quote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar als jouw voornaam Acne is dan wens ik je heel veel sterkte.
Je hebt een online shop?quote:Op maandag 6 december 2004 15:24 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
dit is een e mail die ik heb gehad en daar staat de bestelling maar ik vertrouw het niet![]()
jah maar ik keek zijn ip nummer na en die stond ook bij Meki Ban Topicquote:
dat is niet de enigequote:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Blogger Fatoema erg ziek
Meki weblog Blogger Fatoema is erg ziek ze lijdt aan verkoudheid . Fatoema mist Meki weblog dat zei ze tegen Meki .
" Ik ben echt ziek Meki , Ik kan niet komen loggen " .
Meki zet er vraagtekens bij hoe kan je nou ziek zijn als je verkouden bent aldus Meki .
Wordt vervolgd
quote:Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Blogger Fatoema erg ziek
Meki weblog Blogger Fatoema is erg ziek ze lijdt aan verkoudheid . Fatoema mist Meki weblog dat zei ze tegen Meki .
" Ik ben echt ziek Meki , Ik kan niet komen loggen " .
Meki zet er vraagtekens bij hoe kan je nou ziek zijn als je verkouden bent aldus Meki .
Wordt vervolgd
Kan je nagaan, je moet wel erg diep triest zijn om zelfs voor marokanen een schande te zijn, en nou optieftenquote:Op maandag 6 december 2004 16:15 schreef fayakill het volgende:
ah meki domme kutmongool je bent een schande voor mocros
wat hij zegtquote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar als jouw voornaam Acne is dan wens ik je heel veel sterkte.
quote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Neeh zelf de belastingdienst nietquote:Op maandag 6 december 2004 17:48 schreef Bupatih het volgende:
Weet de Kamer van Koophandel wel dat je eigen e-winkeltje hebt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |