quote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar als jouw voornaam Acne is dan wens ik je heel veel sterkte.
Je hebt een online shop?quote:Op maandag 6 december 2004 15:24 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
dit is een e mail die ik heb gehad en daar staat de bestelling maar ik vertrouw het niet![]()
jah maar ik keek zijn ip nummer na en die stond ook bij Meki Ban Topicquote:
dat is niet de enigequote:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Blogger Fatoema erg ziek
Meki weblog Blogger Fatoema is erg ziek ze lijdt aan verkoudheid . Fatoema mist Meki weblog dat zei ze tegen Meki .
" Ik ben echt ziek Meki , Ik kan niet komen loggen " .
Meki zet er vraagtekens bij hoe kan je nou ziek zijn als je verkouden bent aldus Meki .
Wordt vervolgd
quote:Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Blogger Fatoema erg ziek
Meki weblog Blogger Fatoema is erg ziek ze lijdt aan verkoudheid . Fatoema mist Meki weblog dat zei ze tegen Meki .
" Ik ben echt ziek Meki , Ik kan niet komen loggen " .
Meki zet er vraagtekens bij hoe kan je nou ziek zijn als je verkouden bent aldus Meki .
Wordt vervolgd
Kan je nagaan, je moet wel erg diep triest zijn om zelfs voor marokanen een schande te zijn, en nou optieftenquote:Op maandag 6 december 2004 16:15 schreef fayakill het volgende:
ah meki domme kutmongool je bent een schande voor mocros
wat hij zegtquote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar als jouw voornaam Acne is dan wens ik je heel veel sterkte.
quote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Neeh zelf de belastingdienst nietquote:Op maandag 6 december 2004 17:48 schreef Bupatih het volgende:
Weet de Kamer van Koophandel wel dat je eigen e-winkeltje hebt?![]()
Wat RELAXED!quote:
Ik geloof er geen pukkel vanquote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
neeh zelf ophalequote:Op dinsdag 7 december 2004 09:04 schreef gr8w8 het volgende:
Doe je ook aan thuisbezorgen?
nu niet meerquote:Op maandag 13 december 2004 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
bij de appie was het vorige week 5,99
Meki Huismerkquote:Meki Huismerk Energydrank van 0,89 voor 0,39
Coca-Cola Regular,Light van 0,91 voor 0,79
Marokkaanse Cous Cous van 1,14 voor 0,79
Meki Huismerk Aardappelen KILO van 0,19 voor 0,05
Roomboter Speculaas van 1,99 voor 0,99
doe eens foto plaatsenquote:
als je op zijn link drukt zie je:quote:Op maandag 13 december 2004 09:35 schreef T1andonly het volgende:hoe snel bezorg je eigenlijk in een afvallige provincie als Limburg (weet je toch wel te liggen
)
quote:OP = OP
Bestellinggebied alleen in Amsterdam ,
aha Limburg geen Amsterdam dus zelf ophalen of ik kan hem wel voor je opsturenquote:Op maandag 13 december 2004 09:35 schreef T1andonly het volgende:hoe snel bezorg je eigenlijk in een afvallige provincie als Limburg (weet je toch wel te liggen
)
ik stuur het je welquote:
jahquote:Op maandag 13 december 2004 09:39 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dat berichie op je site over fatoema wel weer briljant btw
Jah Daarom is het in Amsterdam goedkoperquote:Op maandag 13 december 2004 09:40 schreef T1andonly het volgende:dan kan ik beter naar de winkel gaan, die verzendkosten maakt het best duur
dan kan hij beter ff naar de super om de hoek lopen nietwaarquote:Op maandag 13 december 2004 09:38 schreef Meki het volgende:
[..]
aha Limburg geen Amsterdam dus zelf ophalen of ik kan hem wel voor je opsturen
KRAT AMSTEL 6,49
statiegeld 3,00
Verzendkosten 9,90
totaal : 19,40![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan kan hij beter ff naar de super om de hoek lopen nietwaar
Dat was ene maand geleden maar nu heb ik geen zin om dat te veranderenquote:Op maandag 13 december 2004 10:37 schreef Kentaro het volgende:
Meki, ik lees op jou site dat Arafat niet dood is. Hoe zit dit precies?
Meki welquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:59 schreef pberends het volgende:
Meki is goed geintegreerd, hij bezorgt bier.
Hij's al een keer op Nova geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Meki wel
ik ben ook helemaal niet bang dat we Meki binnen kort op het journaal tegenkomen onder de naam Meki B.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Meki wel
ik ben ook helemaal niet bang dat we Meki binnen kort op het journaal tegenkomen onder de naam Meki B.
is da te zuipe?quote:Op maandag 13 december 2004 10:32 schreef Meki het volgende:
Meki Huismerk Energydrank van 0,89 voor 0,39
als het rustig is bij Meki shopquote:
neeh volgende week is kerst en Meki heeft weer goede aanbiedingenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:17 schreef shredder het volgende:
Zeg Meki, had je soms Pringles in de reklame?
Yeah, sure.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
als het rustig is bij Meki shop
druk enzo
Omdat je nog veel moet lerenquote:Op donderdag 16 december 2004 06:06 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Yeah, sure.
Meki, waarom geloof ik je niet?
quote:Een krat Amstel Bier ( 24 flessen ) voor 6,50 Euro Exl. statiegeld , dus de statiegeld moet er nog bijkomen
Nee Meki, bewijs het maar eens.quote:
Komop zeg je gaat toch niet serieus op Meki's zogenaamde huismerk inquote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Nee Meki, bewijs het maar eens.
Een foto is zó gemaakt, kost je nog geen minuut tijd.
Je bent langer bezig met het lezen van mijn reply..
..dus geen kutsmoesjes van "te weinig tijd".
Ik durf er 100 euro op te leggen dat je [i]niet[/i[ je eigen huismerk/productielijn hebt.
Wacht. Maak daar maar 1000 euro van.
Dus Meki, kan jij een minuutje vrijmaken om 1000 euro te verdienen?
Komop met dat bewijs.
Jawel, ik wil wel eens zien hoe hij zich hier uitpraatquote:Op donderdag 16 december 2004 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop zeg je gaat toch niet serieus op Meki's zogenaamde huismerk in![]()
Binnen 2 dagen heb ik de fotoquote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ik durf er 100 euro op te leggen dat je niet je eigen huismerk/productielijn hebt.
Komop met dat bewijs.
hmz, eigen label erop geplakt?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen heb ik de foto
wacht maar en hier met de 1000 euro
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ik durf er 100 euro op te leggen dat je niet je eigen huismerk/productielijn hebt.
Komop met dat bewijs.
aha ik zoek wel op me zolderquote:Op donderdag 16 december 2004 23:07 schreef cerror het volgende:
Meki, heb je nog videorecorders?
Liefst eentje waarvan het kabeltje is afgesneden en waar een naamtag op staat van M. Visser ofzo
Die heb je vast wel
ondertussen maak ie zware winst met zijn shopquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:08 schreef ikkemem het volgende:
Meki =dooooooooooooooooooooom zo dooooooooooooooooooooooom![]()
Ik snap er geen zak van ook, was ze nou aan het dansen in de supermarkt?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:27 schreef mineo39-76 het volgende:
Opdesotemieterop met Fatoema
Meki is erg woedend op Fatoema
Meki de baas van Meki weblog is woedend omdat Fatoema Nep-ziek is . Fatoema was gewoon in AH boodschappen te doen en ze kocht veel snoep en ze ging dansen ook .
quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
m'n hele week is al kut, Meki laat me weer lachen
grappig, dat vinden veel mensen nou precies van jou met je irritante gedrag. En dit zijn nou die lange tenen waar Verdonk het over heeft, internet mocrotjequote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef Youssef het volgende:
Meki, de kneus die zich onsterfelijk heeft gemaakt op het internet. Ik weet niet OF je ooit volwassen wordt, maar ik wens je veel succes met een midlife crisis als je terugkijkt op deze periode van je leven. Nog veel plezier met het verkopen van kratten bier trouwens.
Welke lange tenen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:18 schreef fayakill het volgende:
[..]
grappig, dat vinden veel mensen nou precies van jou met je irritante gedrag. En dit zijn nou die lange tenen waar Verdonk het over heeft, internet mocrotje![]()
Als mijn Kapitaal goed isquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:30 schreef Petomaan het volgende:
"Meki Shop opereert nu alleen via de internet , binnenkort opent Meki shop een winkel in Osdorpplein en Dam dus nu bestellen via Meki Mail meki2pac@hotmail.com of bel Meki Klantenservice op 06-14906866"
Wanneer gaat de eerste Meki winkel nu open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |