In het betreffende feedback irc kanaal. Ik vermoed dat je gekicked bent uit #onz.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:34 schreef redarrowsfan het volgende:
Waar mag ik zeuren als ik er voor de zoveelste keer op irc word uitgetieft?...zonder reden...?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je gekicked bent uit #onz.
quote:Dan kan je terecht in #feedbackonz
Daar zitten de moderators die je wel te woord willen staan.
stuur effe een mailtje naar PaarsePaashaas@fok.nlquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef redarrowsfan het volgende:
ja uit #onz...maar er is is niemand daar in die feedback waar ik even bij kan gaan zeuren..handig
Wij staan altijd voor je klaar, je zegt het maar. U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:40 schreef redarrowsfan het volgende:
tis al opgelost..
Dat is nog maar sinds kort.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef petre86 het volgende:
sinds wanneer wordt er door yvonne in onz bepaalt welke sfeer er in een topic moet hangen waarin zij niet meepost??
ONZSC - Met z'n allen op Globuleux
ja geen wonder dat ie niet werkt, vergeet ff m'n underscorequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
stuur effe een mailtje naar PaarsePaashaas@fok.nl
oy, antwoord ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:44 schreef Ruis het volgende:
wat ik me afvroeg Dirkh, hoe bevalt dat nou, ONZ in je eentje modden?
Oh, ik had de vraag gemist tussen al dat bagger er tussendoor.quote:
Gewoon een paar schroefjes verstoppen, dan is hij veel langer bezig met z'n kast in elkaar te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
En mijn fantopics van vannacht zijn allemaal gesloten door een ander
Dat is ook nog iets waar aan gewerkt moet worden.
Ikea-Knut?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon een paar schroefjes verstoppen, dan is hij veel langer bezig met z'n kast in elkaar te zetten.
Hoi Dirkh, lief vriendje van mequote:Conflict zien we voorlopig even niet meer, en daar sluit ik met genoegen dit bagger topic.
Dirkh is geen lief vriendje, Dirkh is een pisnicht.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi Dirkh, lief vriendje van me }{/literal)
Ik heb aan iedereen een hekel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n hekel aan me had![]()
indrukwekkendquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef globuleux het volgende:
Ik ga hier slowchatten
met wie ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef globuleux het volgende:
Ik ga hier slowchatten
schijt een beer in t bos?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je nog blauw worden? Er komt vast een vacature binnenkort.
Wordt je het eindelijk moe?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je nog blauw worden? Er komt vast een vacature binnenkort.
Onzin, geen fantopic. Tenzij jij me even de link kan geven van het Meki-fantopic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Ja, al wil Allah het in hoogst eigen "persoon" dat zal me aan mijn reet roesten.
Er loopt al een Meki topic.
Klaar.
Of jij loopt zelf het forum ff door.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:13 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Onzin, geen fantopic. Tenzij jij me even de link kan geven van het Meki-fantopic.
Bedoel je Bestelling van Meki Shop?quote:
Waarom zou je in godsnaam een fantopic willen openen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:17 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Bedoel je Bestelling van Meki Shop?
Nee, dat kan hem toch niet zijn, dat is een topic over Meki Winkel, en dus over één poot van de bloeiende Meki Holding. Het fantopic gaat over Meki zelf, en over Meki Holding.
Die staan al in het topic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een fantopic willen openen?
Argumenten graag..
Knuffelallochtoon is een betere benamingquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Meki is tof.
Ieder zijn mening. Open dat topic!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Knuffelallochtoon is een betere benaming, maar voor een fantopic
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:26 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Die staan al in het topic.
Heb je soms een hekel aan Meki? Volgens mij is het een hetze tegen Islaam. Je werkt zeker bij Telegraf.
Ja en mocht het je nog niet opgevallen zijn, doordeweeks ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dirkh, ben je op zaterdagochtedn altijd zo laat met je slotjesparade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |