Wordt je het eindelijk moe?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je nog blauw worden? Er komt vast een vacature binnenkort.
Onzin, geen fantopic. Tenzij jij me even de link kan geven van het Meki-fantopic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Ja, al wil Allah het in hoogst eigen "persoon" dat zal me aan mijn reet roesten.
Er loopt al een Meki topic.
Klaar.
Of jij loopt zelf het forum ff door.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:13 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Onzin, geen fantopic. Tenzij jij me even de link kan geven van het Meki-fantopic.
Bedoel je Bestelling van Meki Shop?quote:
Waarom zou je in godsnaam een fantopic willen openen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:17 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Bedoel je Bestelling van Meki Shop?
Nee, dat kan hem toch niet zijn, dat is een topic over Meki Winkel, en dus over één poot van de bloeiende Meki Holding. Het fantopic gaat over Meki zelf, en over Meki Holding.
Die staan al in het topic.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een fantopic willen openen?
Argumenten graag..
Knuffelallochtoon is een betere benamingquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Meki is tof.
Ieder zijn mening. Open dat topic!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Knuffelallochtoon is een betere benaming, maar voor een fantopic
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:26 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Die staan al in het topic.
Heb je soms een hekel aan Meki? Volgens mij is het een hetze tegen Islaam. Je werkt zeker bij Telegraf.
Ja en mocht het je nog niet opgevallen zijn, doordeweeks ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dirkh, ben je op zaterdagochtedn altijd zo laat met je slotjesparade?
Lekker belangrijk ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:vroeger werden mn nachtelijek topics altijd tussen 7 en 8 dicht gegooid.. Nou ja, er zijn wel meer dingen traag op Fok! tegenwoordig...
Omdat er geen discussie meer is. Topic gaat niet open was de conclussie.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:18 schreef Daalemmer het volgende:
Waarom wordt de discussie over Meki fantopic doodgezwegen?
Ten eerste is conclusie met slechts 1 s, niet met 2 dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat er geen discussie meer is. Topic gaat niet open was de conclussie.
Omdat ik 's morgens uitslaap en niet om 7 uur een slotje op die bagger gooi omdat ik dan nog gewoon lig te pitten????quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verkapte 'je hebt gelijk ik ben fout bezig'-toegeef reactie
En weer word ik genegeerd. Dirkh werkt ook bij Telegraf en heeft hekel aan Islaam.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:25 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Ten eerste is conclusie met slechts 1 s, niet met 2 dus.
Ten tweede beweerde jij dat er al een Meki fantopic loopt, maar dat is dus niet waar. Er loopt wel een topic over Meki Winkel, maar dat is dus slechts een klein pootje van Meki Holding. Mijn topic gaat over Meki en Meki Holding als geheel.
Het lijkt me logisch dat je die argumenten niet negeert, maar er óf op reageert óf er aan toegeeft en het topic opengooit.
We zien gewoon het nut niet in van zo'n topic.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:35 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
En weer word ik genegeerd. Dirkh werkt ook bij Telegraf en heeft hekel aan Islaam.
Er zou een wet moeten komen die verbied dat iemand zichzelf mag zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ze pesten me omdat ik een negroïde, joodse fascist ben.
Homoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ze pesten me omdat ik een negroïde, joodse fascist ben.
Croupouque, help!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
We zien gewoon het nut niet in van zo'n topic.
Maak die maar op Meki's weblog.
Einde discussie.
Had ik al gepost dat het einde discussie is?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:13 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Croupouque, help!!!
Ze zien het nut niet in van Meki fantopic en dat terwijl 90% van de topics op ONZ nutteloos zijn. Dus Croupouque, wees Meki redder.
Niet dat ik weet. Overigens had ik het tegen Croupouque.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Had ik al gepost dat het einde discussie is?
Dan moet je leren lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:17 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Overigens had ik het tegen Croupouque.
Pf, wat een dictatuur. Wacht maar tot Meki Holding de wereld overheerst en je bij hem op de poorten staat te smeken om een baan, en hij je niet aanneemt. Meki zal heersen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan moet je leren lezen.
Afgelopen nu.
Zodra Meki volledig geintegreerd is praten we verder..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:31 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Pf, wat een dictatuur. Wacht maar tot Meki Holding de wereld overheerst en je bij hem op de poorten staat te smeken om een baan, en hij je niet aanneemt. Meki zal heersen.
Wijntje, kaarslicht, vioolmuziek, gedichtjes, rozen, handboeien, politiepet en dan wat uitleg van haar hoe het moet?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga de liefde bedrijven met Tessje als ik 16 ben.
Dirkh is dronken, Tessje is er nog en bij mij zijn adertjes geknaptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:20 schreef NiNi het volgende:
Hoi Dirk. Is Tessje al weg?
Oh nee, nou ik ga weer.
Je weet vast wel wat ik hierop wil zeggen of niet?quote:
Diversequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:23 schreef Ruis het volgende:
halsslagader?
oow jahquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:50 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zodra Meki volledig geintegreerd is praten we verder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |