis het volgende:
[..]
nou, ik ben er alleen bang voor dat die andere relnicht ook terugkeert....
Dit is het nieuwe SC inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
ELLLLLLLLLLLLLLLL!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
Tuurlijk, als PP en QyRoZ er posten en het samen om zeep helpen zijn de andere users sowieso de dupequote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt, maar toch is het over met de SC voor vanavond..
vanwaar die voornaam fetish in ene?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jij post continu dat soort ranzige plaatjes Martijn![]()
Maar dat was wel duidelijk volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik volgens mij nergens?
Vanaf 12 uur, 1 topic per keer..
er staat nergens dat er na 1 topic opgehouden moet worden, er staat daarentegen wel dat er 1 sc per keer open mag.. Geen 3 tegelijk..
Het gaat mij erom dat ik nergens geschreven had dat het er maar 1 per avond was...quote:
Een held?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bent voor mij wat ik blijkbaar voor stuart ben
Ga jij terug naar je msn vensterquote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Croupouque het volgende:
Het is al gezegd, en daar blijft het bij: Geen slowchattopic meer vandaag.
Wat een kinderachtig gedoe allemaal, zeg.
We blijven niet bezig..quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Maar dat was wel duidelijk volgens mij![]()
Maar ik snap dan niet waarom die posts dan niet verwijderd kunnen worden ?
Oezeknoezedoezemoezzzzz !!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
ELLLLLLLLLLLLLLLL!!
Hartje, liefje, duifje!
een leuk topic bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef MUUS het volgende:
Hey, ik heb een idee!. Waarom gaat iedereen niet gewoon een leuk topic zoeken en daar in mee posten ipv hier!!
.
Revolutio-fucking-nair!.
Kinderachtig?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Croupouque het volgende:
Het is al gezegd, en daar blijft het bij: Geen slowchattopic meer vandaag.
Wat een kinderachtig gedoe allemaal, zeg.
Luister naar deze zinnige mevrouw.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef MUUS het volgende:
Hey, ik heb een idee!. Waarom gaat iedereen niet gewoon een leuk topic zoeken en daar in mee posten ipv hier!!
.
Revolutio-fucking-nair!.
Ik heb het toch niet over vanavondquote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
We blijven niet bezig..
Voor vanavond is het over, einde discussie...
Sorry, ik ben niet meer zo incrowed dat ik alle fetishes van iedereen weet.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bent voor mij wat ik blijkbaar voor stuart ben
Verschrikkelijk kinderachtig, en ik keur het ook af.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kinderachtig?
Wat Ruis, t-t, JK en QyRoZ doen is niet kinderachtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |